اعتماد سازی در تجارت اینترنتی اگر فروشگاه اینترنتی دارید ، این مقاله را از دست ندهید!

سعید ناصریآوریل 7, 20214min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

خرید فالوور اینستاگرام

شما مدتی است که سخت روی مارک خود کار می کنید. کم کم رقبای شما شما را می شناسند. پیروان و مصرف کنندگان شما را می شناسند. اما آیا این کافی است؟

متاسفانه خیر! راستش را بخواهید ، مارک های زیادی قبل از شما آمده و رفته اند. برای موفقیت در شغل وابسته به چیزی بیشتر از شانس نیاز دارید. اعتماد!

اعتماد چقدر روی تجارت ما تأثیر دارد؟ | تحقیقات درباره عوامل موثر در خرید آنلاین چه می گویند؟!

یک نظرسنجی جهانی که توسط PwC در اوایل سال 2020 انجام شد نشان داد که اعتماد به یک برند بیشترین تأثیر را در تصمیم گیری مصرف کننده دارد. جالب است بدانید که 35٪ از پاسخ دهندگان گفتند که "اعتماد به نام تجاری" در میان سه عامل اصلی تأثیرگذار در تصمیم آنها برای خرید از یک خرده فروش خاص است. 14٪ دیگر گفتند که اعتماد به نام تجاری تأثیر اصلی در انتخاب آنها بعد از قیمت محصول است.

علاوه بر همه اینها ، نتایج همان مطالعه نشان می دهد که نظرات مردم و خریداران در شبکه های اجتماعی و محتوای پیشنهادی و ارسال شده توسط دوستان بیش از عواملی است که توسط صاحبان مشاغل کنترل می شود مانند تبلیغات خوب ، خرید پیرو و مناسب و اقتصادی قیمت گذاری آنها در تصمیمات خرید تأثیر دارند.

بدیهی است که شبکه های اجتماعی محلی برای ایجاد اعتماد و نشان دادن حسن نیت به پیروان و مشتریان است. در این مقاله ، ما روش های اعتماد سازی و جلب پیروان و نظرات اینستاگرام با محتوای مثبت و اقناع را به شما آموزش خواهیم داد. امیدواریم از این ترفندها به روش صحیح و برای رشد تجارت خود لذت ببرید!

1. محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید

اولین کاری که باید انجام دهید تهیه محتوای با کیفیت است. به طور خلاصه صفحه شما باید ارزش پیگیری داشته باشد! اگر برای مخاطبان و کارهای خود ارزش قائل باشید ، بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در وب سایت یا صفحه اینستاگرام شما سپری می کنند و همچنین به شما وفادارتر خواهند ماند.

ارسال محتوای با کیفیت عالی نشان می دهد برند شما چیزی فراتر از یک منبع درآمد است.

برای تولید محتوای جذاب و با کیفیت بالا چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

1. به صفحه خود اعتبار دهید. اگر فالوورهای زیادی ندارید ، حتماً با خرید فالوئر ظاهری رسمی و قابل اعتماد به حساب خود بدهید. برای خرید فالوور فوری از بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام می توانید اینجا کلیک کنید.

2. رقبای خود را شناسایی کنید. همیشه صفحات آنها را بررسی کنید و ببینید که آنها در محتوای خود چه می گویند ، از چه ترفندهایی استفاده می کنند و نقاط ضعف آنها چیست. سپس ، با پر کردن خلا contentهای محتوایی تولید شده توسط رقبا ، محتوای بهتر و با کیفیت تری را ارائه دهید.

اگرچه همه ما همیشه می خواهیم کاربران را با محتوا به مشتری خود تبدیل کنیم ، اما اگر نظر ما را می خواهید ، هرگز از محتوای تولید شده به طور کامل برای تبلیغات و درآمدزایی استفاده نکنید! یک روش خوب برای استفاده خوب از مطالب ، قانون 80/20 است. این بدان معناست که 80٪ محتوای شما باید آموزنده و غیر تبلیغاتی باشد و 20٪ دیگر باید منحصراً در مورد مارک یا محصول شما صحبت کنند.

یک مثال خوب برای استفاده از این قانون این است:

اگر چهار توییت جالب برای مخاطبان خود در توییتر یا چهار پست جالب و مفید به اشتراک بگذارید ، وقتی یک پنجم توییت ها یا پست های شما را به عنوان محتوای تبلیغاتی ببینند ، کمتر اذیت می شوند یا به عنوان اسپم دیده می شوند. آنها در نظر می گیرند.

با فشار نیاوردن بیش از حد به محصول یا خدماتی که ارائه می دهید ، کاربران رسانه های اجتماعی را به عنوان یک تولیدکننده محتوا دلسوز و نه بازاریاب گوش می دهید ، در این صورت آنها بسیار راحت خواهند بود. آنها به برند شما اعتماد می کنند و وقتی محتوای تبلیغاتی خود را به اشتراک می گذارید از آن استقبال می کنند.

2- تعامل را فراموش نکنید!

نکته رسانه های اجتماعی فقط این است: معاشرت و تعامل با مخاطب. شما نمی توانید محتوای خود را بدون درگیری و پاسخ به س questionsالات و ابهامات یا نظرات مثبت و منفی کاربران بر روی صفحه بیندازید. شما باید با مخاطبان تعامل داشته باشید ، سریع به سوالات پاسخ دهید ، مشتریان را به تعامل ترغیب کنید. از مشتریانی که در صفحه شما تعامل می کنند تشکر می کنید و سعی می کنید تخفیف یا تسهیلات ویژه ای برای آنها در نظر بگیرید.

نکات کلیدی برای افزایش تعامل کاربر در اینستاگرام

عکس های واقعی از محصول خود ارسال کنید.

محتوای تولید شده توسط مشتری را به اشتراک بگذارید و تصاویر پیروان را در صفحه خود قرار دهید. مهم نیست که تصاویر آنها ضعیف یا تار هستند.

هر جا که می توانید عکس بگیرید. لازم نیست همه عکس ها در استودیوهای خاص یا توسط عکاسان ماهر گرفته شوند. محصول را در زندگی واقعی به نمایش بگذارید.

با مارک ها و صفحات دیگری که مارک شما را تکمیل و همسو می کنند همکاری کنید. آنها را به پیروان پیشنهاد دهید و به هیچ وجه از آنها محافظت نکنید.

داستان زندگی خود را داشته باشید. گاهی اوقات از موضوع اصلی صفحه فاصله بگیرید و -کلمات مختلف را با کاربران صحبت کنید. با پیروان در مناسبت های اجتماعی ، نه از دید یک فروشنده ، بلکه از دیدگاه یک انسان ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید ، هدف همه رسانه های اجتماعی اجتماعی بودن است! روی فروش تمرکز نکنید و با پیروان دوست باشید.

مرتباً از هشتگ استفاده کنید. هشتگ خاص خود را داشته باشید. حتماً زیر همه تصاویر هشتگ داشته باشید.

حتما به همه نظرات پاسخ دهید. تعامل مستقیم با کاربران

– داستان روزانه را فراموش نکنید!

به مخاطبان خود یادآوری کنید که چقدر خاص هستند! فراموش نکنید که همیشه به آنها نشان دهید که چقدر به آنها و سلیقه و رضایت آنها اهمیت می دهید.

3- محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید.

مشتریان را به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های محصولات خود در شبکه های اجتماعی ترغیب کنید ، تعامل را به سطح بالاتری برسانید! امروزه مصرف کنندگان بیش از هر چیز به عقاید مردم عادی اهمیت می دهند. مصرف کنندگان واقعی اصالت و اعتماد به نفس برند شما را افزایش می دهند ، مهمتر اینکه ، مشتریان با دیدن محتوای مشترک خود احساس خوبی خواهند داشت و احساس خوبی خواهند داشت.

اینستاگرام | محبوب ترین سکوی تجاری!

شاید 7 سال پیش ، کسی تصور نمی کرد که روزی خرید پیرو به اندازه خرید یک فروشگاه بزرگتر مهم باشد و نگرانی صاحبان مشاغل از تبلیغات تلویزیونی به تلاش برای جذب مخاطب از طریق تبلیغات اینستاگرام و همچنین تبدیل شود. خرید فالوورهای فعال اینستاگرام.

ترفند اعتماد سازی در اینستاگرام !!

آیا تاکنون فکر نکرده اید که چه چیزی باعث می شود بگویید به شخصی اعتماد دارید؟ مارک چطور؟ به کدام صفحات اینستاگرام اعتماد دارید؟ کدام مارک ها را می توانید کورکورانه به اطرافیان توصیه کنید؟

آیا شما صاحب مشاغل اینترنتی هستید؟ آیا می خواهید مشتری بدست آورید & # 39؛ با کمترین هزینه و انرژی اعتماد کنید؟ ما باشید! ما می خواهیم نحوه اعتماد سازی به طور کامل و حرفه ای در اینستاگرام را بررسی کنیم!

چرا اعتماد سازی مهم است؟

اعتماد سازی مهم است زیرا شما می خواهید مخاطبان شما بدانند که شما در زمینه خود حرفه ای هستید. همچنین اگر آنها به شما اعتماد کنند ، احتمال خرید آنها و آشنایانشان بیشتر است.

چگونه اعتماد سازی کنیم؟

اعتماد سازی در اینستاگرام فاصله زیادی دارد. برخی نکات اساسی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

1. به کاری که انجام می دهید علاقه مند باشید.

2- اگر فالوور زیادی ندارید ، حتما فالوور فعال بخرید.

حتما می دانید که یکی از مهمترین عواملی که باعث جلب اعتماد مخاطبان به صفحه اینستاگرام شما می شود تعداد دنبال کنندگان شماست.

اگر یک کسب و کار نوپا دارید ، منتظر ظهور لحظه ای نباشید! رقبای شما قویتر و مشهورتر می شوند و ارزش پول در ایران روز به روز کاهش می یابد. با خرید فالوورهای واقعی و لایک های اینستاگرام ، به صفحه خود ظاهری حرفه ای و قابل اعتماد دهید. با گذشت زمان ، به محض شناخته شدن در اینستاگرام ، دیگر نیازی به خرید لایک و فالوور نخواهید داشت و طبق روال عادی اینستاگرام پیش خواهید رفت.

3- بیوگرافی کامل و خلاقانه ای از خود بنویسید. فراموش نکنید که شما فقط 150 حرف برای معرفی دارید. عاقلانه از آن استفاده کنید!

4- تعامل با مخاطب ؛ سعی کنید در اسرع وقت به همه نظرات و پیامهای مستقیم پاسخ دهید.

اگرچه توصیه می کنیم روزانه یک پست در صفحه خود داشته باشید ، اما برخی از مشاغل به ویژه در ماه های ابتدایی خود توانایی ارسال پست با کیفیت خوب در روز را ندارند. تا زمانی که سطح خوبی از تولید محتوا را نداشته باشید ، قرار دادن پست های روزانه در دستور کار هیچ اشکالی ندارد ، اما ماجرا را حتی در روز اول شروع کار خود فراموش نکنید! میزان تعامل در داستان چندین برابر کمتر است! حتی وقتی پستی را در صفحه قرار می دهید ، باید آن را در داستان قرار دهید و مخاطب را متقاعد کنید که دیدن این پست قطعاً صدمه نخواهد زد! کاربر در داستان شما احساس خصوصی و صمیمی می کند و 80٪ به نظرسنجی ها پاسخ می دهد. کاربران را مستقیم کنید و با آنها گپ بزنید. الگوریتم جدید اینستاگرام توجه ویژه ای به تعامل با دنبال کنندگان دارد!

5- هشتگ هشتگ هشتگ! با هشتگ های اختصاصی و در عین حال رایج و هوشمند در بین رقبا بدرخشید!

حتما برای محصولات یا خدمات خود هشتگ ایجاد کنید تا مصرف کنندگان بتوانند با جستجوی این هشتگ ها به محصول یا خدمات مورد نظر خود برسند. برای گرفتن بهترین نتیجه و افزایش احتمال استفاده افراد از آن ، هشتگ های کوتاه و رایج را انتخاب کنید. همچنین می توانید تصاویری را که ارسال می کنید برچسب گذاری جغرافیایی کنید (مکان یابی کنید) ، بنابراین نه تنها مخاطبان محل خدمات شما را فراموش نمی کنند ، بلکه بسیاری از آنها فقط با جستجو شما را پیدا می کنند!

فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با زمینه ای خلاقانه است و هرچه جسارت بیشتری داشته باشید ، نتایج بهتری خواهید داشت! نترس و پیش برو.

6- صفحه رزومه شما. ارسال پست های با کیفیت و مفید.

سخنان پایانی: خرید فالوور اینستاگرام | آره یا نه؟

اگر نمی دانید می خواهید یک پیرو واقعی اینستاگرام بخرید یا نه ، ما به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید!

اگر تأثیرگذار یا تاجر هستید ، اینستاگرام بهترین رسانه اجتماعی برای شماست. داشتن تعداد زیادی فالوئر غالباً مورد ستایش قرار می گیرد ، اما به دلیل محدود بودن زمان ، داشتن پیروان واقعی و فعال در کمتر از یک سال تقریباً غیرممکن است. گزینه بهتر برای شما خرید فالوور ارزان اینستاگرام برای رشد نمایه خود در شبکه های اجتماعی است.

احتمالاً به خوبی می دانید که در فضای شبکه های اجتماعی با جو رقابتی نمی توانید برای همیشه صبر کنید. برای اینکه فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید ، باید فالوور اینستاگرام را بخرید زیرا هرچه فالوور بیشتری داشته باشید ، توسط مخاطبان ، رقبا و مشتریان قابل اعتمادتر خواهید بود.

زمان کالای گرانبهایی است و عاقلانه نیست که آن را هدر دهید در حالی که نشسته اید و منتظر هستید تا تعداد پیروان به مقدار مناسب برسند! عدم خرید پیروان در ابتدای کار به معنای اتلاف وقت بیشتر برای رشد تجارت شما است. اگر در مورد خرید فالوورهای فوری و فالوورهای فعال اینستاگرام یا لایک و نظرات اینستاگرام سوالی دارید یا هنوز در خرید فالوور مردد هستید ، می توانید با کارشناسان قسمت فالوور سایت کافه فالوئر تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

بیست + 6 =