طراحی مسابقه اینستاگرام و نحوه طراحی آنلاین

سعید ناصریمی 12, 20211min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

برگزاری مسابقه اینستاگرام

طراحی مسابقه اینستاگرام به شما امکان می دهد فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید و مشتریان جدیدی را جذب کنید. محتوای اینستاگرام با هشتگ # رسم یا # مسابقه بیش از 3 میلیون کاربر دارد. اما آیا همه مسابقات اینستاگرام موفقیت آمیز بود؟ در این مقاله نحوه طراحی ، اجرا و ترسیم مسابقه حرفه ای بصورت آنلاین را به شما آموزش خواهیم داد.

چرا مسابقه اینستاگرام برگزار می شود؟

برگزاری یک مسابقه اینستاگرام به شما در دستیابی به اهداف مختلف کمک می کند:

جذب پیروان و مشتریان جدید

چنین مسابقه ای باید با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام با کمک یک وبلاگ نویس و اینفلوئنسر برای جذب مخاطبان جدید برگزار شود. هزینه تبلیغات در اینستاگرام برای ارسال ها و استوری ها متفاوت است و اگر محصول یا مارک تجاری هنوز کمتر شناخته شده است ، باید توضیحات بیشتری راجع به جایزه در توضیحات مسابقه اینستاگرام توضیح دهید.

فعالیت مشترکین قدیمی را افزایش دهید

در این حالت ، می توانید تبلیغات هدفمندی را برای مخاطبانی که به نوعی به حساب شرکت متصل شده اند (به عنوان مشترکان خبرنامه پیام کوتاه یا ایمیل و مشترکان کانال های تلگرام و YouTube) راه اندازی کنید.

آگاهی از برند ایجاد کنید

این نوع کمپین های مسابقه ای اغلب توسط مارک های بزرگ دنبال می شوند. به عنوان یک وظیفه رقابتی ، می توانید درخواست کنید که یک عکس سلفی از محصولات خریداری شده با مارک تجاری با هشتگ اختصاصی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید و مسابقه هشتگ را طراحی و اجرا کنید.

افزایش فروش

در این صورت می توان به همه شرکت کنندگان در مسابقه تخفیف داد. در این صورت ممکن است برخی از شرکت کنندگان در صورت عدم پیروزی تمایل به خرید محصول داشته باشند.

چه ایده هایی برای طراحی یک مسابقه اینستاگرام وجود دارد؟
مسابقه عکس یا مسابقه ویدیویی را طراحی کنید

شرکت کنندگان باید یک عکس یا فیلم از یک موضوع خاص را در حساب خود ارسال کنند ، در حساب میزبانی مشترک شوند ، چندین دوست را برچسب گذاری کنند و هشتگ داشته باشند.

به خاطر داشته باشید که موضوع مسابقه باید با حساب شما مرتبط باشد. به عنوان مثال ، اگر شرکتی بازی های رومیزی می فروشد ، می توانید از شرکت کنندگان بخواهید که عکسی از بازی روی صفحه مورد علاقه خود را در حساب اینستاگرام خود قرار دهند.

طراحی برچسب و مسابقه نظرات اینستاگرام

شرکت کنندگان باید در مورد یک پست در مورد یک موضوع خاص نظر دهند ، در حساب برگزار کننده مشترک شوند ، چند نفر از دوستان خود را برچسب گذاری کنند.

طراحی مسابقه اینستاگرام

طراحی مسابقه استوری اینستاگرام

در مسابقه استوری اینستاگرام ، شرکت کنندگان باید پست مسابقه (این می تواند پست محصول یا خدمات شما باشد) را در استوری خود منتشر کنند و صفحه شناسنامه شما را در استوری تگ کنند. همچنین ، شرکت کنندگان باید صفحه برگزار کننده مسابقه را دنبال کنند. قرعه کشی استوری اینستاگرام تصادفی است و بر اساس دنبال کردن و قصه گویی خواهد بود

طراحی مسابقه هشتگ مارک

برای برنده شدن در این مسابقه ، شرکت کنندگان باید یک عکس یا فیلم با هشتگ اختصاصی خود را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهند و نظر خود را در مورد آن ابراز کنند. علاوه بر این ، آنها باید صفحه اینستاگرام مارک را دنبال کنند.

در مسابقه اینستاگرام شرکت کنید

جالب ترین نظرات را برای مسابقه هشتگ انتخاب کنید و به طور تصادفی برنده ای از آنها انتخاب کنید.

نحوه شرکت در مسابقه

متن شرح مسابقه باید شامل چندین قسمت باشد:

عنوان مسابقه: اینجا جایی است که باید به پیروان بگویید که مسابقه را برگزار می کنید. به عنوان مثال: "در مسابقه شرکت کنید و جوایزی را کسب کنید."

پیشنهاد ویژه: شما باید در مورد جایزه و ارزش آن صحبت کنید. در این چند سطر ، کاربران ارزیابی می کنند که آیا به مسابقه و جایزه علاقه مند هستند یا خیر.

• بلوک اصلی: در اینجا باید در مورد زمان مسابقه ، شرایط شرکت ، شرایط انتخاب برنده بگویید. هرچه جزئیات بیشتری درباره شرایط مسابقه و انتخاب برنده بنویسید ، احتمال سوالات شرکت کنندگان کمتر است.

عکس یا فیلم پست مسابقه باید نشان دهنده خود جایزه و آرم یا نام دیگر میزبان مسابقه باشد. این به این معنی است که کاربر باید با تماشای یک فیلم یا عکس ، بفهمد چه کسی مسابقه را اجرا می کند و چه چیزی را دریافت می کند. نیازی به تلاش برای تطبیق شرایط مسابقه با عکس نیست – فقط آن را در زیرنویس و توضیحات مسابقه بگویید.

قرعه کشی مسابقه اینستاگرام

در اینجا چند قانون وجود دارد که باید هنگام قرعه کشی و انتخاب برنده رعایت کنید

یک مسابقه هشتگ بکشید

مسابقه را در ساعت اعلام شده بکشید. منتظر نمانید تا شرکت کنندگان در مورد قرعه کشی از شما سال کنند.

اگر برنده مسابقه توسط هیئت داوران انتخاب شد ، این انتخاب را توجیه کنید.

اگر برنده مسابقه توسط سایت قرعه کشی اینستاگرام مشخص شد ، قرعه کشی را ضبط کرده و در استوری خود منتشر کنید.

بلافاصله پس از اعلام نتایج با برنده تماس بگیرید – انتظار نداشته باشید که آنها با شما تماس بگیرند

از برنده بخواهید یک عکس از جایزه و یک نقد و بررسی ارائه دهد. آنها را در صفحه اینستاگرام خود ارسال کنید

نکات مهم برای اجرای یک رقابت حرفه ای و موفق

به شرطی که هدف خود را از برگزاری یک مسابقه اینستاگرام مشخص کنید و از قوانین و اصول مسابقه اینستاگرام آگاهی داشته باشید ، طراحی یک مسابقه اینستاگرام راه خوبی برای جذب فالوور جدید و افزایش تعامل کاربر با حساب اینستاگرام خود خواهد بود. اگر در این زمینه به کمک بیشتری نیاز دارید ، می توانید از مشاوره اینستاگرام سایت بازاریابی 98 استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

10 + چهار =

Powered by mihanseo