چگونه محصولات خود را در اینترنت بفروشیم؟ | بازاریابی جدید

سعید ناصریآگوست 20, 20202min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

آژانس بازاریابی دیجیتال

آیا بهترین راه های تبلیغ آنلاین را می دانید؟ آیا می دانید چه میز عظیمی از تبلیغات برای شما در دنیای بسیار رو به رشد اینترنت گسترش یافته است و منتظر ورود شغل خود برای ورود به این دنیای زیبا هستید؟

در این مقاله می خواهم شما را با آژانس جدید بازاریابی دیجیتال آشنا کنم که می تواند شما را با بهترین راه حل های ممکن در دنیای بازاریابی دیجیتال آشنا کند.

اما قبل از اینکه شما را با نوین مارکتینگ با خدمات مهیج خود آشنا کنم ، باید کمی در مورد بازاریابی دیجیتال با شما صحبت کنم.

بازاریابی دیجیتال چیست؟ پاسخ ساده به این سوال این است که هر کاری که برای تبلیغات با استفاده از یک ابزار دیجیتال و رسانه انجام شود ، می تواند بازاریابی دیجیتال محسوب شود.

استفاده از پیامک تبلیغاتی برای استفاده از علم نسبتاً پیچیده ای مانند داده های بزرگ یا ابرداده ، همه در حوزه بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد. این امر معرفی همه جنبه های بازاریابی دیجیتال را دشوار و پیچیده می کند زیرا در حال حاضر که شما این کلمات را می خوانید ، احتمالاً کسی در گوشه و کنار جهان ساختمان دارد و روش جدیدی از بازاریابی دیجیتال را اختراع کرده است.

با این همه تغییر ، وظیفه چیست ، ما باید بدانیم؟

لطفا سود خود را در بازاریابی دیجیتال بدانید

فرقی نمی کند که در جهان بازاریابی دیجیتال در کجا اختراع شده است و آیا شما از آن استفاده کرده اید یا نه. نکته مهم این است که چقدر سود می کنید از این طریق. هدف بازاریابی دیجیتال این است که تجارت خود را به سود قابل توجهی تبدیل کنید. برای انتقال بهتر معنای من به شما ، مثالی می آورم.

فرض کنید یک مغازه 200 متری در خیابان لوکس مانند میرداماد دارید. اما این فروشگاه ماهی 2 میلیون تومان درآمد دارد و شما باید سالانه مالیات زیادی برای آن بپردازید. هزینه های برق ، تلفن و سایر هزینه ها باقی خواهد ماند. شما هر روز صبح از خانه خود ، که در نزدیکی آن قرار دارد ، به این مغازه می روید و بدون هرگونه مداخله مناسب ، با پاهای بلند به خانه باز می گردید. شما همچنین تلاش کرده اید که تجارت خود را توسعه دهید ، اما فایده ای ندارد ، یا اینکه در بیشتر مواقع رشد کرده اید و پس از رشد مانند یو یو ، به مکان قبلی خود بازگشتید.

فرض کنید از زمان یکی از نزدیکانتان ، عموی پدرتان ، زبان من بعد از 120 سال به گنگ خدا می رود ، و شما تنها وارث این پدر عموی خود هستید که تنها چند بار دیده اید .

از وی ، مغازه ای در قرچک ، ورامین وجود دارد که سند آن به شما منتقل شده است. مغازه در یک کوچه بن بست است و یک فروشگاه مواد غذایی در آن وجود دارد.

شما که صاحب یک مغازه لوکس در خیابان فوقانی شهر هستید ، در اولین فرصت به این ملک بادی می روید. شما کرکره های مغازه را بالا می برید و در دقیقه اول یک حاج خانم چادور می آید و می گوید: "پسرم ، شما مغازه محمد آقا را باز می کنید."

شما از این سوال کمی تعجب خواهید کرد و بله می گویید.

چند دقیقه طول نمی کشد تا چند مشتری به سمت شما بیایند و مقداری درهم و برهم از شما بخرند و ساعتی بعد چند مشتری دیگر و تا آخر روز شما 4 میلیون تومان درآمد داشته باشید که یک میلیون آن یکی است. سود.

روزهای دیگر در فروشگاه قرچک یکسان است ، روزانه 1 میلیون تومان درآمد دارد و هزینه های آن بسیار کمتر از مغازه 200 متر بالاتر از شهر است. در اینجا دلایل درآمد بیش از 10 برابر مسافت فروشگاه از راه دور بحث نشده است. من یک سؤال دارم ، کدام مغازه را برای تجارت انتخاب می کنید ، یکی از آنهایی که درآمد خوبی در قسمت پایین شهر دارند یا دیگری که در قسمت بالایی شهر دارای درآمد و سود کم است؟

شاید بگویید مغازه طبقه بالا شهر آینده را دارد اما در حال حاضر به پول احتیاج دارید.

مغازه طبقه بالا در شهر به سرعت شما را به سمت ورشکستگی سوق می دهد. نظر من این است که مثلاً مغازه طبقه بالا در شهر را اجاره کنید و به یک بانک بروید و به قرچک بروید و خودتان آن را اجرا کنید. به همین ترتیب ، اگر وجود داشته باشد ، آینده طلایی فروشگاه بالایی شهر را از دست نداده اید و درآمد مغازه زیر شهر را از دست نداده اید. رسیدن به قرچک تنها زمانی زمان دارد که می توان با درآمد نسبتاً خوبی تحمل کرد.

بله ، مزایای رویکرد دیجیتال مارکتینگ شما مهم است. فرقی نمی کند که چند ساله یا جدید باشد یا نام های آن چطور آب دهان باشد.

به همین دلیل ، شاید شما روشهایی را که من در بقیه این مقاله در جای دیگر به شما معرفی می کنم ، شنیده باشید ، اما نکته مهم این است که این روش ها از سال 2006 و با شروع نوین بازاریابی ، برای همه مشتریانش بسیار سودآور بوده است.

این سه روش بسیار سودآور برای مشتریان جدید در بازاریابی عبارتند از:
• تبلیغات در Google
• سئو ارگانیک
• شبکه های اجتماعی