5 ترفند آتشین در 5 دقیقه! | چگونه می توان در اینستاگرام به موفقیت دست یافت؟

سعید ناصریجولای 21, 20212min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

دنبال کنندگان فعال بخرید

اینستاگرام این روزها به ابزاری جدی برای بازاریابی ، فروش ، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارک های تجاری تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی محبوب با پیروان و کاربران فعال یکی از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی کره زمین است که بیش از 200 میلیون عضو فعال ، 60 میلیون تصویر در ماه و 1.6 میلیارد لایک و نظر در روز دارد. آنها اجازه می دهند

حتی نمی توانید تصور کنید! واقعاً چقدر عالی است؟ میزان بازدهی تبلیغات برندها در سایر شبکه های اجتماعی کمتر از یک دهم درصد است. اما اینستاگرام همه معادلات را از بین می برد. میانگین میزان مشارکت اینستاگرام برای مارک ها در مطالعه 2014 موسسه فارستر 58 برابر فیس بوک و بیش از 80 برابر سایت ها بود !!

نمی توانید با چنین اعدادی بحث کنید! نگاهی به اینترنت بیندازید تا با آمارهای سرسام آور اینستاگرام مواجه شوید ، سپس با اطمینان ادامه این مقاله را بخوانید!

اما خبر بهتر چیست؟ اما این فقط نرخ متوسط ​​است و من می دانم که شما نمی خواهید متوسط ​​باشید! این یک رویا یا هدف نیست. این یک واقعیت است! برای داشتن بهترین صفحه اینستاگرام در ایران در سال 2021 به من بپیوندید تا با سایر اعضای تیم کافه Fallover به شما کمک کنم!

خرید فالوور فعال و تبلیغات اینستاگرام | پیشنهادی وسوسه انگیز برای تجارت!

مطمئناً ، 58 برابر جذاب تر از فیس بوک به نظر می رسد ، اما شما می توانید در اینستاگرام کارهای بهتری انجام دهید. این که آیا شما یک برند بزرگ هستید یا شاید فقط به این فکر می کنید که چگونه یک تأثیرگذار مشهور شوید. ما نمی خواهیم شما بطور متوسط ​​امتحان کنید. بلکه می خواهیم شما به ستاره ها برسید و به اصطلاح شاخ اینستاگرام شوید!

نکات مهم برای شروع یک فعالیت حرفه ای در اینستاگرام:

• یک بیو بی نقص ایجاد کنید

• محتوای جالب تولید کنید

• ارسال مطالب هر روز

• هشتگ های برتر دامنه خود را شناسایی کنید

• از استوری اینستاگرام استفاده کنید

• از Instagram Live استفاده کنید

با پیروان و مخاطبین فعال درگیر شوید

فالوورهای فوری و فعال را فقط با یک بیوگرافی چشمگیر خریداری کنید!

قبل از هر کاری ابتدا باید از جذاب بودن بیو اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید. نمایه شما باید بتواند به مخاطبان خود بگویید شما چه کسانی هستید ، چه کاری انجام می دهید و یک فراخوان واضح برای اقدام را شامل شود.

این برای هر شرکت وابسته ، ارتقا any هر برنامه ای ضروری است. اگر مخاطب مورد نظر شما علاقه ای به پیشنهاد شما نداشته باشد و بتواند آنچه را که برای شما مهم است با چند کلمه به شما معرفی کند شما را دنبال نمی کند.

بیوگرافی کامل و خلاقانه ای از خود بنویسید. فراموش نکنید که شما فقط 150 حرف برای معرفی دارید. عاقلانه از آن استفاده کنید!

تعامل با مخاطب ؛ سعی کنید در اسرع وقت به همه نظرات و پیام های مستقیم پاسخ دهید.

اگرچه توصیه می کنیم روزانه یک پست در صفحه خود داشته باشید ، اما برخی از مشاغل توانایی ارسال پست با کیفیت مناسب در روز را ندارند ، به خصوص در ماه های اولیه. تا زمانی که سطح خوبی از تولید محتوا را نداشته باشید ، قرار دادن پست های روزانه در دستور کار هیچ مشکلی ندارد ، اما ماجرا را حتی در روز اول شروع کار خود فراموش نکنید! میزان تعامل در داستان چندین برابر کمتر است! حتی وقتی پستی را در صفحه قرار می دهید ، باید آن را در داستان قرار دهید و مخاطب را متقاعد کنید که دیدن این پست قطعاً صدمه نخواهد زد! کاربر در داستان شما احساس خصوصی و صمیمی می کند و 80٪ به نظرسنجی ها پاسخ می دهد. کاربران را مستقیم کنید و با آنها گپ بزنید. الگوریتم جدید اینستاگرام توجه ویژه ای به تعامل با دنبال کنندگان دارد!

اگر فالوورهای زیادی ندارید ، فالوورهای ارزان قیمت اینستاگرام را بخرید.

حتما می دانید که یکی از مهمترین عواملی که باعث جلب اعتماد مخاطبان به صفحه اینستاگرام شما می شود تعداد دنبال کنندگان شماست. قبل از رقابت با مارک های برتر ، خرید یک پیرو واقعی زن باید یکی از اولویت های شما باشد!

اگر یک کسب و کار نوپا دارید ، منتظر ظهور لحظه ای نباشید! رقبای شما قویتر و مشهورتر می شوند و ارزش پول در ایران روز به روز کاهش می یابد. با خرید فالوورهای واقعی و لایک های اینستاگرام ، به صفحه خود ظاهری حرفه ای و قابل اعتماد دهید. با گذشت زمان ، به محض شناخته شدن در اینستاگرام ، دیگر نیازی به خرید لایک و فالوور نخواهید داشت و طبق روال عادی اینستاگرام پیش خواهید رفت.

به پالت رنگ صفحه و طراحی پست های خود توجه کنید

برخی از موفق ترین حساب های اینستاگرام تمایل دارند از یک پالت رنگی انتخاب شده برای عکس های خود استفاده کنند و به آنها کمک کنند تا یک سبک متمایز ایجاد کنند.

با هشتگ های اختصاصی و در عین حال رایج و هوشمند در بین رقبا بدرخشید!

حتما برای محصولات یا خدمات خود هشتگ ایجاد کنید تا مصرف کنندگان بتوانند با جستجوی این هشتگ ها به محصول یا خدمات مورد نظر خود برسند. برای گرفتن بهترین نتیجه و افزایش احتمال استفاده افراد از آن ، هشتگ های کوتاه و رایج را انتخاب کنید. همچنین می توانید تصاویری را که ارسال می کنید برچسب گذاری جغرافیایی کنید (مکان یابی کنید) ، بنابراین نه تنها مخاطبان شما محل ارائه خدمات خود را فراموش نمی کنند بلکه بسیاری از آنها فقط با جستجو شما را پیدا می کنند!

فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با زمینه ای خلاقانه است و هرچه جسارت بیشتری داشته باشید ، نتایج بهتری خواهید داشت! نترس و پیش برو.

صفحه شما رزومه شماست. ارسال پست با کیفیت و مفید.

از زیرنویس های خود نهایت استفاده را ببرید

زیرنویس ها فرصتی برای ارتقا further بیشتر محتوای شما است و مارک ها روش های زیادی برای استفاده از آنها دارند. برخی تصمیم می گیرند زیرنویس را محلی برای اشتراک داستان و میکروبلاگینگ بدانند. دیگران از آنها برای افزودن عنوان کوتاه به یک پست استفاده می کنند.

خوب است بدانید: زیرنویس اینستاگرام به 2200 حرف محدود می شود.

محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید

اولین کاری که باید انجام دهید تهیه محتوای با کیفیت است. به طور خلاصه صفحه شما باید ارزش پیگیری داشته باشد! اگر برای مخاطبان و کارهای خود ارزش قائل باشید ، بازدیدکنندگان مدت بیشتری در وب سایت یا صفحه اینستاگرام شما باقی می مانند و همچنین نسبت به شما وفادارتر خواهند ماند.

ارسال محتوای با کیفیت عالی نشان می دهد برند شما چیزی فراتر از یک منبع درآمد است.

مکان را فراموش نکنید!

به صفحه جستجو بروید و برگه Places را انتخاب کنید تا ببینید در یک منطقه خاص (مثلاً محله شما ، شهری که در تبلیغ هدف قرار داده اید یا حتی یک رویداد در یک مکان خاص) چه خبر است. سپس ، نام مکان را تایپ کنید تا تمام پست های دارای برچسب جغرافیایی برای آن مکان را ببینید.

دعوت خود را برای اقدام به یاد داشته باشید!

اینستاگرام ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، یک مکالمه است و نه یک بستر. می خواهید مردم در مورد پست شما چه کار کنند؟ اگر این را نمی دانید ، شروع کنید و آن را رقم بزنید. این برای ایجاد تعامل بسیار خوب است و به افراد اجازه می دهد دقیقاً بدانند که انتظار دارند با ارسال هایشان چه کاری انجام دهند (اگر این کار آنها را سرگرم کند). آن را نگاه کنید) غالباً ، این فراخوان اقدام هوشمندانه مردم را مجبور می کند محتوای پست های خود را در ازای دریافت خدمات به اشتراک بگذارند یا به صورت ویروسی منتشر کنند.

به هر قیمتی از این هشتگ های زرد پرهیز کنید!

هدف شما این است که پیروان متعهدی را که مشتری خدمات و کالاهای شما هستند بدست آورید ، نه فقط مخاطبان بی میلی که در نهایت شما را دنبال می کنند.

چندین هشتگ رایج وجود دارد که می تواند طرفداران زیادی برای شما ایجاد کند اما نوع مورد نیاز یا مورد نیاز شما را ندارد. بسیار مهم است که بدانید این هشتگ ها چیست ، بنابراین می توانید از آنها دوری کنید و یک پیرو واقعی پرورش دهید که در واقع ارزش داشتن و تولید محتوا و خدمات را دارد.

برخی از این موارد ، که Cafe Follower آنها را هشتگ ناامیدی می نامد ، عبارتند از:

• دنبال کردن

• f4f

• برای پیگیری دنبال

• دنبال کردن 4 دنبال کردن

• fff

• بیا دنبالم

• دنباله رو

هرگز و هرگز نباید از این هشتگ ها (یا نمونه های مشابه آنها برای لایک ، اشتراک و نظر) استفاده کنید. بله ، ممکن است از این طریق چند فالوئر بدست آورید ، اما چندین برابر ضرر کنید و الگوریتم اینستاگرام را نسبت به خود بدبین کنید! واقعا نیازی به این نیست! همانطور که قبلاً بحث کردیم ، هشتگ های خوب دیگری نیز برای جذب فالوور در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

صفحه خود را اعتبار سنجی کنید. اگر فالوورهای زیادی ندارید ، با خرید فالوور حتماً به حساب خود ظاهری رسمی و قابل اعتماد بدهید. برای خرید فالوور فوری از بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام می توانید اینجا کلیک کنید.

رقبای خود را شناسایی کنید. همیشه صفحات آنها را بررسی کنید و ببینید که آنها در محتوای خود چه می گویند ، از چه ترفندهایی استفاده می کنند و نقاط ضعف آنها چیست. سپس خلا provide موجود در محتوای تولید شده توسط رقبا را پر کنید تا محتوای بهتر و با کیفیت بیشتری ارائه دهید.

اگرچه همه ما همیشه می خواهیم کاربران را با محتوا به مشتری خود تبدیل کنیم ، اما اگر نظر ما را می خواهید ، هرگز از محتوای تولید شده به طور کامل برای تبلیغات و درآمدزایی استفاده نکنید! یک روش خوب برای استفاده خوب از مطالب ، قانون 80/20 است. این بدان معناست که 80٪ محتوای شما باید آموزنده و غیر تبلیغاتی باشد و 20٪ دیگر باید منحصراً در مورد مارک یا محصول شما صحبت کنند.

یک مثال خوب برای استفاده از این قانون این است:

اگر چهار توییت جالب برای مخاطبان خود در توییتر یا چهار پست جالب و مفید به اشتراک بگذارید ، وقتی یک پنجم توییت ها یا پست های شما را به عنوان محتوای تبلیغاتی ببینند ، کمتر اذیت می شوند یا به عنوان اسپم دیده می شوند. آنها در نظر می گیرند.

با فشار نیاوردن بیش از حد به محصول یا خدماتی که ارائه می دهید ، کاربران رسانه های اجتماعی را به عنوان یک تولیدکننده محتوا دلسوز و نه بازاریاب گوش می دهید ، در این صورت آنها بسیار راحت خواهند بود. آنها به برند شما اعتماد می کنند و وقتی محتوای تبلیغاتی خود را به اشتراک می گذارید از آن استقبال می کنند.

موفق ترین پست های خود را تحلیل کنید

مهم است که مراقب آنچه در اینستاگرام کار می کند باشید و یکی از بهترین راه ها این است که خود را در تجزیه و تحلیل اینستاگرام غرق کنید تا مواردی از این قبیل را مشاهده کنید:

کدام پست ها بیشترین لایک را داشته اند؟

تعداد پست هایی که به اشتراک می گذارید چگونه می تواند بر تعامل شما تأثیر بگذارد؟

کدام پست بیشترین نظر را داشت؟

اگر نمی دانید می خواهید یک فالوور واقعی اینستاگرام بخرید یا نه ، ما به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید!

اگر تأثیرگذار یا تاجر هستید ، اینستاگرام بهترین رسانه اجتماعی برای شماست. داشتن تعداد زیادی فالوئر اغلب مورد ستایش قرار می گیرد ، اما به دلیل محدود بودن زمان ، داشتن پیروان واقعی و فعال در کمتر از یک سال تقریباً غیرممکن است. گزینه بهتر برای شما خرید فالوور اینستاگرام برای رشد نمایه خود در شبکه های اجتماعی است.

احتمالاً به خوبی می دانید که در فضای شبکه های اجتماعی با جو رقابتی نمی توانید برای همیشه صبر کنید. برای اینکه فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید ، باید فالوور اینستاگرام را بخرید زیرا هرچه فالوور بیشتری داشته باشید ، از نظر مخاطبان ، رقبا و مشتریان قابل اعتمادتر خواهید بود.

زمان کالایی گرانبها است و عاقلانه نیست که آن را هدر دهید در حالی که نشسته اید و منتظر هستید تا تعداد پیروان به مقدار مناسب برسند! عدم خرید پیرو در ابتدای کار به معنای اتلاف وقت بیشتر برای رشد تجارت شما است. اگر در مورد خرید فالوورهای فوری و فالوورهای فعال اینستاگرام یا لایک و نظرات اینستاگرام سوالی دارید یا هنوز در خرید فالوور مردد هستید ، می توانید با کارشناسان قسمت فالوور سایت کافه فالوئر تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

17 − نه =