راه رفتن برای از دست دادن وزن: این روش خوب کار می کند؟

سعید ناصریسپتامبر 2, 20211min0

کارشناسان امروز گفت که چگونه راه رفتن می تواند با کاهش وزن کمک کند و برخی از راهنمایی سریع در مورد چگونگی تمرینات خود را حتی بیشتر موثر به اشتراک گذاشته.

به دنبال یک رژیم تمرین آسان برای شروع است که می تواند نتایج را نشان دهد ، بدون نیاز به رفتن به ورزشگاه و یا صرف پول در تجهیزات ؟

سعی کن راه بری

این ممکن است مانند ورزش کارآمد ترین در دسترس به نظر می رسد, اما کارشناسان در مورد این موضوع می گویند که می تواند با کاهش وزن کمک, سلامت روان و بیشتر. حتی چند هزار قدم در روز می تواند صدها کالری را بسوزاند و اضافه کردن برخی تغییرات به روال خود برای از دست دادن وزن آسان است.
می توانید راه رفتن واقعا به شما کمک کند از دست دادن وزن?

با توجه به سدریک برایانت ، دکتری ، رئیس جمهور و مدیر ارشد علوم شورای آمریکا در ورزش ، راه رفتن “قطعا می تواند” با کاهش وزن کمک کند.

برایانت گفت:” این یک تمرین هوازی کم تاثیر است که به افراد اجازه می دهد انرژی مصرف کنند و کالری را بسوزانند ، بنابراین مطمئنا می تواند با کاهش وزن کمک کند.”

برخی توصیه راه رفتن به عنوان یک شکل از ورزش با توجه به سادگی و در دسترس بودن آن.

ماریسا مور ، متخصص تغذیه ثبت شده در آتلانتا ، گرجستان ، گفت:” من طرفدار پیاده روی به عنوان یک نوع جنبش هستم — به خصوص اگر شما فقط شروع به کار کنید.” “آنچه مهم است این است که پیدا کردن یک نوع فعالیت دوست دارید و انجام خواهد داد.”
پیاده روی ورزش کم تاثیر است که می تواند کمک به بسیاری از است.
پیاده روی ورزش کم تاثیر است که می تواند کمک به بسیاری از است. آلیستر برگ / گتی ایماژ

اگر شما با استفاده از راه رفتن به عنوان یک ابزار برای کمک به از دست دادن وزن برایانت توصیه می کند پیاده روی به مدت حداقل 45 دقیقه در هر روز در بیشتر روزهای هفته.

“پایه توصیه های کلی سلامت و رفاه این است که فقط برای دیدار با حداقل آستانه حدود 30 دقیقه فعالیت در بیشتر روزهای هفته,” او گفت:. “اگر شما تمایل به از دست دادن وزن, شما واقعا می خواهید به کار در 45 به 60 وسیعی دقیقه. چیزی که به درک این است که آن را ندارد به همه در یک جلسه راه رفتن, شما می توانید آن را از طریق این دوره از آن روز شکستن.”

برایانت توصیه شکستن آن پیاده روی را به دو یا سه تکه های بزرگ.

“شاید شما را برای 30 دقیقه پیاده روی در صبح و پس از آن شاید این یکی دیگر از 15 یا 30 دقیقه پیاده روی پس از صرف شام و یا در طول ناهار خود را,” او پیشنهاد کرد. “”ایده این است که سعی کنید به جمع آوری شما می دانید حدود 45 دقیقه تا یک ساعت پیاده روی که تمایل به ارتباط با معقول یا از دست دادن وزن و یا بهتر کنترل وزن.”
چه نوع از دست دادن وزن شما می توانید انتظار?

برایانت گفت: آن را دشوار است به حدس بزنید چه مقدار از وزن ممکن است از دست بدهند در حالی که راه رفتن با توجه به مقدار عوامل درگیر اما گفت که مردم می توانند انتظار برای سوزاندن حدود صد کالری برای هر هزار مراحل آنها را.

“به طور کلی مقدار وزن یک بار می توانید انتظار برای از دست دادن و تاثیر است که شما از مشتق معمولا برای رفتن به یک تابع چگونه اغلب شما آن را از نظر روز و هر هفته و همچنین در این مدت که شما راه رفتن و همچنین شدت در آن شما راه رفتن” او گفت:.

سامانتا Cassetty یک متخصص تغذیه مستقر در شهر نیویورک توضیح داد که “به طور متوسط 40 سال که 5 ‘4″ و 165 پوند ممکن است از دست دادن پنج پوند در دو ماه اگر او رفت و از غیر فعال به پیاده روی به مدت یک ساعت و پنج بار در هفته.”

اما شما نمی توانید از راه رفتن یک رژیم غذایی بد, کاستی گفت. “او را مجبور به ایجاد برخی از ترفند سالم به رژیم غذایی خود ، که در نتیجه کسری کالری کمی (حدود 100 کالری در روز).

کاستی گفت:” حفظ این روال تمرین و عادات غذا خوردن سالم می تواند به حفظ این پنج پوند کمک کند ، اما راه رفتن به تنهایی احتمالا منجر به کاهش وزن اضافی نمی شود.”

مور گفت: “به طور کلی ، بزرگسالان سالم به طور متوسط احتمالا متوجه تفاوت در چگونگی احساس آنها با ترکیب جنبش بیشتر و افزایش رژیم غذایی خواهند شد.”

“شما ممکن است یا ممکن است از دست دادن وزن با رژیم غذایی و ورزش تغییرات هر چند. این که آیا شما از دست دادن وزن می تواند با ژنتیک شخصی و سوخت و ساز بدن متفاوت است, سن, سطح فعالیت بدنی کلی, سطح استرس و حتی خواب.”
چگونه می توانید شروع کنید ؟

پیاده روی یکی از ساده ترین روال ورزش برای شروع است — فقط یک مسیر را انتخاب کنید و رفتن! برایانت توصیه پوشیدن کفش راحت, اما بدون نیاز به سرمایه گذاری در کفش های فانتزی و یا دنده های دیگر وجود دارد.
تصویر: پیاده روی
بدون نیاز به کفش فانتزی وجود دارد-یک جفت کفش ورزشی راحت مناسب برای شروع کار است. شاتر

سرعت خوب برای شروع در سرعت حدود سه مایل در ساعت و یا راه رفتن یک مایل در بیست دقیقه راه رفتن است.

اگر شما به دنبال یک متریک به رقابت با, برایانت توصیه تلاش برای کار راه خود را تا 10,000 مراحل, کمک خواهد کرد که شما در مورد رایت 1,000 کالری.
چگونه شما می توانید حداکثر رساندن زمان خود را صرف راه رفتن?

اگر شما به دنبال یک تمرین کامل بدن ، این امکان وجود دارد به آمپر تا روال راه رفتن خود را با تغییر زمین.

برایانت گفت:” پیاده روی تردمیل یا تکان دادن تردمیل شما شدت و چالش پیاده روی را افزایش می دهد.” “شما همچنین می توانید برخی از فواصل که در آن شما سرعت راه رفتن خود را تغییر دهید معرفی. اگر شما در خارج, شاید, شما می دانید, راه رفتن واقعا سریع از از از یک علامت توقف به علامت توقف و راه رفتن در سرعت عادی تا زمانی که شما را وادار به توقف بعدی خود را ثبت نام. اگر شما بر روی تردمیل هستید … راه رفتن به راحتی به مدت سه دقیقه و سپس برای دقیقه بعد یا دو, راه رفتن شما می دانید نیم مایل در ساعت سریع تر.”

اگر شما می خواهید برای سوزاندن کالری بیشتر در حالی که راه رفتن عطف کردن شیب بر روی تردمیل خود را امتحان کنید. شاتر

شما همچنین می توانید وزن اضافه کنید هر چند برایانت توصیه اجتناب از دست وزن و به جای سرمایه گذاری در یک جلیقه وزن است که می تواند شما را به خودتان فشار سخت تر بدون قرار دادن فشار بر مفاصل.

اگر شما به دنبال یک راه بدون تجهیزات برای سوزاندن کالری بیشتر, شما می توانید سعی کنید انجام کاری به عنوان ساده به عنوان تکان دادن سلاح های خود را. یک مطالعه توسط شورای آمریکایی در ورزش نشان داد که حرکت اسلحه با شور و نشاط صرف کالری بیشتر.

برایانت گفت:” این ممکن است کمی عجیب و غریب اما اما به شدت پمپاژ بازو قطعا به شدت تمرین اضافه می کند.”

برخی از مزایای بهداشتی دیگر از راه رفتن چیست؟

البته مزایای بیشتری برای راه رفتن از فقط از دست دادن وزن وجود دارد. مانند هر ورزش هوازی دیگر راه رفتن کمک خواهد کرد که بهبود عملکرد سیستم قلبی عروقی خود را به کنترل قند خون بهتر منجر شود و کمک به کاهش فشار خون.

برایانت گفت:” هر گونه سود شما می توانید از سایر انواع ورزش های قلبی مانند دوچرخه سواری ، دویدن ، شنا ، شما می توانید تمام مزایای مشابه را در هنگام راه رفتن بدست آورید.

پیاده روی نیز می تواند مزایای برای سلامت روان. برایانت گفت که ورزش می تواند کمک به از بین بردن و مدیریت استرس و اضطراب, و گفت می توان آن را یک فعالیت به خصوص مفید در طول بیماری همه گیر کرونا ویروس.

“من می خواهم بگویم که مردم در طول این زمان از یک پناهگاه در محل و اقامت در خانه سفارشات و غیره واقعا توجه و تمرکز بر روی نحوه راه رفتن باعث می شود آنها احساس چون من فکر می کنم که می تواند به عنوان یک محرک بزرگ برای نگه داشتن آنها را در این بازی از نظر ادامه به راه رفتن

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

11 − 11 =