چگونه یک گزارش تبلیغاتی خوب و موثر در مورد SEO بنویسیم

سعید ناصریآوریل 27, 20212min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

گزارش آگهی بنویسید

آموزش نوشتن گزارشگری تبلیغاتی هدفمند

نحوه تهیه گزارش آگهی یکی از نگرانی ها و س questionsالات مکرر نویسندگان محتوا است. زیرا آنها می دانند که اگر متن گزارش از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد ، احتمالاً اعتبار بیشتری از طریق این گزارش به سایت مشتری منتقل می شود. در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با نحوه تهیه محتوای گزارش های مختلف آشنا کنیم.

گزارش آگهی چیست؟

گزارش تبلیغاتی متن یا مقاله ای است که به شما امکان می دهد با یک کاربر صحبت کنید ، اطلاعاتی را ارائه دهید و آنها را با نام تجاری خود درگیر کنید. ممکن است فکر کنید متن گزارش آگهی چندان مهم نیست و فقط پیوندهای آن مهم هستند. اما باید بدانید که اگر متن مناسبی از گزارش آگهی را انتخاب کنید ، اعتبار بیشتری دریافت خواهید کرد و از جنبه تبلیغاتی گزارش به بهترین شکل استفاده خواهید کرد.

یکی از مهمترین مواردی که می تواند تأثیر مستقیمی در اثربخشی گزارش شما داشته باشد ، متنی است که به عنوان گزارش می نویسید. یک گزارش تبلیغاتی خوب ، اطلاعات مفید و مفیدی را به خواننده می دهد و مخاطب پس از مطالعه آن احساس رضایت می کند ، اما یک گزارش تبلیغاتی که محتوای ضعیفی دارد ، علاوه بر اینکه محتوای مفیدی برای مخاطب ندارد ، تأثیرات مخربی بر سئو و رتبه بندی سایت خواهد داشت.

کاربران بسیار باهوش شده اند و می توانند خیلی سریع محتوای تبلیغاتی را از سایر مطالب تشخیص دهند و وقتی با تبلیغات روبرو می شوند معمولاً آن را نادیده می گیرند. بر اساس این توضیحات ، در نوشتن گزارش آگهی ، باید بر تولید محتوای ارزشمند تمرکز کنید. در غیر این صورت کاربران خود را از دست خواهید داد و فضای رقابتی به رقبا خواهید داد.

گزارش آگهی بنویسید

هدف از نوشتن گزارش آگهی:

مشاغل مختلف با اهداف مختلف مطالب خود را در رسانه های دیگر منتشر می کنند. لینک سازی خارجی (SEO) ، مارک تجاری ، فروش محصول و اطلاعات از مهمترین اهداف مشتریان است.

نحوه نوشتن گزارش آگهی:

گزارش موثر تبلیغات این است که مورد توجه قرار گرفته و منجر به ایجاد مشتری جدید می شود. اگر چند مرحله ساده را دنبال کنید ، می توانید یک گزارش تبلیغاتی م writeثر بنویسید.

گزارش آگهی بنویسید

مرحله شماره 1- کشف هدف خود

مهمترین اصل برای نوشتن گزارش آگهی تعیین هدف است. سبک نوشتن گزارش آگهی برای هر هدف متفاوت است.

1- نوشتن گزارش آگهی به منظور اطلاع رسانی:

هدف شما فقط اطلاعات و اخبار است و می خواهید حوادث را به مخاطب توجه کنید. از زبانی روزمره و بی ادعا استفاده کنید. اجازه دهید خواننده روی آنچه شما می گویید تمرکز کند و درگیر کلمات پیچیده نشود. مطالب باید کوتاه و رسا باشد.

2- نوشتن گزارش آگهی با هدف مارک و فروش محصولات:

از ابتدای متن ، شما نباید فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید و مانند فروشندگان سرسخت رفتار کنید ، بلکه باید پیشنهاد صادقانه خود را پس از جلب اعتماد مشتری در کل مقاله ارائه دهید. تمرکز خود را بر ایجاد محتوای مفید و جذاب بگذارید که به احتمال زیاد توسط افراد به اشتراک گذاشته می شود. تبلیغات هدف دوم شماست.

متن مطالب باید به گونه ای باشد که کاربر را به خرید ترغیب کند و هنگام معرفی محصول یا خدمات باید حقیقت را بیان کرد و از اغراق و تبلیغات بیش از حد پرهیز کرد. در پایان گزارش ، باید به وضوح به مخاطبان بگویید که چه کاری باید انجام دهند. برای مثال ، بگویید برای مشاوره تماس بگیرید یا برای خرید محصول به سایت مراجعه کنید.

از قانون 30-70 برای نوشتن گزارش تبلیغات پیروی کنید ، به این معنی که 70٪ محتوای شما باید برای مخاطبان مفید باشد ، 30٪ آن باید تبلیغاتی باشد.

3- نوشتن گزارش آگهی به منظور ایجاد لینک خارجی:

گزارش آگهی بهترین تکنیک برای توسعه رتبه سایت شما در Google است. لینک سازی به عنوان مهمترین عنصر در سئوی خارجی وب سایت های مختلف در نظر گرفته شده است و شما باید بتوانید لینک وب سایت خود را تقویت کنید تا به وضعیت مطلوب سئو خارجی برسید.

انتشار گزارشات در مجلات بزرگ و منابع معتبر مانند بیتوته ، به دلیل اعتبار بالای کلمات ، اعتبار برند شما را افزایش می دهد و از کلمات پیوند یافته به نتیجه گیری مناسب منجر می شود. (گزارش انتشار آگهی در بیتوته)

بهترین روش لینک دهی برای گزارش دهی با هدف ایجاد لینک سازی و سئو:

حدود سه تا پنج کلمه کلیدی مهم را به وب سایت خود پیوند دهید.

– بهتر است یکی از کلمات را به صفحه اصلی سایت و کلمات دیگر را به صفحات داخلی پیوند دهید.

– برای پیوند دادن ، از کلمات مناسب استفاده کنید که به اندازه کافی در سایت شما استفاده شده و سعی کنید متن بهینه داشته باشید.

گزارش آگهی بنویسید

مرحله 2: جامعه هدف را مشخص کنید (نوع کاربر)

مخاطبان خود را بشناسید و برای آنها محتوا تولید کنید. هنگام نوشتن گزارش آگهی ، جنسیت ، سن ، وضعیت اجتماعی و شغل کاربران باید در هنگام نوشتن محتوا در نظر گرفته شود ، به عنوان مثال ، هنگام تهیه محتوا برای کودکان ، باید متفاوت از محتوای بزرگسالان باشد. شناخت مخاطبان یک رسانه به شما کمک می کند متن جذاب تری بنویسید که تأثیر بیشتری بر مخاطب بگذارد.

مرحله 3: عنوان مناسب را انتخاب کنید

انتخاب تیتر مناسب کار پیچیده ای نیست. البته این سادگی به اهدافی بستگی دارد که می خواهید با محتوای خود به دست آورید. وقتی گزارش شما در سایتی منتشر می شود ، مطمئناً همراه با چندین مطلب دیگر با عناوین جذاب دیده می شود و زمان کاربران محدود است ، بنابراین عنوان گزارش باید جذاب و جذاب باشد تا کاربر مانند یک آهنربا کاربر را به گزارش شما جذب کند. داشتن یک تیتر جذاب و زیبا بسیاری از کاربران را به خواندن اخبار شما جلب می کند.

شرایط نوشتن عنوان جذاب برای گزارش:

1- از کلمات یا عبارات اصلی در عنوان گزارش استفاده کنید.

2- تعداد نویسه های مناسب عنوان بین 60-50 حرف است.

3. عناوین باید جدید و منحصر به فرد باشند.

4- عنوانی جذاب انتخاب کنید.

گزارش آگهی بنویسید

شرایط نوشتن محتوای خوب برای گزارش:

بین داشتن محتوای خوب و جذاب با محتوای متوسط ​​تفاوت هایی وجود دارد ، که اگر از ویژگی های محتوای خوب پیروی کنید ، می توانید اعتماد کاربر را جلب کرده و به هدف خود نزدیک شوید.

با استفاده از موارد زیر محتوای خود را جذاب کنید.

1- سرب یا خلاصه (تبلیغ آگهی را با طوفان شروع کنید و با طوفان پایان دهید)

پس از عنوان ، پیشتازترین مهمترین بخشی است که تأثیر زیادی در موفقیت گزارشگری آگهی دارد. سرب باید طوفانی را آغاز کند تا خواننده فقط با خواندن چند کلمه اول جذب شود. علاوه بر این ، لید باید پایان جذابی داشته باشد تا خواننده را ترغیب به حرکت در متن کند.)

2- نوشتن و تعداد کلمات مناسب برای محتوا:

درک مطلب باید برای مخاطب آسان باشد ، در این صورت مخاطب می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. شما باید با ایجاد عناوین و زیرعنوانهای مناسب و منسجم ، رعایت دستور زبان و نوشتار ، تابلو اعلانات ، کلمات پررنگ و مهم ، استفاده از آمار صحیح و غیره آن را بیشتر بخوانید.

اگر می توانید قلب کاربران را با متن جذاب جلب کنید ، می توانید نتایج تبلیغات خارج از وب سایت خود را چند برابر کنید. همچنین ، محتوای تکراری یا غیر اصلی و تکراری ممکن است گزارش تبلیغات شما را بی اثر کند.

بهترین تعداد کلمات برای گزارش:

علاوه بر نوشتن محتوا ، تعداد کلمات استفاده شده در متن گزارش آگهی نیز بسیار موثر است و به موضوع ، هدف و ارزش آن بستگی دارد. مطالب باید کامل و جامع باشد تا به هدف خود برسید. محتوای بسیار کوتاه (به عنوان مثال ، کمتر از 300 کلمه) که حاوی اطلاعات ارزشمندی برای مخاطبان نیست ، همچنین می تواند گزارش را به صفحه ای غیر قابل اعتماد برای کاربر تبدیل کند.

و حتی طولانی بودن متن گزارش نیز اگر شما را از هدف خود دور کند درست نیست و به بیان ساده ، یک متن طولانی است که خواننده هنگام خواندن آن با خودش می گوید: "با گذشت زمانی که من این مطالب را گذاشتم ، من ممکن است به هدف خود نرسم. " و ارزش خطر را ندارد. ”البته ، گاهی اوقات بسته به هدف شما ، متن شما ممکن است کمی طولانی باشد تا یک موضوع به خوبی باز شود.

3- بخشی از مطالب را تجسم کنید:

متن ها و متن ها بخشی جدا نشدنی از محتوا هستند ، اما برای اینکه بتوانید کاربر را بهتر جذب کرده و او را به سمت خود بکشید ، لازم است از محتوای تصویری متناسب با متن موجود در محتوای خود استفاده کنید. محتوای تصویری از جمله:

– تصاویر

– ویدیو

– اینفوگرافیک

4- اطلاعات کامل مشتری

کلیه اطلاعات مربوطه را در تبلیغات خود بگنجانید ، از جمله: نام شرکت ، محصول یا خدمات ارائه شده ، کلیه اطلاعات تماس (کاربر را تشویق کنید با من تماس بگیرد) – وب سایت ، تلفن ، نمابر ، آدرس ، آرم.

با این کار کاربر به محصول یا خدمات شما اطمینان می دهد.

گزارش آگهی بنویسید

نتیجه:

امیدواریم بتوانیم شما را با قوانین نوشتن گزارش آگهی آشنا کنیم. در آخر ، باید این نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید که متن گزارش باید از متن جستجو مانند یک متن کاملاً طبیعی به نظر برسد و به گونه ای که با حذف قسمتهای تبلیغاتی ، کاربر دوباره به هدف خود برسد.

مجموعه: گروه کامپیوتر بیتوته

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

2 × سه =