چه کاری می توانم انجام دهم تا کاربرانم وبینار ماه آینده را فراموش نکنند؟

سعید ناصریمی 2, 20211min0

این بهترین عنوانی بود که می توانستم مختصراً بنویسم تا به شما اطلاع دهد که می خواهم به یک نگرانی مهم بازاریابان بپردازم. مانند بسیاری از مشاغل ، شما نیز احتمالاً می خواهید کاربران بیشتری را جذب کرده و از طریق وبینارها درآمد خود را افزایش دهید. اما یک وبینار از هفته ها قبل شروع به ثبت نام می کند و ممکن است کاربران به موقع وبینار را فراموش کنند.

خوب ، قبول کنید که این روزها تعداد وبینارها زیاد است و مردم گیج می شوند که کدام کار را دنبال کنند. در چنین شرایطی ، بهترین کار این است که این 18 تمرین را در وبینار خود و مراحل تبلیغاتی آن انجام دهید تا افراد بتوانند وبینار شما را پیگیری و مشاهده کنند.

یک موضوع داغ انتخاب کنید

واقعیت این است که جلب توجه کاربران بسیار بسیار دشوار است. به خصوص اگر می خواهید با یک موضوع پیش پا افتاده شروع کنید ، متوجه خواهید شد که افراد یکی یکی از وبینار شما بیرون می آیند.

بنابراین در اینجا آموخته اید که باید به نام خدا از "B" جذاب باشید.

یک موضوع مهم ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن به موضوعات مورد نظر خود برسید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک وبینار با موضوع "تولید محتوا" ایجاد کنید ، و می خواهید مردم به این وبینار توجه کنند ، بیایید و با موضوع افزایش نرخ تبدیل شروع کنیم. این به تولید محتوای شما و متن صفحات فرود شما مربوط می شود.

بیاموزید که چگونه با این مقاله یک وبینار موثر ایجاد کنید و از تجارت خود بیشترین استفاده را ببرید.

بنابراین با جلب توجه مخاطبان به یک موضوع داغ مرتبط با موضوع مورد بحث ، می توانید آنها را به صحبت وادار کنید و روند وبینار را به گونه ای پیش ببرید که لحظه شماری برای وبینار بعدی و توصیه های بعدی وبینار شما را محاسبه کنند.

تعداد ثبت نام کنندگان را هوشمندانه تحلیل کنید

وقتی می خواهید موفقیت وبینار خود را افزایش دهید و بیشترین توجه را به وبینار خود جلب کنید ، باید ثبت نام کنندگان زیادی داشته باشید. وقتی می خواهید تعداد ثبت نام ها را افزایش دهید ، قطعاً ثبت نام از چند هفته قبل آغاز می شود.

برای اینکه بفهمید عضویت به حد نصاب رسیده است یا خیر ، باید کارهایی را که هر هفته برای ارتقا web وبینار و بازاریابی خود انجام داده اید ، لیست و تحلیل کنید. ببینید چه تعداد از افراد براساس آنچه انجام داده اید ثبت نام کرده اید. اکنون متوجه شده اید که برای رسیدن به هدف ثبت نام (مثلاً 30،000) چقدر تلاش بیشتری باید انجام دهید.

توجه داشته باشید که فقط به دلیل ثبت نام افراد در وبینار شما ، نباید انتظار داشته باشید که همه در این وبینار شرکت کنند.

نوع تلاش و بازاریابی شما در این مرحله به کاربران این امکان را می دهد تا لحظه شماری برای برگزاری وبینار شما را حساب کنند.

برای شرکت کنندگان خود سقفی تعیین کنید

در بخش قبلی ، تأکید کردیم که باید توجه داشته باشید که بسته به تلاش و هزینه ای که انجام داده اید ، هر هفته تعداد افرادی که در وبینار شما ثبت نام می کنند ، توجه داشته باشید.

برای داشتن یک وبینار محبوب ، لازم است قبل از اجرای وبینار ، تعداد مخاطبین ثبت شده را تا حد ممکن افزایش دهید.

طبق تحقیقات کاملاً واقعی ، فقط 36٪ از کاربرانی که در وبینار شما ثبت نام می کنند در جلسه وبینار شرکت می کنند. ثبت عاطفی ، کاهش اهمیت موضوع و البته فراموش شدن تاریخ برگزاری وبینار از مواردی است که باعث می شود کاربران نتوانند به زمان تعیین شده برای وبینار برسند.

متناسب با نرخ تبدیل ثبت نام کنندگان ، باید در نظر داشته باشید که چند نفر باید در لیست ثبت نام شما باشند تا حداقل 36٪ آنها در جلسه شرکت کنند و انتظارات هدف شما را برآورده کنند؟

این رقم را استخراج کنید و آن را با تلاش روزمره تنظیم کنید و در نهایت برای جذب ثبت نام کنندگان بیشتر برنامه ریزی کنید.

خدمات ویژه ای را به شرکت کنندگان ارائه دهید

سعی کنید برنامه وبینار خود را با پیشنهادات و پیشنهاداتی که کاربر همیشه مایل به حضور در آن است تزئین کنید. این پیشنهادات باید هیجان انگیز باشد. به عنوان مثال ، 25٪ تخفیف در این وبینارها واقعاً کولاک است.

به کاربران احساس خاصی از تبلیغات خود بدهید. به آنها قول های واقعی ، واقعی و دوست داشتنی بدهید تا آنها را برای به یاد آوردن تاریخچه وبینار تنظیم کنند.

تخفیفاتی که ارائه می دهید می تواند شامل تخفیف در محصولات شخصی شما یا استفاده از خدمات و محصولات دیگر مانند فروشگاه ها و بازارهای معتبر باشد.

روزهای مناسب هفته را انتخاب کنید

ممکن است فکر کنید که یک روز باید کاربران را به وقت وبینار برسانید که وقت آزاد دارند. این ایده در واقع برای وبینارها کارساز نیست. هرگز تعطیلات را برای این مسئله در نظر نگیرید. بهترین روزها برای تجربه حداکثر وبینار سه شنبه ها ، چهارشنبه ها و پنج شنبه ها است.

همچنین ، با توجه به تجربه و تحقیقات محققان ، توصیه می شود که هرگز دوشنبه و جمعه را برای این موضوع انتخاب نکنید.

بهترین زمان را برای برگزاری وبینار خود انتخاب کنید

هنگامی که روز مورد نظر خود را مشخص کردید ، اکنون باید زمان برگزاری وبینار را مشخص کنید. طبق تجربه ، این ساعت معمولاً 13 ساعته است. اما این می تواند با تحقیقات بیشتر در مورد صنعت خاص شما انجام شود. اگر در کشوری خاص هستید که ارتباطات تجاری شما در کشورهای مختلف وجود دارد ، باید زمان مورد نظر خود را با توجه به زمان کاربران خود انتخاب کنید.

بنابراین نگاهی به صنعت مشابه خود بیندازید یا چندین وبینار ارائه دهید تا آماری مناسب برای زمان خود بیابند.

صادقانه در مورد وبینارها در صفحه فرود صحبت کنید

صفحه فرود جایی است که اطلاعات کافی درباره رویداد و وبینار شما ارائه می شود. در این صفحه صادقانه با مباحثی برخورد کنید که دید واضح تری در مورد موضوع به مردم می دهد. نمونه ای از این صفحات در زیر نشان داده شده است:

همانطور که در سمت چپ صفحه مشاهده می کنید ، در مورد آنچه کاربران در وبینار یاد می گیرند صحبت شده است. برگزارکنندگان نیز کاملاً معرفی می شوند.

فرم ثبت نام نیز در سمت راست گنجانده شده است.

این صفحه نباید آنقدر شلوغ باشد که کاربر گیج شود و آن را ببندد.

محتوا نباید آنقدر کم باشد که کاربر نداند برای چه کاری و به چه منظوری می خواهد ثبت نام کند.

5 قسمت مهم از صفحه معرفی و ثبت نام وبینار

اگر به این صفحه دقت کنید ، متوجه می شوید که 5 گزینه و اطلاعات مهم در این صفحه وجود دارد. در مراجع بین المللی ، این 5 مورد به عنوان 5W شناخته می شوند.

ما چه کسی هستیم (WHO): این بخش به ما آموزش می دهد که چه کسی این رویداد را برگزار می کند. آنها داستانی در مورد خودشان و دلیل اهمیت این وبینار را بیان می کنند.
آنچه ما می گوییم (چه): در این صفحه در مورد آنچه می خواهیم بگوییم صحبت می شود. در اینجا چند فصل و بخش و مزایا آورده شده است. حتی بهتر است در این صفحه هشتگی برای وبینار مورد نظر معرفی کنید.
زمان وقوع: در این بخش ، شما باید زمان و تاریخ را با دقت تنظیم و معرفی کنید. با این تاریخ ، کاربران می فهمند که آیا می توانند در جلسه وبینار آنلاین شما شرکت کنند یا خیر.
محل برگزاری: برای کاربران مهم است که بدانند وبینار کجا برگزار می شود. پیوند و صفحه ارائه وبینار را در این بخش قرار دهید. حتماً به آنها اطلاع دهید که می توانند 30 دقیقه قبل از برگزاری وبینار به صفحه وارد شوند ، منتظر بمانید و احتمالاً به دیگران سلام کنید و حتی س theirالات خود را بپرسید.
چرا این وبینار؟ (چرا): در این بخش باید اهمیت وبینار برای کاربران توضیح داده شود. در مورد مزایای این وبینار باید بحث شود تا کاربران بدانند که بعد از برگزاری وبینار چه چیزهایی را برای تغییر در زندگی خود تغییر می دهند یا به دست می آورند.

برای ثبت نام متشکریم

یکی از مواردی که معمولاً باعث ایجاد خاطره ای در وبینار می شود ارسال ایمیل تشکر حاوی اطلاعات خاص به کاربر پس از ثبت نام است.

برخی از کاربران این ایمیل را حذف کرده و برخی دیگر آن را نگه می دارند تا زمان وبینار را فراموش نکنند. بهتر است CTA را به ابتدای ایمیل تشکر از ثبت نام اضافه کنید و به آنها بگویید این تاریخ (تاریخ وبینار) را به تقویم شما اضافه کنند.

این باعث می شود مخاطب کمتر فراموش شود.

همچنین ، در پایان این پیام کوتاه ، مزایای شرکت در این وبینار را از تخفیف گرفته تا مزایای شخصی و اجتماعی وبینار ذکر کنید.

ایمیل های یادآوری ارزشمندی ارسال کنید

ارسال ایمیل برای یادآوری رویداد وبینار شما مشکلی ندارد ، اما

چه زمانی این ایمیل ها را ارسال می کنید؟
این ایمیل ها را با چه محتوایی ارسال می کنید؟

پاسخ به این دو سوال برای موفقیت شما مهم است.

ایمیل های یادآوری را یکی دو هفته پیش شروع کنید. لازم نیست هر روز ایمیل ارسال کنید.

بسیاری از کاربران نه تنها فراموش کرده اند که برای این رویداد ثبت نام کرده اند بلکه فراموش کرده اند که چرا در آن ثبت نام کرده اند.

بنابراین محتوای ایمیل را وارد کنید که ارزش این وبینار و نتایج آن را نشان می دهد. این محتوا از هر نوع برای کاربر ایجاد انگیزه می کند تا برای دیدن آن لحظه شماری کند.

بهتر است حداقل دو ایمیل یادآوری داشته باشید. یک روز قبل از برگزاری وبینار ایمیل ارسال کنید و پیوند ورود به سیستم را دوباره ارسال کنید.

یک مورد همچنین می تواند در هفته قبل از رویداد باشد (دقیقاً در همان روز و در همان زمان) و به شما یادآوری کند که هفته بعد یک رویداد عالی و ارزشمند را برای آنها آماده کرده اید.

راهکارهایی برای معرفی وبینارها که نیاز به توضیح کمتری دارند

این راه حل نیازی به معرفی ندارد ، بنابراین ما به عنوان اصلی مراجعه می کنیم:

درباره وبینار خود بلاگ کنید
تبلیغ کنید و خرج کنید
برای معرفی و ثبت نام از شبکه های اجتماعی استفاده کنید
یک دکمه برای پیوند صفحه فرود خود در فیس بوک ایجاد کنید
صفحه اصلی سایت خود را با وبینار خود تزئین کنید
با مشارکت یک نهاد و سازمان وابسته تبلیغ کنید

به این ترتیب می توانید تعداد شرکت کنندگان در وبینار را افزایش دهید و آن را در ذهن کاربران حک کنید که در یک تاریخ خاص و در یک زمان مشخص یک وبینار دارید که هرکس آن را از دست بدهد بازنده است (یا به عبارت دیگر X دلار از دست می رود)

آیا تا به حال در وبینار شرکت کرده اید؟ انگیزه شما چیست و چگونه در این رویداد شرکت کردید؟ عناصر انگیزشی خود را برای ما بنویسید.

منبع

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

14 − ده =