بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

سعید ناصریمارس 18, 20212min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

با توجه به استفاده روزافزون مردم از اینترنت ، نباید از اهمیت تبلیغات اینترنتی غافل شد. انواع تبلیغاتی که در اینترنت و وب انجام می شود را تبلیغات اینترنتی می نامند. تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات در موتورهای جستجو مانند تبلیغات در Google ، تبلیغات منطبق ، تبلیغات ویدیویی و شبکه های اجتماعی و غیره است. یکی از مهمترین راههای افزایش فروش و بازدید تبلیغات اینترنتی است ، بنابراین هر صاحب مشاغل باید با انواع آن آشنا باشد و با توجه به هدف و نوع تجارت بهترین روش را برای جذب مشتری بیشتر انتخاب کند. در ادامه انواع تبلیغات اینترنتی را توضیح خواهیم داد.

1- تبلیغات در موتورهای جستجو

در این نوع تبلیغات ، تبلیغات شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما نمایش داده می شود. به عنوان مثال ، هنگامی که یک کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند ، نتایج برای او نمایش داده می شود و از آنجا که کاربر احتمالاً روی نتایج اولیه کلیک می کند ، حضور سایت شما در این موقعیت بسیار مهم است. با تبلیغات Google می توانید اولین پیوندهای نتایج Google را دریافت کرده و با Google AdWords افزایش بازدید و فروش را تجربه کنید.

با توجه به اینکه 90٪ کاربران اینترنت از گوگل استفاده می کنند ، حضور موثر در این موتور جستجو بسیار مهم است. پرداخت در این نوع تبلیغات آنلاین با هر کلیک پرداخت می شود و شما برای نمایش تبلیغات خود هزینه ای پرداخت نمی کنید و هنگامی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه بسیار کمی از شما کسر می شود. بازاریابی موتور جستجو (SEM) یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی در ایران است.

تبلیغات موتور جستجو

2- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و تبلیغات در آنها برای آگاهی از برند و همچنین دستیابی به مشتریان جدید و بالقوه بسیار مثر است. برای هر یک از این شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و حتی اینستاگرام می توانید از بستر تبلیغاتی استفاده کنید. گفتنی است این نوع تبلیغات در ایران از محبوبیت کمتری برخوردار است. البته تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام ، یعنی استفاده از صفحاتی که دنبال کنندگان زیادی دارند و ممکن است مخاطبان تجاری شما در آن حضور داشته باشند ، بسیار رایج است و به شناختن برند شما کمک زیادی می کند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

3- تبلیغات منطبق

این نوع تبلیغات به دلیل شباهت قالب آگهی با محتوای سایت ناشر ، Native Ads نامیده می شود. در این مدل از تبلیغات اینترنتی ، سعی در جذب آنها با ارائه راه حلی برای مشکل کاربر است. مزیت این تبلیغ این است که به دلیل شباهت آن با سایر مطالب سایت ناشر ، مخاطبان آنها را نادیده نمی گیرند و کاربر می تواند روی تبلیغات بیشتر کلیک کند. بسته به نوع شغلی که دارید می توانید سایت های مربوط به انتشار را که ممکن است مشتریان شما از آنها بازدید کنند انتخاب کرده و تبلیغات مشابهی را اجرا کنید.

تبلیغات منطبق

4- بنر تبلیغاتی

در تبلیغات بنری ، شما یک تصویر ثابت یا متحرک را با فرمت Flash یا GIF در سایت ناشر قرار می دهید و مخاطبان برای ورود به سایت شما روی آن کلیک می کنند. این بنرها در اندازه استاندارد در بالا ، پایین یا سمت صفحه وب نمایش داده می شوند. هزینه به عنوان هزینه هر کلیک (CPC) یا اجاره ماهانه محلی یک سایت محاسبه می شود. در سال های اخیر با ایجاد روش های جدید تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات بنری از محبوبیت کمتری برخوردار شده است ، اما در ایران هنوز بسیاری از افراد به سراغ آن می روند. Google بیشترین مخاطب را برای تبلیغات بنری یا Display Ads دارد و می توانید از آن برای جلب نظر بیشتر مشتریان استفاده کنید.

تبلیغات بنر

5- بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات اینترنتی است که اکنون دستخوش اصلاحات و تغییرات زیادی شده است. یکی از اهدافی که می تواند با این روش تبلیغات محقق شود ، حفظ مشتری فعلی و افزایش وفاداری وی است. شما می توانید از سیستم عامل های موجود که خدمات تبلیغات ایمیل را ارائه می دهند و کمپین های خود را اجرا کنید.

بازاریابی ایمیلی

6- هدف گذاری مجدد تبلیغات

کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده و چندین مرحله از قیف فروش را پشت سر گذاشته اند بسیار بیشتر از کاربرانی که هیچ اطلاعاتی در مورد سایت شما ندارند ، مشتری می شوند. تبلیغات مجدد هدف مدلی است که در آن تبلیغات شما فقط برای کسانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند نمایش داده می شود. این روش تبلیغاتی هم برای فروش و هم برای برند سازی مفید است. در Google AdWords می توانید برای دستیابی به مشتریان هدف خود ، هدف مجدد را بدون هزینه اضافی پیکربندی کنید.

هدف گذاری مجدد تبلیغات

7- تبلیغات ویدئویی

در آینده ای نه چندان دور ، 80٪ محتوای اینترنت مبتنی بر ویدئو خواهد بود که اهمیت این نوع تبلیغات را که منبع سرگرمی بسیار خوبی برای کاربران است ، نشان می دهد. می توانید از تبلیغات در ابتدای فیلم های YouTube استفاده کنید یا کلیپ هایی را در سایتهایی مانند آپارات بارگذاری کنید و مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید. این تبلیغات به شما کمک می کند تا از نام تجاری خود آگاهی داشته باشید. می توانید از طریق Google AdWords در YouTube تبلیغ کنید. به یاد داشته باشید که ایجاد یک کانال YouTube به بهبود سئو سایت شما نیز کمک می کند. تبلیغات YouTube در ایران زیاد رایج نیست ، اما بارگذاری فیلم روی دستگاه می تواند گزینه خوبی باشد.

تبلیغات ویدیویی

بهترین روش تبلیغات آنلاین را انتخاب کنید

با در نظر گرفتن اهداف و مشتریان تجارت خود می توانید بهترین روش تبلیغات آنلاین متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. آیا هدف شما از تبلیغات آنلاین افزایش فروش ، افزایش بازدید و یا آگاهی از برند شما است. روش های مختلف را امتحان کنید و با تجزیه و تحلیل نتایج ، کمپین های تبلیغاتی خود را بهبود ببخشید.

حضور گسترده کاربران در Google را نادیده نگیرید. امروز همه برای دریافت پاسخ س toالات خود به Google مراجعه می کنند. با تبلیغات در گوگل می توانید به اولین لینک در نتایج جستجو تبدیل شوید و در کمتر از نیم ساعت با کمترین هزینه مشتری بیشتری جذب کنید. در Google AdWords ، کاربران تبلیغات شما را برای هر کلمه کلیدی که جستجو می کنند مشاهده می کنند و شما با تنظیم کمپین تبلیغاتی خود به مشتریان بالقوه خود خواهید رسید.

فراموش نکنید که برای تبلیغات در گوگل به متخصصان مراجعه کنید تا بتوانید با کمترین هزینه بیشترین بازدید کننده را داشته باشید. برای این کار می توانید به شرکت هایی که نماینده رسمی تبلیغات Google Ads در ایران هستند با کمترین کارمزد مراجعه کرده و کمپین های تبلیغاتی خود را با کمترین قیمت راه اندازی کنید. اگر می خواهید خود کمپین های تبلیغاتی Google Ads را مدیریت کنید ، می توانید از آموزش رایگان Google Ads نیز استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

2 × چهار =