نکات طراحی بنر برای تبلیغات بنر

سعید ناصریآوریل 12, 20215min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

تبلیغات بانری یکی از پرکاربردترین شکل تبلیغات آنلاین است

12 نکته برای طراحی موثر بنر و تبلیغات بنر

اگر می خواهید ترافیک آنلاین خود را با تبلیغات بنر افزایش دهید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توانم یک تبلیغ بنری طراحی کنم که افراد بتوانند روی آن کلیک کنند؟ طراحی بنر وب بر ایجاد سیستماتیک تبلیغات بانر موثر از طریق استفاده دقیق از دستورالعمل های اساسی طراحی متمرکز است.

بسیاری از بازاریابان اینترنتی در حرفه خود هر روز با طراحی بنر و تبلیغات بنر دست و پنجه نرم می کنند. این بدان دلیل است که بسیاری از آنها از تأثیر تبلیغات بانری آگاه هستند. با این حال ، قبل از شروع ایجاد بنر تبلیغاتی ، باید یک استراتژی داشته باشید.

این کار از تبلیغات تبلیغاتی بنر شما بیشترین استفاده را خواهد برد و یکی از مهمترین این راهکارها طراحی بنر است که نقش بسیار مهمی در تبلیغات بانر موثر دارد.

در این مقاله ، شما را با روند ایجاد یک طرح موثر بنر و در نهایت تبلیغات بنری آشنا خواهیم کرد که بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.

تبلیغات بانری می تواند آگاهی از برند را تا حد زیادی افزایش دهد

مزایای تبلیغات بنری چیست؟

شکی نیست که تبلیغات بانری یکی از پرکاربردترین شکل تبلیغات آنلاین است. در واقع تقریباً همه شرکت های بزرگ و کوچک از تبلیغات بانری استفاده می کنند تا بتوانند بصورت آنلاین مشاهده کرده و بازدیدکنندگان را به وب سایت ها یا صفحات اصلی خود جلب کنند.

به این دلیل که تبلیغات بانری می تواند آگاهی از برند را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ، می تواند مقرون به صرفه ، قابل اندازه گیری باشد و پتانسیل افزایش بازدید بی نظیر را دارد که به معنای فروش و سود کلی شرکت است. تبدیل می شود.

بسیاری از شرکت ها از تبلیغات بانری برای هدف قرار دادن موثرتر مخاطبان خود استفاده می کنند.

نکات طراحی بنر برای تبلیغات بنر

این تنها مزایایی است که تبلیغ کنندگان می توانند از طریق تبلیغات بنری کسب کنند. اکنون بیایید نگاهی به برخی از نکات در مورد ایجاد بنر و قرار دادن تبلیغات بنر بیندازیم.

1. موثرترین اندازه های بنر کدامند؟

اندازه های بسیاری از بنرها وجود دارد که هر روز هنگام مرور اینترنت با آنها روبرو می شوید ، اما برخی از اندازه های بنر وجود دارد که محبوب ترین و موثرترین تبلیغات بنر محسوب می شوند.

2. آیا به جعبه طراحی بنر نیاز دارم؟

فقط خود را در موقعیت مشتری بالقوه یا شخصی که می خواهید تبلیغات بنر شما را ببیند قرار دهید. طبیعتاً افراد بیشتر به آنچه درون جعبه است تمرکز می کنند. به همین دلیل بهتر است از قاب ها استفاده کنید ، مخصوصاً در تبلیغات با زمینه سفید. باید در لبه تبلیغاتی بنر ، لبه ای به اندازه 1 پیکسل قرمز ، خاکستری یا زرد اضافه کنید.

3. متن آگهی باید با یک نگاه خوانده شود

متن موجود در تبلیغات شما باید برای مخاطبان هدف شما روشن و خوانا باشد. این به این دلیل است که متن شما پیام را به مشتریان بالقوه شما منتقل می کند.

شما باید این را به عنوان یک استراتژی ارتباطی در نظر بگیرید. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که متن موجود در بنرهای شما همیشه ساده ، مختصر و واضح است ، به طوری که هر کسی که به بنرهای شما نگاه کند قادر به خواندن و درک پیامی است که شما ارسال می کنید.

4- از تصاویر متحرک استفاده کنید

اخیراً بسیاری از تبلیغ کنندگان درگیر تبلیغات بانر متحرک بوده و می توان گفت که آنها نتایج ارزشمندی را با تبلیغات بنر متحرک خود دیده اند. بسیاری معتقد بودند که تبلیغات بنر متحرک به دلیل جذابیت بسیار بهتر از تبلیغات بنر ثابت است.

با این حال ، بهترین راه برای استفاده از آنها این است که مطمئن شوید بیش از 15 ثانیه نمایش ندارند و فرکانس زنگ آنها حداکثر سه برابر است و بیشتر بنرهای متحرک شما خواستار اقدام هستند.

هنگام ایجاد یک بنر ، باید بدانید که قالب پرونده نیز مهم است

5- سلسله مراتب را حفظ کنید

طراحی آگهی بنر به تعادل مناسب هر آگهی متکی است ، بنابراین سلسله مراتب خود را بررسی کنید. بنرهای تبلیغاتی م toثر برای افزایش آگاهی از برند و هدایت بازدید به وب سایت شما طراحی شده اند. آنها سه م componentsلفه اساسی دارند:

– آرم شرکت شما

برای ایجاد آگاهی از برند باید آرم شرکت شما درج شود. اطمینان حاصل کنید که از نظر بصری غالب است ، اما به اندازه پیشنهاد ارزش یا دعوت به عمل غالب نیست.

– ارزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادی مزایایی است که خدمات یا محصولات شما برای مشتریان به ارمغان می آورد و با پیشنهادات و قیمت های جذاب توجه را به خود جلب می کند. به مواردی مانند "کیفیت عالی" یا "50٪ تخفیف" یا "پیشنهاد زمان محدود" فکر کنید. این باید بیشتر فضای تبلیغاتی شما را اشغال کند و اولین چیزی باشد که بینندگان می بینند.

– اقدام برای عمل

اقدام عملی (یا CTA) متن یا دکمه ای است که کاربران را به کلیک دعوت می کند. عباراتی مانند "بیشتر بیاموزید" یا "شروع" یا "اکنون تماشا کنید" مثالهای خوبی هستند ، آنها باید در نقطه کانونی تبلیغ قرار بگیرند.

6. قالب پرونده مناسب برای تبلیغات بنری چیست؟

هنگام ایجاد یک بنر ، باید بدانید که قالب پرونده نیز مهم است ، زیرا قالب فایل به شما امکان می دهد بنرهای شما به درستی در وب سایت ناشر نمایش داده شوند و مطابق توضیحات مناسب موقعیت های مناسب را داشته باشند. بیشتر فرمت های فایل مورد استفاده بسته به نرم افزاری است که برای ایجاد آنها استفاده شده است JPG ، GIF ، PNG و HTML5 است. چیزی که باید از آن اجتناب کنید ، تبلیغات فلش به دلیل قدیمی بودن تبلیغات است.

7. از رنگ های مناسب برای تبلیغات بنری استفاده کنید

روانشناسی پشت رنگها را نمی توان در تبلیغات تأکید کرد. رنگ ها به ویژه هنگامی که صحبت از تبلیغات می شود از اهمیت برخوردار هستند زیرا نمایشی منحصر به فرد و منحصر به فرد از پیام منتقل شده توسط بنرها ارائه می دهند. برای اولین بار ، رنگ به محض اینکه چشم مخاطب به بنر می افتد ، احساسات مخاطب را برمی انگیزد. از رنگ هایی استفاده کنید که افراد دیگر در آن صفحه کار نکرده اند ، به عنوان مثال ، اگر بیشتر بنرها رنگ زرد دارند ، برای جلب توجه بیشتر از رنگ دیگری استفاده کنید.

هر رنگ رابطه متفاوتی دارد و مهم است که در نظر بگیرید که می خواهید چه نوع احساساتی را در مخاطب خود ایجاد کنید. رنگ اولین چیزی است که کاربر در تبلیغ بنر شما متوجه می شود. رنگ ها نیز ذهنی هستند و در فرهنگ های مختلف ارتباطات متفاوتی دارند. هنگام انتخاب رنگ ، حتماً با مخاطب مورد نظر خود مشورت کنید.

قرمز: شور ، عصبانیت ، هیجان و عشق. این رنگ قدرتمند برای بیشتر مخاطبان جذاب است ، اما از آن در حد متوسط ​​استفاده کنید. اگر هدف شما یک نگاه کلاسیک ، رسمی یا جدی است ، از رنگ قرمز خودداری کنید.

نارنجی: حیاتی و نشاط آور است. نارنجی اگرچه به اندازه قرمز قوی نیست ، اما از سایر رنگ ها متمایز است و انرژی ساطع می کند. این یک رنگ عالی برای دکمه عمل است.

زرد: شاد ، روشن و دوستانه. رنگ زرد چشم نواز است و باعث ایجاد انرژی ، حس جوانی و تحریک ذهن می شود.

سبز: نشانه سلامتی ، طراوت ، ثروت ، محیط زیست ، رشد ، پرورش و شروع جدید است.

آبی: نشانه ایمنی ، اعتماد به نفس ، شفافیت ، بلوغ ، آرامش ، عقل ، رسمیت ، طراوت ، سردی و مردانگی است. رنگ آبی در بیش از نیمی از آرم ها وجود دارد.

بنفش: نمادی از تجمل ، سلطنت ، اسراف ، خرد ، جادو ، زنانگی و خلاقیت است. این یک اثر تسکین دهنده و آرام بخش برای بیننده است.

صورتی: عشق ، شیرینی ، زنانگی ، جوانی و کودکی. صورتی معمولاً با همه چیزهای زنانه در ارتباط است ، اما طیف گسترده ای از آن بر اساس روشنایی و لحن است.

سیاه: نمادی از انحصار ، رمز و راز ، مدرنیته ، قدرت ، اعتبار ، تجمل و رسمیت. این متن سنتی است و متن سیاه روی زمینه سفید خواندنی ترین ترکیب رنگ است.

سفید: نشانه پاکی ، تمیزی ، مدرنیته ، بی ثمر بودن ، سادگی ، صداقت و بی گناهی است. رنگ سفید احساس جوانی را ایجاد می کند.

قهوه ای: نشانه ای از طبیعت ، چوب ، چرم ، جدیت ، مردانگی ، استقامت و فروتنی است. قهوه ای رنگ های قویتر را متعادل می کند و برای رنگ زمینه و بافت مناسب است.

خاکستری: نشانه بی طرفی و کارایی است. خاکستری هنگام استفاده به عنوان پس زمینه ، رنگ های دیگر را تشدید می کند.

8. اندازه پرونده بنر باید کم باشد

طراحی بنر باید شرایط خاصی را داشته باشد. این موارد شامل اندازه پرونده مشخص شده توسط اکثر سیستم عامل های تبلیغاتی مانند Google Adwords و Adstargets Ad Network است. هرچه اندازه آگهی بنر کمتر باشد ، بهتر است ، بهترین اندازه پرونده آگهی کمتر از 150 کیلوبایت است تا صفحه به سرعت باز شود. قبل از اینکه بازدیدکنندگان به پایین بیفتند و تبلیغ آن را از دست بدهند ، تبلیغ شما باید سریع در یک صفحه بارگیری شود.

9. پیوند به صفحه فرود

تبلیغات بنری ، مانند هر نوع تبلیغ دیگر ، به سطح خاصی از انتخاب نیاز دارند ، سازگاری در اینجا بدان معنی است که تبلیغات بنر شما باید بازدید شما را از صفحه مربوطه که شامل تمام اطلاعات مربوط به نام تجاری شما است هدایت یا هدایت کنید.

صفحات فرود شما نقشی اساسی در تبدیل بازدید کنندگان شما به مشتری دارند. وب سایت یا صفحات فرود شما باید ساختار و توضیحات مناسبی داشته باشد تا بازدید کنندگان شما گیج نشوند و سپس مجبور شوند وب سایت یا صفحه فرود خود را ترک کنند.

مهم است که بازدید کنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید ، به ویژه کسانی که از تبلیغات بنر شما می آیند ، بنابراین به طور کلی ، اطمینان حاصل کنید که فرود دقیقا همان چیزی است که تبلیغات بنر شما نشان می دهد.

تبلیغات بنری خود را ساده و قابل درک نگه دارید

10. طراحی تبلیغات بنر خود را ساده کنید

طراحی پیشرفته بنر بر روی تبلیغات تبلیغاتی بنر شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. بازدیدکنندگان احتمالاً فقط برای چند ثانیه بنر شما را بررسی می کنند و کار شما این است که در عرض چند ثانیه پیام خود را به آنها منتقل کنید ، به همین دلیل شما باید آگهی تبلیغاتی بنر خود را ساده و قابل فهم نگه دارید.

11. متن خود را فوراً قابل خواندن کنید

عنوان و متن اصلی خود را در اندازه های مختلف ایجاد کنید.

12. به طور مناسب از دکمه ها استفاده کنید

بسته به نوع بنر ، دکمه ها اغلب میزان کلیک تبلیغات شما را افزایش می دهند. اگر می خواهید از آنها استفاده کنید ، آنها را در پایین سمت راست و در رنگ های متنوع (با سلیقه) قرار دهید. همیشه آنها را در طول مجموعه تبلیغات ثابت نگه دارید.

13. بنرهای تبلیغاتی خود را به درستی قرار دهید

فضایی را در وب سایتی انتخاب کنید که بنر شما نزدیک به محتوای اصلی یک صفحه نمایش داده شود و بخشی را که متناسب با بنر شماست انتخاب کنید. سایت بیتوته از 18 قسمت تشکیل شده است و شما می توانید بنر خود را با توجه به زمینه کاری خود در قسمت مربوطه قرار دهید.

نتیجه

نکات بالا لیست کاملی از نکات مربوط به طراحی موثر بنر و تبلیغات بنری نیست. با این حال ، آنها مهمترین نکات برای طراحی موثر بنر و تبلیغات بنری هستند ، با این نکات می توانید تبلیغات بنری را شروع کنید که بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.

ابزاری مفید برای طراحی تبلیغات بنری

در بالا اصول طراحی موثر تبلیغات بنر را مرور کردیم. با این حال ، ایجاد آن تبلیغات در واقع می تواند یک چالش باشد. خوشبختانه شما نیازی به پیکاسو بودن ندارید تا خودتان یک بنر خیره کننده بسازید. برای کمک به شما در شروع ، برخی از ابزارهایی را که می توانید استفاده کنید نگاهی بیندازیم.

Fotor یکی از ساده ترین ابزارهای طرح بندی است

1. ابزار Fotor

Fotor یک برنامه آنلاین و دسک تاپ است که دارای چندین الگوی جذاب است. این بدان معنی است که اگر در زمینه طراحی تازه کار هستید ، می توانید با یکی از این پایه ها شروع کنید و سپس در صورت لزوم به سادگی آن را تغییر دهید.

آماده سازی ، Fotor یکی از ساده ترین ابزارهای طرح بندی است که می توانید استفاده کنید.

اگر به دنبال ایده هستید ، می توانید از کتابخانه گسترده الگوهای Fotor به عنوان الهام استفاده کنید.

همچنین می توانید از کتابخانه فیلتر Fotor برای شخصی سازی عکس های خود با فیلترهای شبیه Instagram استفاده کنید. این می تواند باعث تضاد و جذابیت بیشتر آنها شود. یک مطالعه نشان داد که تصاویر فیلتر شده بیش از تصاویر استاندارد مشاهده و اظهارنظر می شوند.

2. برنامه Google Web Designer

Google Web Designer یک برنامه دسک تاپ است که به شما امکان می دهد بدون کد نویسی HTML و CSS را ایجاد کنید. این برای طراحانی که فکر فنی دارند و می توانند از رابط کاربری کمی پیچیده تری استفاده کنند بسیار مناسب است.

Google Web Designer شامل یک ویرایشگر بصری است که به طور خودکار کد تولید می کند.

• به راحتی می تواند طرح های شما را برای دستگاه های تلفن همراه مقیاس بندی کند ، بنابراین نیازی به تنظیم مداوم اندازه ها برای سیستم عامل های مختلف نیست.

• می توانید با استفاده از یک جدول زمانی تصویری ، تصاویر ساده یا حتی انیمیشن های پیچیده و لایه ای ایجاد کنید. Google Web Designer یک راه حل کاملا رایگان است.

3. برنامه Pixlr

Pixlr یک ویرایشگر عکس وب با رابط کاربری مشابه نسخه های قبلی فتوشاپ است. اگر تجربه کار با فتوشاپ را دارید اما چیزی ساده تر و رایگان می خواهید ، این یک گزینه عالی است.

Pixlr از پنجره لایه ها برای نمایش تمام تصاویر روی بوم شما استفاده می کند. درک مفهوم لایه ها می تواند طراحی گرافیک را نسبتاً آسان کند.

این ابزار طیف گسترده ای از ابزارهای ویرایش تصویر ، از جمله تنظیمات سطح را ارائه می دهد.

می توانید عکسهای Pixlr ویرایش شده را در PNG واضح ذخیره کرده و برای طراحی پیچیده تر آنها را به Google Web Designer یا Fotor وارد کنید.

در آخر ، برای بارگیری سریعتر اندازه آگهی ها را کاهش دهید:

با استفاده از بسیاری از ابزارها ، می توانید اندازه تصاویر gif و jpg را کاهش دهید و از کیفیت آن کاسته نشود. در اینجا چند نمونه از ابزارها برای کاهش اندازه تصاویر آورده شده است:

برای کاهش تصاویر jpg ، تصاویر png

https://tinyjpg.com

برای کاهش تصاویر gif

https://ezgif.com

مجموعه: بخش کامپیوتر و اینترنت

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

5 × 4 =

Powered by mihanseo