ایجاد محتوای اینستاگرام  چیست؟و چگونه انجام می شود؟

سعید ناصریاکتبر 28, 20211min0

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر اساس تصاویر است.. منظورم این است که ، برای مثال ، متن بیشتری که در توییتر مشاهده می کنید ، به جای اینستاگرام ، عکس ها و فیلم ها را می بینید. برنامه ای که زندگی بسیاری از ما را سرگرم خود کرده است…از اولین روز, این هنرمند خلاق به درون زندگی ما آمد. من آن را به خوبی به یاد دارم ! هر کس عکس میگرفت تا به اشتراکبگذارد…هر کس می خواست به عکس های هنری بپردازد. امروز اینستاگرام فراتر از این مکالمات رفته است…شما دیگر نمی توانید آن را به عنوان یک برنامه ویرایش و ارسال عکس تماشا کنید. شما در اینجا برای همان چیزی که هستید! ما و شما در حال حاضر خودمان را در این مقاله پیدا کرده ایم تا بدانیم تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟? چگونه برای ایجاد محتوا در قالب پست اینستاگرام ؟? استراتژی ایجاد محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید و یاد بگیرید چگونه از آن برای شرط بندی برای کسب درآمد استفاده کنید.

قالب اینستاگرام

پیش نیاز برای شروع ایجاد محتوا در اینستاگرام

به منظور غرق نمی حق را به جهان اینستاگرام , اجازه دهید یک پیاده روی کمی از طریق بدیهی.
از آنجا که بقای خود را در دریا اینستاگرام بستگی به همان واضح است. خيلي خب ، بريم.

ایجاد محتوا در اینستاگرام چیست؟?

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و به این معنی است که همه چیز در محتوای کلی موجود است.. در حال حاضر ، اگر عکس ها ، فیلم ها یا ضبط ها را در آن ارسال کنید ، محتوا را ایجاد خواهید کرد.

اما ما محتوای, چنین محتوا! (بیایید می گویند شما نیاز به ایجاد محتوای جذاب, محتوای زرد نیست)

حالا که شما در ابتدای این مقاله جذاب هستید ، ما یک پیشنهاد برای شما داریم!
درآمد مردم اینستاگرام باور نکردنی است ، بنابراین هیچ کس به طور مداوم در قالب هایلایت اینستاگرام کار نمی کند و میلیون ها میلیون میلیون شرط را جذب می کند.
اگر شما به همان هدف, ما نشان می دهد شما را به “اینستاگرام course” بروید و نام آن را ببینید/ توصیف.. این دوره دوره کامل ترین و حرفه ای است, بدون اغراق, که شما می توانید پیدا. این یک ویدیو تیزر در اینستاگرام داغ است

قالب استوری اینستاگرام
هدف شما از ایجاد محتوا در اینستاگرام چیست؟?

هر کس می تواند محتوا را در اینستاگرام ایجاد کند و می تواند مسیر دیگری را دنبال کند ، اما هدف همان است:
برای تماشا و کسب درآمد
(البته ، یک سری وجود دارد که صفحات را برای قلب خود باز می کند و به طور فعال در آن شرکت می کند)

اما کت و شلوار کسب و کار معمولا می خواهد به منظور بالا بردن آگاهی در مورد نام تجاری خود و یا می خواهد به فروش از طریق اینستاگرام .هدف شما از ایجاد محتوا در اینستاگرام چیست؟?
یک فرد عادی است یا علاقه مند به وبلاگ ها و یا می خواهد برای ایجاد آموزشی و یا سرگرم کننده محتوا.
البته, شما می توانید خلاق, و اگر شما یک ایده جدید, همین کار را.

مهم نیست که چه هدف شما این است ، آن را تا به شما:) مهم است که به دانستن هدف خود را به خوبی ، چرا که هر گام بعدی شما را به این نقطه منجر شود.

چرا ما باید محتوا را در اینستاگرام ایجاد کنیم؟?

ساده…از آنجا که بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی در این برنامه وجود دارد. چه چیزی می تواند بهتر از ایجاد محتوا در جایی باشد که حتی 10 ٪ از این افراد ما را می بینند ، با کسب و کار ما آشنا می شوند یا حتی ممکن است تأثیر کمی بر آنها داشته باشند. البته ، ما نباید در مورد دلایل زیر فراموش کنیم:

از آنجا که آن را باز می شود تا درب بزرگ برای بازاریابی رسانه های اجتماعی.
شما می توانید با مخاطبین ارتباط برقرار کنید.
با توجه به رقبا بسیار ساده تر خواهد شد.
ایجاد محتوا در اینستاگرام شما را خلاق تر خواهد کرد.
شما می توانید کسب و کار خود را از طریق تاثیرگذاران بازاریابی مشاهده.

چگونگی ایجاد محتوا در اینستاگرام ؟?

برای شروع ایجاد محتوا در اینستاگرام ، ابتدا باید خود را با انواع آن آشنا کنید ، نکات مربوط به محتوای اینستاگرام را یاد بگیرید و سپس ابزار خود را مشاهده کنید. در بخش بعدی, ما در تمام این موضوعات با هم نگاه.

قالب استوری اینستاگرام
ساختار محتوا اینستاگرام به 4 دسته تقسیم می شود:

انواع تولید محتوا اینستاگرام

پیام )عکس یا ویدئو(
طرح (عکس یا ویدئو)
Igtv (ویدیو طولانی)
زنده (ویدیو زنده)

در هر ساختار شما ایجاد می کنید ، شما باید به دنبال 3 تم خوب:

1. همیشه خودت باش

Instagram payment portal Introduction 4 ، از بین بردن ، از بین بردن ، فراموش نکنید که بخوانید: مقدمه 4 پورتال پرداخت برای فروشگاه های اینستاگرام

این همواره یکی از دلایل موفقیت افراد در زمینه اینستاگرام بوده است.. به یاد داشته باشید که شما هرگز در تلاش برای فریب کسی. نگاهی به ایده, اما سبک خود را.

2. يه چيز جديد بگو

کسی به دلیل محتوای تکراری و خسته کننده شما را دنبال نمی کند. مخاطبان باید دلیل قانع کننده ای برای ماندن در صفحه خود داشته باشد ، معمولا این شور و شوق خلاق بعدی شماست.

3. نقشه

هر کسی که در چیزی موفق آن را مدیون به سفارش و برنامه ریزی. شاید شما به خودتان می گویند شب گذشته ,” من یک سریع برای امروز ندارد? خوب, من نمی خواهد منتشر! چي شده؟ یک شب هزار شب نیست!”اما باور کنید ، اگر شما یک برنامه ندارید ، در اینستاگرام  هیچ جا نخواهید رفت. در بخش های زیر مقاله ، ما با هم ترفندهای برنامه ریزی اینستاگرام را یاد خواهیم گرفت.

چه محتوایی را می خواهید در صفحه اینستاگرام ایجاد کنید ؟

ایجاد محتوا است که ارزش تماشای در قالب استوری اینستاگرام .. به یاد داشته باشید که مخاطب در حال مشاهده صفحه اینستاگرام بدون فکر کردن در مورد هر چیزی است.. (پیمایش بی معنی)
از این رو, شما نیاز به او چیزی است که با توجه به شما را جذب و نگه داشتن انگشت خود را بر روی پست خود را نشان می دهد, در حال حاضر شما خوش شانس برای دریافت دوست داشتن و یا نظرات از او هستند.

اما اگر شما یک صفحه کسب و کار دارید یا می خواهید در مناطق مختلف وبلاگ بگذارید ، محتوای اینستاگرام شما باید سه دسته اصلی زیر را پوشش دهد:
1. ایجاد یک مقدار

این به این معنی است که شما نیاز به ایجاد محتوا دارید که درد مخاطبان شما را درمان می کند. شما باید برای کمک به آنها اعتماد خود را به دست آورید.

قالب هایلایت اینستاگرام
. ایجاد یک تعامل آهسته با مشتریان

هدف از تمام پیام ها و داستان های شما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید ایجاد تعامل است.. یکی از دلایلی که ما به اینستاگرام آمدیم ارتباط نزدیک ما با مخاطبان بود.. بنابراین ، پیام های خود را ایجاد کنید تا با مشترکان خود ارتباط برقرار کنید.
3. ترویج نام تجاری خود و یا یکی دیگر از

بنابراین ، به خاطر خدا ، کسب و کار توسط اینستاگرام اجرا نمی شود. آنها می خواهند برای تبلیغ نام تجاری خود را. وبلاگ نویسان نیز باید برای کسب پول از تبلیغات در ازای تلاش آنها قرار داده و اعتبار آنها کسب درآمد بین مشترکین خود را. بنابراین ، هنگامی که شما قصد ایجاد پیام های خود را, فراموش نکنید که برای انتقال نام تجاری خود را به مخاطبان.

هنگام ایجاد محتوا در اینستاگرام باید این سه تم را دنبال کنید.. فقط مراقب باشید به آنها را در جهت معکوس تکرار نمی شود. (به عنوان مثال ، شما باید دو پیام تبلیغاتی در یک ردیف ارسال کنید!)
یک برنامه کاربردی برای ایجاد محتوا در اینستاگرام

از آنجا که بسیاری از مردم محتوای خود را در قالب اینستاگرام در دستگاه های تلفن همراه ارسال می کنند ، برای آنها کار با نرم افزار کامپیوتری مانند فتوشاپ و premiere دشوار است.. در نتیجه ، آنها ترجیح می دهند پیام ها و داستان ها را با همان تلفن های همراه ایجاد کنند.

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

13 − 12 =

Powered by mihanseo