19 روش برای ارائه تخفیف یا پیشنهاد خرید آنلاین که کارساز است

سعید ناصریدسامبر 3, 20202min0

وقتی یک فروشگاه اینترنتی دارید ، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که مشتریان خود را خوشحال و حتی وفادار کنید. روش مورد استفاده برای انجام این کار بارها مورد بحث قرار گرفته است ، اما پیشنهاد خرید ، ارائه کوپن یا کد تخفیف و حتی نوع معامله شما ممکن است برای شما برگ برنده یا حتی به ضرر شما باشد. در این مقاله ، سعی می کنم کامل ترین نکات در مورد تخفیف و پیشنهادات آنلاین را به شما بیاموزم و به شما بگویم چه باید بکنید تا ضرر نکنید.

توجه: برای سهولت در خواندن این مقاله ، ما تخفیف ، کد تخفیف ، کوپن و … را به صورت پیشنهاد در این مقاله نوشته ایم.

این مقاله با فصل های مهم زیر آغاز می شود:

جوانب مثبت و منفی پیشنهادات فروشگاه آنلاین
پیشنهادها ، کوپن ها و تخفیف ها برای چه کسانی مناسب است؟
انواع پیشنهادات ، کوپن ها و تخفیف ها
نحوه استفاده از پیشنهاد برای هدایت مشتری به سمت خرید و وفاداری مشتری
از پیشنهادات ، کوپن ها و تخفیف های خود نهایت استفاده را ببرید

مزایا و معایب پیشنهادهای آنلاین مانند کوپن و تخفیف

قبل از اینکه به روش استفاده و ارائه پیشنهادات بپردازیم ، خوب است کمی در مورد مزایا و معایب استفاده از این کوپن ها و پیشنهادات صحبت کنیم.

مزایای استفاده از پیشنهاد در فروشگاه آنلاین

با سیستم عامل های آنلاین طرح ها و پیشنهادهای تخفیف ایجاد کنید
ردیابی آسان تر در فروشگاه های آنلاین نسبت به فروشگاه های فیزیکی است
وفاداری مشتری را افزایش دهید
مشتری را افزایش دهید
نرخ تبدیل را افزایش دهید
دستیابی به اهداف نهایی فروش

معایب پیشنهادهای مجازی در فروشگاه آنلاین

حاشیه سود کاهش می یابد
ممکن است به برند خود آسیب برسانید
اگر یک پیشنهاد دوره ای داشته باشید و مشتریان منتظر باشند ، در طولانی مدت آسیب می بینید (مانند تخفیف های پنجشنبه هر هفته)
شما مشتریانی را از خارج از بازار هدف جذب می کنید
میانگین فروش در حال کاهش است
خریدارانی که وفادار نخواهند بود به این لیست اضافه می شوند

پیشنهادات ، کوپن ها و تخفیف ها برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، پیشنهادات فروشگاه آنلاین نه تنها برای جلب مشتری بلکه برای وفاداری مشتری می تواند ابزاری موثر باشد. با این حال ، مهم است که قبل از شروع تخفیف ، استراتژی کلی نام تجاری خود را در نظر بگیرید.

اگر می خواهید خود را به عنوان یک مارک برتر معرفی کنید یا حاشیه باریک تری دارید ، ممکن است بخواهید پیشنهادات وفاداری مشتری را برخلاف فروش هفتگی در نظر بگیرید. از طرف دیگر ، اگر حاشیه سالمی داشته باشید ، ممکن است تخفیف های عمیق و فروش روزانه یا هفتگی برای رسیدن به اهداف خود بهتر باشد.

سرانجام ، شما باید بررسی کنید که آیا پیشنهادات و انواع مناسب برای نام تجاری شما بهترین است. ایجاد یک تجارت آنلاین به طور کلی شامل آزمایشات زیادی برای درک بهتر کارایی است. بهترین روش برای انتخاب هدف برای هر پیشنهادی ، ایجاد پیشنهاد منفصله ، اجرای آن و سرانجام آزمایش آن است که آیا کار می کند.

انواع پیشنهادات ، کوپن ها و تخفیف های آنلاین

تخفیف و کوپن های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. این نوع پیشنهادات را بارها در فروشگاه های مطرح ایران دیده اید. بیایید نگاهی به لیست انواع پیشنهادات بیندازیم:

درصد تخفیف (به عنوان مثال ، 10٪ تخفیف در هزینه محصول)
مقداری تخفیف (مثلاً x هزار تومان برای هر محصول)
تحویل رایگان
هدیه رایگان

البته در سیستم عامل های مختلف فروش می توانید برای هر یک از موارد فوق تخفیف خودکار یا کد تخفیف ایجاد کنید.

درصدی از قیمت محصول را تخفیف دهید

یکی از محبوب ترین روش های تخفیف که در همه جا رواج دارد ، تخفیف های درصدی بر اساس قیمت کلی محصول است. در این حالت ، معمولاً تخفیف های کمی مانند 5 یا 10 درصد برای کسانی که می خواهند مشتری را به خرید ترغیب کنند ، تخفیف دارد. اما 20 تا 25 درصد برای کسانی است که واقعاً می خواهند بفروشند و سود کسب کنند. اما تخفیف های فوق برای کسانی که می خواهند در اسرع وقت کالاهای قدیمی و فروخته نشده را از موجودی خارج کنند مانند تخفیف 50 درصدی است.

البته مدل های ایجاد این تخفیفان نیز جالب و متفاوت هستند. به عنوان مثال ، می توانید بگویید که یک جفت کفش مارک می خرید و برای هر کالای دیگر 50٪ هدیه تخفیف می گیرید.

تخفیف بر اساس قیمت محصول

این نوع تخفیف شامل مواردی است که بسته به قیمت محصول خود تخفیف ویژه ای را ارائه می دهید.

یکی از این روش ها این است که ، برای هر محصول ، مبلغ را کاهش می دهید: به عنوان مثال ، شما یک محصول 300 هزار تومانی را با 280 هزار تومان عرضه می کنید.

یا به مشتری پیشنهاد می دهید که برای خرید 200000 تومانی 20000 تومان هدیه دریافت کند (یا تخفیف در پرداخت دارند)

البته باید توجه داشته باشید که برای کالاهای زیر 100 دلار از درصد تخفیف استفاده کنید ، اما برای قیمت های بالاتر ، نوع تخفیف و پیشنهاد بر اساس محصول (آنچه در این بخش آموزش داده شد) مناسب ترین است.

حمل و نقل رایگان نیز راهی برای افزایش مشتری است

ارسال رایگان می تواند برای کسانی که می خواهند فروش خود را افزایش دهند توصیه می شود. این بدان دلیل است که بسیاری از چرخهای خرید صرفاً به دلیل اینکه تعداد بالایی برای حمل دارند ، کنار گذاشته می شوند.

حمل و نقل رایگان معمولاً معادل 20٪ تخفیف خرید در نظر گرفته می شود.

اما می توانید این پیشنهاد را با قسمت های مختلف بازاریابی خود ترکیب کنید تا تأثیر بیشتری بگذارد. به عنوان مثال ، معمولاً ارائه حمل و نقل رایگان به مشترکان ایمیل کارایی خوبی دارد.

هدایای رایگان برای افزایش فروش و وفاداری مشتری

یکی از بهترین راه های حل این مشکل راه اندازی فروشگاه هدیه رایگان است. این روش آگاهانه یا ناآگاهانه توسط مشتری انجام می شود.

هدیه رایگان آنقدر ارزشمند است که می توانید با استفاده از آن انبار را از محصولات فروخته نشده خالی کنید. پیشنهادی که ارائه می دهید این است "کالای X بخرید و محصول Y را هدیه دهید."

یا مثلاً برای خریداران بالای 200000 تومان ، یک هدیه X یا یک هدیه ناشناخته ارائه می شود.

تخفیف اتوماتیک برای افزایش فروش آنلاین چیست؟

پیشنهاد دیگری که معمولاً خوب کار می کند ، استفاده از تخفیف های خودکار است. به این ترتیب تخفیف مورد نظر برای سبدهای خرید دارای شرایط ویژه فعال می شود. در این حالت مشتری نیازی به دنبال کد تخفیف یا کوپن مورد نظر ندارد. حتی لازم نیست کدی را در یک مکان خاص وارد کنید. همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد. گفته می شود که در حال حاضر ، این مدل تخفیف بهترین پاسخ را در میان تخفیف های سیستم عامل های فروشگاهی مانند شاپیفا دارد.

کد تخفیف ساده ترین و ابتدایی ترین راه برای افزایش فروش

کد تخفیف ، کدی است که مشتریان شما در طول فرآیند پرداخت برای استفاده مجدد از یک پیشنهاد خاص استفاده می کنند. این کدها روشی امتحان شده و درست برای ارائه تخفیف به افراد مناسب است ، خواه هرکس در لیست ایمیل شما باشد یا یک بخش خاص مانند اعضای جدید یا مشتریان قبلی.

استفاده از کدهای تخفیف همچنین می تواند به شما کمک کند تا موفقیت تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید. اگر چندین کمپین اجرا کنید ، ایجاد یک کد تخفیف جداگانه برای هر کدام می تواند تأثیر نسبی بر فروش را آسان کند.

نحوه استفاده از پیشنهاد برای افزایش فروش جدید و فروش مکرر

روش های مختلفی برای ارائه پیشنهادات برای افزایش فروش ، افزایش وفاداری ، تشویق به خرید و غیره وجود دارد که 19 مورد واقعاً کارساز است.

تخفیف هفتگی و ماهانه
پیش فروش محصولات
پیشنهادات فصلی یا تعطیلات
در سبدهای رها شده پیشنهاد دهید
پیشنهاد برای مشترکان ایمیل یا خبرنامه ها
پیگیری ، دنبال کردن ، پسندیدن و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را ارائه دهید
تخفیف برای تبلیغات ارجاعی
پیشنهاد خرید برای اولین بار است
پیشنهاد برای حداقل خرید
پیشنهادات اجتماعی بی نظیر
پیشنهادات وفاداری مشتری
تخفیف ها را تحت تأثیر قرار دهید
تخفیف های چرخش
کوپن خرید حضوری
خرید آنلاین را پیشنهاد دهید
تبلیغات برای پیوستن به برنامه وفاداری مشتری
پیشنهادهای جامع هدفمند

در ادامه ، به طور خلاصه این موارد را توضیح خواهیم داد

تخفیف هفتگی / ماهانه

تخفیف هفتگی یا ماهانه نمونه ای از فروش سنتی است که برای هدایت تبدیل استفاده می شود. این فروش ها اغلب در پایان ماه یا سه ماهه برای افزایش درآمد برای اهداف تجاری استفاده می شود.

مثال: بخش عکس آنلاین در Walgreens دارای کدهای فروش هفتگی و کوپن ، و همچنین کدهای تبلیغاتی مداوم در پایین صفحه است.

پیشنهادات پیش فروش

اگر هنوز در مرحله راه اندازی هستید یا حتی می توانید محصول جدیدی را به بازار عرضه کنید ، می توانید از پیشنهادات قبل از راه اندازی برای افزایش بازدید و علاقه و تبدیل مشتریان جدید به مشتریان وفادار استفاده کنید.

مثال: کمدهای جواهرات از این روش با موفقیت استفاده می کنند. آنها در ازای آدرس های ایمیل و مشتریان و هنگام انجام یک بررسی مختصر ، کارت تخفیف 25٪ را ارائه می دهند.

پیشنهادات فصلی یا تعطیلات ویژه

اگر توجه کنید تعطیلات رسمی که پیشنهادات ویژه ارائه می شود جمعه سیاه یا جمعه سیاه است که البته توسط ایرانیان فتح شده است. اما جالبتر اینکه پیشنهادات ما برای تعطیلات رسمی ، محلی و فرهنگی ما است زیرا در ذهن مخاطبان قابل قبولتر است. به عنوان مثال تخفیفاتی مانند

یلدا
تغییر فصلی
شب عید
تعطیلات مذهبی
و غیره

معمولاً هدف از چنین تخفیف هایی این است که مشتری برداشت بهتری از این رویداد داشته باشد.

Blu Skin Care Blu فروشگاهی است که از طریق شبکه های مختلف بازاریابی خود گاه به گاه به روش های مختلف تخفیف می دهد تا مشتریان خود را افزایش دهد. البته این فروشگاه از این نظر واقعاً موفق است.

پیشنهادات خود را برای تکمیل چرخهای خرید متروکه پیشنهاد دهید

گفته می شود که طبق تحقیقات ، تقریباً 70٪ از سبدهای خرید بدون پرداخت نهایی باقی مانده اند. بنابراین در چنین شرایطی خوب است که یک ایمیل یادآوری با یک پیشنهاد ویژه برای گیرنده خود ارسال کنید.

می توانید این سبدها را با قیمت های تخفیفی ویژه برای مشتری مورد نظر یادآوری کنید ، یا میزان حمل و نقل را کاهش دهید یا تا حد ممکن از تخفیف های موجود استفاده کنید.

فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید.

پیشنهادات تخفیف برای مشترکان ایمیل یا خبرنامه

ایجاد لیست های ایمیل در فروشگاه ها یک مرحله مهم بازاریابی است. می توانید این پیشنهاد را برای افرادی که به خبرنامه شما می پیوندند یا در لیست ایمیل شما هستند ، ایجاد کنید. از طرف دیگر ، این پیشنهاد به فرد اجازه می دهد تا ایمیل خود را وارد کند و شما می توانید با او در ارتباط ویژه باشید ، پیشنهادات ویژه بدهید و حتی او را به مشتری وفادار تبدیل کنید.

اگر این رقم قابل توجه باشد ، قطعاً احتمال افزایش لیست وجود دارد. من فروشگاه های مختلفی را دیده ام که در ازای عضویت در خبرنامه ، تخفیف های حداکثر 100000 تومانی را برای خرید اول ارائه می دهند. این بدان معنی است که ایمیل شما برای آنها ارزش دارد.

پیشنهاد اشتراک لینک ، نظر دادن و پسندیدن

یکی از جذاب ترین مدل های تخفیف که من تاکنون بارها استفاده کرده ام ، نحوه ارائه کد تخفیف هنگام به اشتراک گذاشتن یا نظر دادن روی پیوند است. در این موارد ، محصولات کوچک زیادی در فروشگاه وجود دارد. معمولاً بسیاری از محصولات مرتبط نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، چندین دسته با هزاران زیر مجموعه محصول.

پیشنهاد می شود برای نظرات مناسب و مفید 10 امتیاز کسب کنید. برای به اشتراک گذاری لینک 20 امتیاز کسب کنید. وقتی امتیاز شما به 100 یا 200 رسید ، 50٪ کد تخفیف موقت برای شما صادر می شود.

این نوع پیشنهادات در واقع پیشنهادات برنده محسوب می شوند.

پیشنهادات ارجاع توسط آشنایان خود

این نوع پیشنهادات کمی خسته کننده است ، اما پاداش لطف شماست. در این مدل ، فروشنده پیشنهادی به شما می دهد که اگر با خریدی که انجام داده اید دوستان یا آشنایان خود را ترغیب به خرید کنید و آنها خرید خود را نهایی کنند ، کد تخفیف ویژه و پیشنهادی به شما پیشنهاد می شود.

پیشنهاد خرید اول

اولین خرید ممکن است دشوارترین مرحله بازاریابی برای جذب مشتری باشد. بنابراین ، با یک پیشنهاد جذاب ، مشتریان می توانند تمایل بیشتری به خرید داشته باشند. بدین ترتیب

در اولین خرید مشتری ، فروشگاه ها به روش های مختلف درد خرید را برای او راحت می کنند. از تخفیف محصولات و سبد خرید گرفته تا پیشنهادات خرید دوم و حتی ارسال رایگان و موارد دیگر.

یا مورد دیگری به شرح زیر است:

تخفیف برای حداقل خرید

استراتژی دیگر برای ارائه پیشنهادات به کاربران فروشگاه آنلاین ، ارائه تخفیف ویژه به کاربران خود براساس مقدار مشخصی بر اساس شرایط مختلف است. به عنوان مثال ، برای کاربرانی که در مدت زمان 6 ماه یا 3 ماه مبلغ مشخصی خریداری کرده اند ، تخفیف ویژه ای در سبد خرید ارائه دهید.

یا برای میزان خرید مشخصی تخفیف ویژه درصدی ایجاد کنید. از این روش می توان حتی برای برخی از دسته بندی های محصول استفاده کرد. به این ترتیب می توانید با ایجاد یک درصد تخفیف ویژه برای یک دسته خاص ، کاربران را بر خرید این محصول متمرکز کنید.

این تخفیف معمولاً بین 10٪ تا 20٪ است و از این حد فراتر نمی رود.

پیشنهادات اختصاصی برای شبکه های اجتماعی

یک راه عالی برای افزایش کاربران و فالورها در شبکه های اجتماعی ، تخفیف و پیشنهادات به رسانه های اجتماعی است. به آن کمک می کند

به پیروان خود ارزش افزوده و برای حضور آنها ارزش قائل شوید
و برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود

به این ترتیب ، وقتی کاربران متوجه می شوند که شما تخفیف درصدی معینی را به دنبال کنندگان خود در یک شبکه خاص ارائه می دهید ، مایل به استفاده از این فرصت هستند.

این تخفیف ویژه و این انگیزه ویژه مردم را گرد هم آورده و در آینده بازاریابی مثمر ثمری را برای آنها انجام می دهد.

یک نمونه از این موارد فروشگاه Maple Holistics است که به کاربران خود پیشنهاد می دهد فقط دنبال کنندگان توییتر 15٪ تخفیف در خریدهای آمازون دریافت می کنند.

پیشنهادات تخفیف برای وفاداری مشتری

اگر می توانید برای مشتریانی که قبلاً برای شما خرید کرده اند ، یک فرصت تخفیف ویژه ایجاد کنید ، به این معنی است که هدف شما تقویت رابطه با مشتریان قبلی و حفظ آنها است. بازاریابان به خوبی می دانند که ارزش مشتریان فعلی بیشتر از افرادی است که می خواهند تازه واردان را جذب کنند زیرا هزینه نگهداری و وفاداری به این مشتریان بسیار کمتر از هزینه جذب مشتری جدید است.

می توانید این تخفیف را برای گروهی از مشتریان اعمال کنید. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. به عنوان مثال می توانید تخفیف های بیشتری برای کاربران مسن و شلوغ ارائه دهید.

می توانید این پیشنهادات را از طریق ایمیل برای این افراد ارسال کنید.

پیشنهادات تشویقی برای خرید قبل از بستن سایت

بعضی اوقات تبدیل بازدید کننده به مشتری قبل از اینکه از صفحه سایت شما خارج شوند نیاز به پیشنهاد نهایی دارد.

پیشنهاد خروج دقیقاً زمانی ظاهر می شود که بازدید کننده شما قصد ترک سایت شما را دارد یا برگه بسته می شود و به او پیشنهاد خرید نهایی می دهد.

به عنوان مثال ، می توانید از افرادی که مایل به خرید هستند آدرس ایمیل دریافت کنید. با فرض اینکه مشتری قبل از نهایی کردن سبد خرید ، ایمیل خود را وارد کند و قبل از پرداخت سایت را ببندد ، می توانید بلافاصله با یک درصد تخفیف ویژه به او هشدار دهید.

یا بعد از بستن صفحه با ایمیل تخفیف در سبد خرید خود را به او نشان دهید.

پیشنهادهای هدفمند برای مشتریان

در این مدل پیشنهادهایی که نیاز به استفاده از بسترهای بازاریابی دارند ، این تخفیف ها فقط برای افرادی که قبلاً وارد سایت شما شده اند و به نوعی با الگوریتم ها و سایت شما آشنا هستند ، نمایش داده می شود. به عنوان مثال ، در طول چنین پیشنهادهایی ، وقتی کاربر خاصی از صفحه یا محصول خاصی بازدید کرده و صفحه را ترک کرده است. پس از ورود مجدد به سایت شما ، پیشنهاد هدفمندی به گونه ای است که پیشنهاد خرید ویژه ای برای همان دسته یا محصول اعلام می شود.

این پیشنهادات می تواند به صورت درصد ، یا مبلغ یا ترکیبی از مدلهای ذکر شده در این مقاله باشد.

پیشنهادات نفوذ (وبلاگ نویسان ، افراد مشهور و غیره)

پیشنهادات نفوذ شامل پیشنهادهایی است که شما به خاطر شهرت و نفوذ افراد خاص به پیروان خاصی می دهید. این شاید محبوب ترین مدلی باشد که این روزها در شبکه های اجتماعی رونق گرفته است.

به این ترتیب شما در واقع از نفوذ این افراد و شبکه همراهان آنها استفاده می کنید و پیشنهادات خود را سریعتر و م effectivelyثرتر به گروه بزرگی از افراد تحویل می دهید.

پیشنهادات تشویقی برای عضویت در برنامه وفاداری مشتری

پاداش دادن به مشتریان برای پیوستن به برنامه وفاداری مشتری می تواند فرصتی ویژه برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای برقراری ارتباط با شما باشد. این نه تنها به مشتریان برای تعامل با نام تجاری شما پاداش می دهد ، بلکه به آنها انگیزه می دهد تا در وهله اول در برنامه ثبت نام کنند.

اگر از سیستم عامل های وفاداری مشتری استفاده نمی کنید ، می توانید امروز به آن فکر کنید ، زیرا چنین برنامه هایی معمولاً به ازای خرید هر نفر از فروشگاه شما به طور متوسط ​​هر سه ماه تقریبا 43 دلار منجر می شود.

به عنوان مثال ، در این مثال می توانید این کار را با مشاوره دادن به خریداران انجام دهید که 5 دلار یا 5٪ تخفیف در خرید بعدی خود دارند.

پیشنهادات تشویقی برای خرید از فروشگاه آنلاین خود

اگر هم فروشگاه فیزیکی دارید و هم فروشگاه آنلاین با هم ، می توانید از این مدل پیشنهاد استفاده کنید. به این ترتیب ، این پیشنهادات به شما کمک می کند تا با هدف خاصی که می خواهید مشتریان را به سمت خود سوق دهید ، امتیاز ویژه ای در این زمینه کسب کرده و آنها را به فروشگاه آنلاین خود بفرستید.

مردم معمولاً جذب پیشنهادات می شوند. حتی کسانی که از نظر جسمی به شما مراجعه می کنند تمایل دارند خرید خود را با پیشنهادات ویژه از طریق فروشگاه آنلاین شما ثبت کنند.

بازاریابان به خوبی می دانند که اگر شخصی بتواند بصورت آنلاین خرید کند و با سیستم فروش آنلاین فروشگاه آشنا شود ، می تواند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در معرض پیشنهادات یا محصولات بیشتری قرار گیرد و این احتمال را افزایش می دهد خریداری کردن.

بنابراین طبیعی است که هرکسی از فروشگاه شما خرید می کند ، می خواهید او را به سمت فروشگاه آنلاین نیز هدایت کنید.

برای خریدهای حضوری در رویدادها کوپن تهیه کنید

شما ممکن است یک فروشگاه آنلاین داشته باشید ، اما به دلایل مختلف ممکن است بخواهید یک اجتماع فیزیکی نیز داشته باشید. در این حالت ، در فروشگاه آنلاین خود ، کد تخفیف ویژه ای ارائه می دهید که کاربر می تواند در یک رویداد ویژه خرید مقرون به صرفه تری داشته باشد. این رویدادها می تواند شامل نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و جشنواره ها باشد.

پیشنهادات حضور در رویداد

اگر به صورت حضوری یا آنلاین میزبان رویدادهایی هستید ، می توانید به شرکت کنندگان با تخفیف یا هدیه رایگان پاداش دهید. این تخفیف ها را می توان در حین رویداد یا بعد از آن اهدا کرد. این کمک می کند تا رابطه شما با مشتری های درگیر حفظ شود و به مشتری وفاداری بیشتری پیدا کند. البته این احساس خوب باعث می شود که فرد یا همان مشتری تمایل بیشتری به کار با شما برای رویداد بعدی داشته باشد.

پیشنهادات چرخش برای همه مشتریان

آخرین مدل Afri که ممکن است بعضاً شنیده باشید ارائه تخفیف به مشتریان شما به دلایل خاص مانند تاریخ عضویت ، تاریخ خرید اول ، تاریخ تولد یا هر تاریخ دیگری که برای شما و میمون خوشحال باشد. حتی اگر بتوانید از تاریخ تولد یک مشتری خود استفاده کنید ، به چند نفر از دوستان او که شما را تخفیف ویژه ارائه می دهید.

این روش باعث می شود که کاربر انگیزه بگیرد و با احساس خوشی که از مهم بودن او برایش رخ دهد نمی تواند خرید راغب شود.

چه نوع دیگری از تخفیف های عاطفی برای تمام موارد دیگر این است که اگر کسی به واسطه این بیماری است اگر شما خرید می کنید ، یک آفر ویژه نیز به آن مشتری واسطه ارائه می دهید.

کلام آخر

آن چه در این مقاله آورده شده است ، صرفاً بخاطر این است که انواع روشهای تخفیفی را که بایاموزید و از آن در پلتفرم بازاریابی می کنید ، خودتان را مجبور نمی کنید تا در شرایطی که ممکن است بیشتر شود سود ببرید.

البته ناگفته نماند که از تخفیف برای محصولات مجازی استفاده می کند ، در هر صورت یک معامله برنده برنده است. اما در مورد کالاهای فیزیکی باید با دقت این تخفیف ها و درصد ها و مبلغ ها را نیز اعمال کرد.

آیا شما از تجربیات تخفیف خود استفاده می کنید ، تجربه خوبی دارید که فروش بالایی برای تان رقم زده باشد؟ آن را بنویسید

منبع

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

3 × یک =

Powered by mihanseo