چگونه می توان از طریق بازاریاب های اینفلوئنسر درآمد بیشتری کسب کرد

سعید ناصریژانویه 22, 20211min0

تأثیر بازاریابی روش جدیدی در عصر بازاریابی است که به شما کمک می کند پیام ، محصولات و خدمات خود را با سرعت بیشتری به مخاطبان خود برسانید. به طور کلی ، این روش بازاریابی به پیام شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری به مخاطب برسد. به دلیل ویژگی های این مدل بازاریابی ، بازاریابی اینفلوئنسر راهی سریع برای مشهور کردن محصول شما است.

اما همان مدل بازاریابی ، که تقریباً سریع هم بازگردد ، چالش هایی دارد. 10 مزیت و معایب تأثیر بازاریابی برای مشاغل ایرانی گواه این موضوع است.

شاید با افزایش تعداد افرادی که این کار را می کنند ، تأثیر بازاریابی از طریق افراد با نفوذ یا به عبارت دیگر بازاریابی تأثیرگذار ، کمی چالش برانگیز شده باشد. در این مقاله می خواهم 7 روش مهم را به شما یادآوری کنم که باید قبل از استفاده از این روش بازاریابی و تبلیغات به آنها توجه کنید و سود بیشتری از بازاریابی اینفلوئنسر کسب کنید.

به دنبال افراد با نفوذتر از افراد ارزان تر باشید

برای تبلیغ کالای خود ، تعدادی از افراد تأثیرگذار را که معمولاً محبوب هستند انتخاب کرده اید. این افراد قیمت های متفاوتی دارند. اما ممکن است فکر کنید ارزان ترین گزینه می تواند برگ برنده ای برای شما باشد.

وقتی صحبت از تأثیرگذاری در بازاریابی می شود ، سعی کنید از افرادی استفاده کنید که علاوه بر قیمت گذاری ، از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند و تبلیغات آنها از تأثیر بیشتری برخوردار است.

به تعداد مخاطبان آنها و حتی به نتایج تبلیغاتی که قبلاً ارائه داده اند توجه کنید و تحقیق و بررسی کنید تا بتوانید یک فرد محبوب تر ، قابل اعتمادتر و موثرتر را انتخاب کنید.

این ممکن است به 2 ماه تحقیق نیاز داشته باشد. تبلیغاتی را که آنها به مدت 2 ماه ارائه می دهند در نظر بگیرید و پس از تولید و نتیجه تبلیغات ، از صاحب مشاغل مورد نظر بپرسید. سپس انتخاب خود را نهایی کنید.

فقط به این دلیل که او یک فرد مشهور است و دنبال کنندگان زیادی در صفحه خود دارد ، به این معنی نیست که او می تواند محصول شما را به خوبی بفروشد.

اینفلوئنسر برای شما مناسب است

تناسب تأثیرگذار مورد نظر برای شما و تجارت و خدمات و حتی بستری که در آن کار می کنید بسیار مهم است. بازاریاب های اینفلوئنسر در سیستم عامل های مختلفی کار می کنند. برخی به توییتر اختصاص داده شده و برخی دیگر به خدای اینستاگرام تبدیل شده اند. برخی فقط در فیس بوک معروف هستند.

اوضاع کاری شما چطور است؟

همچنین توجه داشته باشید که آیا تماس این افراد برای محصولات یا خدمات شما مناسب است یا خیر؟ آیا مخاطبان این شخص به محصولات شما نیاز دارند یا خیر؟

آن بازاریاب های اینفلوئنسر را که از هر نظر 100٪ مربوط به شما هستند ، از جمله بستر فعالیت ، مخاطبین و … با دقت مرور کنید.

از نفوذگرها استفاده کنید ، نه از مدافعان

شاید فکر کنید همه افراد یک صفحه محبوب دارند یا تعداد دنبال کنندگان آنها به چندین هزار نفر رسیده است می تواند فرصت تبلیغات خوبی را برای شما فراهم کند. اصلا. در واقع ، تعداد افرادی که یک صفحه را برای صدها هزار تا میلیون نفر دنبال می کنند ، فقط به دلیل محبوبیت بازیگر اصلی صفحه است.

تأثیر این افراد از طریق بیان و نظر این شخص است.

این فرد مخاطبان مختلفی در شبکه های اجتماعی مختلف دارد. پست های جالبی تولید می کند ، با افراد زیادی ارتباط برقرار می کند و مخاطبان و طرفداران خاصی دارد.

اما طرفداران افرادی هستند که صفحاتی دارند که ممکن است هر روز روی آن پست نکنند ، اما تعداد زیادی فالوور دارند ، اما نمی توانید بفهمید این شخص واقعاً محبوب است یا نه.

وکالت افرادی هستند که یا به طور واقعی یا البته اکثراً برای تبلیغ در صفحه خود فالوئر جمع می کنند. البته هزینه این صفحات کم نیست ، اما برای داشتن اثر ماندگارتر ، بهتر است از تأثیرات استفاده کنید تا این افراد که از همه شهرت فقط یک صفحه پر از فالوئر دارند.

قطعاً گرفتن نتیجه از صفحه ای پر از فالوور ، که هیچ یک از دنبال کنندگان نمی دانند چه کسی پشت آن قرار دارد ، آنطور که باید رضایت بخش نیست.

با اینفلوئنسرها رابطه دو طرفه داشته باشید

اینفلوئنسرها فقط دلقک های اینستاگرام نیستند. اتفاقاً برخی از این افراد افراد شناخته شده ای هستند که وقت خود را صرف تحقیق ، خواندن و نوشتن می کنند. با تأثیرگذاران تماس بگیرید تا ببینید چطور می توانید برای پیشرفت یکدیگر کار کنید. شاید بتوانید برای کمک به این تأثیرگذار ، معرفی کتاب او ، اشتراک گذاری پست های او و انتشار دیدگاه های خود جایی در تجارت خود باز کنید. هرچه بیشتر به آنها کمک کنید ، احتمال دریافت کمک طولانی مدت بیشتر است.

یک رابطه دوستانه و نزدیک برقرار کنید و با نوشتن ، برای موفقیت در نقاط قوت یکدیگر به فعالیتهای دو طرفه بپردازید.

با تأثیرگذاران سیاست های روشنی داشته باشید

یکی از مشکلاتی که اینفلوئنسرها و البته کاهش محبوبیت آنها را تحت تأثیر قرار می دهد این است که تبلیغ کنندگان محصولات خود را با وعده ها و اعیاد دروغ به آنها معرفی می کنند. به عنوان مثال ، صاحب مشاغل از بازاریاب تأثیرگذار می خواهد که محصول خود را معرفی کند و بگوید که این محصول شامل 2 سال ضمانت تعویض محصول نیز می شود. اما در عمل این ضمانت را ارائه نمی دهد.

این به تأثیر آن تأثیرگذار آسیب می رساند ، حتی اگر دوست صمیمی باشید. بنابراین سیاست های روشن و صادقانه ای داشته باشید.

منبع

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

یازده − هشت =