5 مهارت جادویی برای موفقیت در فروش

سعید ناصریجولای 21, 20211min0

وقتی مشتری بالقوه به مشاغلی می آید ، فقط کسانی که تجربه فروش دارند می توانند آن مشتری بالقوه را به مشتری واقعی تبدیل کنند. این تجربه با لحن صدا ، انتخاب کلمات ، ایجاد درد در مشتری و ایجاد آرامش و سایر تکنیک ها پوشش داده می شود.

در این مقاله 5 مهارت فروش را به شما می آموزیم تا بتوانید فروش بیشتری را هم از نظر جسمی و هم به صورت مجازی تجربه کنید.

اولویت بندی فعالیت ها و وظایف منجر به فروش بیشتر می شود

همه فروشندگان کارهای خود را انجام می دهند ، اما چرا برخی همیشه خجالت زده و مضطرب هستند و برخی دیگر خوب کار می کنند و بی سر و صدا کار خود را انجام می دهند؟

زیرا گروه دوم آموخته اند که امور خود را اولویت بندی کنند. اولویت بندی به فروشندگان این امکان را می دهد تا آنچه واقعاً مهم است را از وظایفی که برای مقابله با آنها مناسب است جدا کنند.

اولویت بندی فقط تهیه لیست کارها نیست! این اولین قدم در اولویت بندی است که بسیاری از فروشندگان نیز آن را رد می کنند.

اما اولویت بندی به معنای تهیه لیستی است که مطابق فرمول ABC کار کند.

معنای فرمول ABC در فروش

فرمول ABC لیستی از کارها را توصیف می کند که شامل سه سطح مختلف است:

سطح A: شامل فعالیت ها و پروژه هایی است که برای زندگی و موفقیت شرکت ضروری است. این گزینه ها شامل مواردی مانند ارسال پیشنهاد به مشتریان یا شرکای احتمالی است.
سطح B: شامل وظایفی است که رعایت آنها ضروری است ، اما نتیجه آن طی یک هفته مشخص می شود.
سطح C: موارد با اولویت پایین را شامل می شود. (چیزی مانند کارهای مهم و غیر فوری ، یا کارهای غیر مهم و غیر فوری)

سطح ABC را افزایش دهید

فروشندگان موفقی که مهارت اولویت بندی را دارند می دانند که باید کارها را به ترتیب حروف الفبا مرتب کنند و سپس به همان شیوه آنها را اداره کنند.

شما ممکن است بیش از 3 گزینه برای اولویت بندی در فروش خود داشته باشید ، بنابراین می توانید آن را با روش های بیشتری اولویت بندی کنید (به عنوان مثال ABCDE). اما انجام این کارها به ترتیب مهم است.

مهارت های مذاکره برای فروش بسیار ضروری است

چه بخواهید نرم افزار سازمانی بفروشید و چه خودروی دست دوم را به مشتری معرفی کنید و آن را بفروشید ، فروشندگان باید نحوه مذاکره را بدانند. اگرچه مذاکره موفقیت آمیز مستلزم درک نیازهای طرف مقابل است ، گروه آموزش مذاکره SAB معتقد است که خریداران & # 39؛ برای راه اندازی یک مذاکره موفق باید از ویژگی های شخصیتی استفاده شود.

درون گرایی در مقابل برون گرایی

درون گراها قبل از پاسخ دادن به س questionsالات فکر می کنند ، در حالی که برون گراها تمایل دارند بلافاصله پاسخ دهند. اگر سوالی دارید ، از افراد درون گرا به طور دوره ای در طول سخنرانی بپرسید. اما هر وقت خواستید می توانید آزادانه از برون گراها س askال کنید.

شهود در برابر احساسات

مردم احتمالاً یا شهودی هستند یا احساسی! کسانی که به حال و جایی که هستند توجه می کنند و با اندکی تأمل چشم انداز آینده خود را می بینند ، افراد شهودی هستند. اما افرادی که فقط درگیر احساسات و عواطف هستند وظیفه مشخصی دارند. در دنیای ارتباطات ، روش های مختلفی برای شناسایی این دو گروه وجود دارد ، اما شما می توانید راه های مقابله با آنها را در منابع مختلف پیدا کنید.

تفکر در مقابل احساس

افرادی که به احساسات اعتماد می کنند چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار می دهند ، در حالی که متفکران بیشتر عینی هستند. شما انتظار دارید متفکران روی عوامل سخت مانند قیمت تمرکز کنند. افرادی که ترجیح می دهند احساسات خود را پیش ببرند ممکن است بیشتر نگران مواردی مانند برنامه های اجرایی باشند.

درک در برابر قضاوت

انواع ادراک مربوط به تجربه است ، در حالی که انواع قضاوت بیشتر مربوط به نتیجه نهایی است. به این ترتیب اوقات خوبی خواهید داشت و برای فروش عجله ندارید. زیرا این دو گروه بسته به برخی ویژگی ها ممکن است زمان تصمیم گیری برای خرید را انتخاب کرده و کمی تعلل کنند.

پاسخگویی نیز در بهبود فروش موثر است

شرکتهایی که فقط به تجربه مشتری خود متکی هستند معمولاً موفقیت محدودی دارند. فروشندگان نه تنها در مورد وقت خود بلکه در برابر احساسات خود نیز باید پاسخگو باشند. عواملی مانند سرعت پاسخگویی ، انعطاف پذیری در کانالهای ارتباطی ، همدلی و مثبت گرایی ، خریداران و مشتریان را قادر می سازد تا اعتماد بهتری به مجموعه داشته باشند و به طور مستقیم و غیرمستقیم به بهبود فروش و تجارت کمک کنند. کردن

نوشتن همچنین به بهبود فروش کمک می کند

یک فروشنده گاه به گاه باید نامه یا ایمیل بنویسد. همچنین افرادی که از گپ زدن پشتیبانی می کنند باید بتوانند به خوبی از پس این کار برآیند. در چنین شرایطی ، یک فروشنده باید بداند که باید خونگرم و صمیمی باشد. همچنین ، نوشته های او نباید نشان دهنده توجه 100 درصدی به سود شرکت باشد.

برخلاف برخی از مهارت های موجود در این لیست ، مهارت های نوشتاری عمدتا از طریق تمرینات فردی ایجاد می شوند. مرتباً بخوانید و سبک نویسندگانی را که مورد تحسین شما هستند تمرین و تمرین کنید. این می تواند مثال خوبی برای شما باشد. بر ایجاد ارتباط عاطفی تمرکز کنید. چنین ارتباطاتی با دیدگاه برد-برد ایجاد می شود. همیشه سعی کنید چیزی به دیگران اضافه کنید و در نتیجه به رشد خود کمک کنید.

ارتباط غیر کلامی و زبان بدن برای مهارت های موفقیت آمیز در فروش ضروری است

زبان بدن قسمت عمده ای از پیام است که در طی مکالمه فروش ارسال می شود. نحوه رفتار یک فروشنده می تواند اضطراب و سردرگمی او را نشان دهد (یا ایجاد کند) ، یا می تواند اعتماد به نفس خود را در جلسه نشان دهد.

یاد بگیرید سیگنالهایی را که می فرستند کنترل کنید. به عنوان مثال ، یکی از این موارد این است که حتی در حالت تنش لبخند را بر روی لب خود نگه دارید. کتاب های زبان بدن را بخوانید. این کتاب ها برای کسانی که بازدید کننده حضوری هستند بسیار مهم است.

کسانی که در نهایت مشتری می شوند از همان ابتدا که با شرکت شما آشنا می شوند تا لحظه نهایی شدن قرارداد ، شما را در نظر می گیرند. بنابراین به نحوه ظاهر شدن از اولین جلسه و کلمه و نحوه ادامه کار توجه کنید.

آیا شما تجربه خوبی در این زمینه دارید؟ آن را در قسمت نظرات بنویسید و بگویید چرا از برخی از شرکت ها و فروشگاه ها خرید می کنید و برخی را نادیده می گیرید.

منبع

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

پنج + پانزده =