40 جمله و راهکار انگیزشی که هر کارآفرینی را از رختخواب خارج می کند

سعید ناصریفوریه 11, 20212min0

جملات انگیزشی یا استراتژی های انگیزشی برای کارآفرینان بهترین مواردی است که می تواند یک کارآفرین خسته را صبح زود از رختخواب خارج کرده و تمایل به وی را تزریق کند تا بتواند به کار خود برگردد.

در این مقاله می خواهم به تعدادی از نقل قول های انگیزشی از کارآفرینان موفق و مشاهیر و افراد سخت کوش بپردازم تا بتواند با الهام از آنها کارآفرینان را در راهی که قرار دارند ثابت قدم نگه دارد

لیستی از چند نکته انگیزشی برای کارآفرینان تازه کار

1- جسیکا هرین ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Stella & Dot:

شکست بخشی اجتناب ناپذیر از تجارت شما است. اما نباید اجازه دهید این اتفاق برای سرگرمی همیشگی شما بیفتد.

2. اندی گروو ، مدیر عامل سابق اینتل

فقط پارانوئید زنده مانده است! (این ممکن است نشان دهنده این باشد که فردی با علائم پارانویا ، که 100٪ نسبت به همه چیز خوش بین نیست ، می تواند چالشهای تجارت خود را شناسایی و از آن جان سالم به در ببرد.) سخنان وی نباید خوش بینانه باشد بلکه واقع بینانه باشد.

3- Divine Ndhlukula ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت DDNS Security Operations Ltd

وی معتقد است که کارمندان خوب نتیجه می گیرند. برای دوین بسیار مهم است که چگونه با همکارانش تعامل دارد و با آنها رابطه برقرار می کند.

4. کوین رز ، بنیانگذار Digg

وقتی می دانید ایده شما جالب نیست و راه به جایی نمی برد ، اجازه ندهید خود را تحت تأثیر عقاید دیگران قرار دهید ، اما آنها معتقدند که این ایده خوبی است.

5. جاس بانگنیکی ، بنیانگذار Eve Sleep

هرگز به دنبال شخص اول صنعت خود در جهان نباشید. امروز را شروع کنید و برای فردا برنامه ریزی کنید. سعی کنید اهداف قابل دستیابی را برای خود تعیین کنید و سعی کنید هر روز بهتر شوید.

6. ملانی پرکینز ، بنیانگذار Canva

اگر می توانید محصولی رایگان تولید کنید که برای شما مهم است و برای افراد مفید است ، مطمئن باشید که محصول اصلی شما با سرعت بیشتری پخش می شود.

7. الكساندر آسیلی ، بنیانگذار Jawbon

در عصر شفافیت ، صداقت و سخاوت ، حتی به صورت عذرخواهی ، حسن نیت ایجاد می کنند.

راه حل انگیزشی برای کارآفرینان از مدیران مارک های معروف

8- برین چسکی ، بنیانگذار Airbnb

اگر فقط بخواهیم ایده خوبی بگیریم و به آن بیندیشیم ، هرگز به آن دست نخواهیم یافت. توجه داشته باشید که اگر سعی کنید راه حل خوبی برای زندگی خود پیدا کنید ، موفق خواهید شد.

9. آریانا هافینگتون ، بنیانگذار و سردبیر گروه رسانه ای هافینگتون پست

یکی از بارزترین موارد در جهان (و برای تجارت شما) انتقاد است. پس برای آن آماده باشید و نترسید.

10. سرووتو باغچی ، بنیانگذار مینداری

فروش یک عمل عجیب و غریب نیست که در آن شما همیشه باید در مورد پیروزی بنویسید. فروش کاری است که با همدلی ، تحت فرآیندی خاص و زیر نظر دانش انجام می شود. به یاد داشته باشید که "مردم" همیشه در نهایت از "مردم" خرید می کنند.

11- ژول پیر ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Grommet

وقتی به دنبال مشاغل و استارتاپ ها هستید تبلیغات رسانه ای را باور نکنید. بسیاری از استارت آپ ها موقتی هستند و در کمتر از یک سال از بین می روند. روی کار خود تمرکز کنید و آن را شکل دهید و زیرساخت ها را بهینه کنید.

12. جوانا مک فارلند ، بنیانگذار HopSkipDrive

مارک چیزی فراتر از یک مارک و شعار است. یک مارک تجاری در نهایت معنای نحوه عملکرد و تصمیم گیری شما را بیان می کند.

13. کاسی هو ، بنیانگذار Blogilates.com

برای موفقیت روی اعداد تمرکز نکنید. درعوض ، سعی کنید کیفیت بالایی ارائه دهید. این به ویژه برای افرادی که به سایت شما می آیند بسیار مهم است.

مهمترین استراتژی انگیزشی برای کارآفرینان

14. رایان هولمز ، بنیانگذار Hootsuite

در صورت تردید (در ابتدا به دلیل سرمایه) سعی کنید با دارایی هایی که در اختیار دارید تجارت خود را شروع کنید. بسیاری از مشاغل نیازی به استخدام سرمایه گذار ندارند. بیشتر اوقات ، با همان سرمایه کمی که دارید می توانید 100٪ برای خود شغلی ایجاد کنید.

15. سامی اینکین ، بنیانگذار Virta Health

در هر مشاغل ، نیاز فوری به یک هدف خاص و مأموریت خاص برای هر یک از اعضا وجود دارد.

اگر نمی توانید با هدفی بلند مدت در کسب و کار خود انگیزه ایجاد کنید ، این مقاله را بخوانید.

16. جنی بریتون بائر ، بنیانگذار بستنی فوق العاده جنی:

اگر قبل از شروع همه چیز را بدانید ، ناامید خواهید شد. بنابراین ایده جدیدی را انتخاب کنید و هرگز کپی نکنید زیرا تمایلی برای کپی و موارد مشابه وجود نخواهد داشت.

17. بارنبی لشبروک ، بنیانگذار Time Etc

فکر نکنید اگر پول زیادی برای تجارت خود خرج کنید یا وام های کلانی بگیرید ، تجارت شما رشد خواهد کرد. در هر مشاغل چیزهای دیگری نیز وجود دارد که اگر به آنها دست پیدا کنید مطمئناً نتایج بهتری خواهید گرفت. حتی بعضی اوقات حتی به هزینه های اضافی و وام های کلان هم احتیاج ندارد.

راه حل انگیزشی برای کارآفرینانی که به تنهایی کار می کنند

18. Chieu Cao ، بنیانگذار Perkbox

سعی نکنید همه کارها را خودتان انجام دهید. با افراد و منابع ارتباط برقرار کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. البته ، مکان نظم و استقامت در پیشرفت بسیار مهم است.

19. نایجل دیویس ، بنیانگذار کلارومنتیس

مربی ای پیدا کنید که بتواند پتانسیل شما را کشف کند و به شما در پیشرفت کارتان کمک کند.

20. درماش شاه ، بنیانگذار HubSpot

مهم نیست که چند مشتری دارید. هر یک از این مشتریان هویت متفاوتی دارند و این مهم است. اگر می خواهید از نظر تعداد مشتری و مجموعه به کار خود نگاه کنید ، (و احتمالاً براساس اندازه مجموعه تصمیم بگیرید) تجارت شما قطعاً از کار خارج می شود.

21. کلارا شی ، بنیانگذار سیستم های Hearsay

اگر بتوانید در جذب ، ارزیابی و ایجاد روابط کاری قوی با بنیان گذاران ، کارمندان اولیه و سرمایه گذاران موفق باشید ، مطمئناً شکست و موفقیت تجاری خواهید داشت.

22. جسیکا آلبا ، بنیانگذار شرکت صداقت

زن بودن در دنیای تجارت چالش بزرگی است. در این وادی خود را با زنان دلگرم محاصره کنید. با افرادی که ایده می آورند ، از شما حمایت می کنند و روی پیشرفت شما کار می کنند در ارتباط باشید. به چنین افرادی انگیزه دهید و جلو بروید.

23. سالی کراوچک ، بنیانگذار Ellevest

اگر به تنهایی مشاغلی را شروع می کنید ، مطمئن باشید که به آن اشتیاق دارید زیرا شروع و اداره مشاغل به تنهایی واقعاً سخت است.

24. ریچارد رید ، بنیانگذار نوشیدنی های بی گناه

برای مشتریان بهتر و مفیدتر از رقبا باشید. (شاید این کنایه از جذب مشتری بهتر نسبت به رقبا برای مشتری باشد)

25. جو مالون ، بنیانگذار جو مالون

اشتیاق ، خلاقیت و استقامت مهمترین مهارت در تجارت است. اگر این مهارت ها را دارید ، آماده هستید که این سفر را آغاز کنید و با پشتکار موفق شوید.

26. امیلی بروک ، بنیانگذار Blaze

اگر روی محصولی کار می کنید که مورد توجه مصرف کننده قرار بگیرد ، بازخورد آن بسیار ارزشمند است. شما باید در کنار مشتریان خود باشید ، در برخورد با آنها شجاع باشید ، با مردم صحبت کنید و تا آنجا که ممکن است از آنها بازخورد بخواهید.

27. گرت کمپ ، بنیانگذار Uber ، StumbleUpon و Expa

تا آنجا که ممکن است ، سعی کنید بودجه خود را اختصاص دهید و به کار خود وفادار بمانید.

راه حل انگیزشی برای کارآفرینان ایرانی از سراسر جهان

28. -برین وون ، بنیانگذار Kiip

به عنوان بنیانگذار ، با همه سناریوهای ممکن – از بهترین تا بدترین حالت – روبرو شوید ، بنابراین وقتی اتفاقی می افتد تعجب نکنید. (این اشاره به توجه دقیق به تجارت و مسائل مربوط به آن است. همچنین توصیه می شود ریسک کاری خود را در نظر بگیرید)

29. دنیس کراولی ، بنیانگذار Foursquare

هنگام ساخت FourSquare چیزهای زیادی یاد گرفتیم. یکی از مهمترین درسها این است که برای سرمایه گذاران روشن شود که شرکت چه کاری انجام خواهد داد و چه کاری انجام نخواهد داد. همچنین ، حتماً درمورد اولویت های کاری خود به وضوح با آنها صحبت کنید

30. جوزیا همفری ، بنیانگذار Appster

می توانم بگویم که طی سالهایی که ما Appster را اداره می کنیم ، ده ها شکست را ثبت و تجربه کرده ایم. با این وجود ، علی رغم همه شکست ها ، سرانجام توانستیم Appster را به یکی از بزرگترین و بهترین شرکت ها در صنعت خود تبدیل کنیم. بنابراین ، هر وقت شکست می خورید ، به یاد داشته باشید: زندگی همیشه برای من درست نخواهد شد ، اما من راه را پیدا خواهم کرد.

31. حمدی اولوكایا ، بنیانگذار و مدیرعامل چوبانی

بعضی اوقات ، بعضی روزها بسیار خوشحال هستید و دلیل آن این است که در بخشی از کار خود سنگ تمام گذاشته اید. اما روز بعد متوجه می شوید که همان قسمت کسب و کار یا بخشی دیگر متحمل هزینه های سنگینی می شود. در چنین شرایطی یاد بگیرید که فقط روی هدف تمرکز کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، تجارت خود را متوقف کنید.

32. -الون ماسک ، مدیر عامل شرکت تسلا موتورز و اسپیس ایکس

اگر ایده ای در مورد ایده یا تجارت خود دارید که مهم و ضروری است ، پس می توانید بر ترس خود غلبه کنید و تجارت خود را رشد دهید.

33- پیر امیدیار ، بنیانگذار eBay

یکی از کارهایی که انجام دادم قرار گرفتن در معرض دیدگاه های مخالف یا متفاوت بود. این به من کمک کرد تا از این افراد صحبت کنم (و آنها را متقاعد کنم)

34. سارا بلیکلی ، بنیانگذار Spanx

بسیاری از مردم معتقدند که ما باید ایده های خود را با دیگران در میان بگذاریم تا بازخورد بگیریم. اما ایده ها در وهله اول آسیب پذیر هستند. اگر ایده های خود را با خانواده ، اقوام و دوستان خود در میان بگذارید ، ممکن است به دلیل دلسوزی ناآگاهانه مانع شروع و پیشرفت شما شوند.

35. – استیو الز ، بنیانگذار و مدیرعامل Chipotle

در تجارتم ، همیشه سعی کرده ام چیزی را تغییر دهم تا اوضاع بهتر شود. تغییرات خطرناک است ، اما می تواند به پیشرفت شما کمک کند. بنابراین روی مواردی کار کنید که بتوانید تغییرات مثبتی ایجاد کنید و نتیجه را ببینید.

36. دیوید سک ، بنیانگذار Yammer

مطمئناً یک چیز مصنوعی است که بخواهید در حال حاضر در مجمع خود (کارمندان ، بنیان گذاران و غیره) صد درصد موافقت کنید. داشتن برخی از مخالفان نیز بسیار خوب است. برای این افراد وقت بگذارید ، و نظرات و دیدگاه های آنها را در مورد مخالفان جویا شوید و به دنبال راه حل های بهتر باشید.

37. ویجی شارما ، بنیانگذار شرکت Paytm

اگر علاقه ای به ایده خود ندارید یا ایده ای که مورد توجه شما قرار نگرفته است ، سعی کنید تغییرات اساسی در آن ایجاد کنید ، طرح یا عملکرد آن را تغییر دهید. تا جایی که می توانید روی ایده خود کار کنید. اگر متوجه شدید ایده شما مورد علاقه شما نیست ، آن را کنار بگذارید

38. شیراگ کالکارنی ، بنیانگذار تاکو

به عنوان یک راه حل انگیزشی برای کارآفرینان: برای کارآفرینان بسیار مهم است که به دنبال افرادی در شرکت باشند که از شکست نمی ترسند. به عنوان مثال ، کارگرانی را در صنعت خود انتخاب کنید که به جای تصور اینکه کارگران عادی هستند ، به بهبود شبکه یا شرکت کمک می کنند.

39. دیموند جان ، بنیانگذار ، رئیس و مدیر عامل FUBU

این استراتژی انگیزشی برای کارآفرینان واقعاً مهم است. دایموند می گوید: "پنج روز در هفته ، اهدافم را قبل از خواب و هنگام بیدار شدن می خوانم." در دفتر من 10 تاریخ انقضا برای سلامتی ، خانواده و تجارت وجود دارد. من آنها را هر شش ماه به روز می کنم و قدم بزرگتری در جهت دستیابی به آنها برمی دارم.

40. ادامه دهنده C.J. Walker یک کارآفرین و فعال سیاسی-اجتماعی است

هیچ راهی متناسب با موفقیت وجود ندارد. حتی اگر وجود داشته باشد ، من آن را پیدا نکرده ام. تنها چیزی که من می دانم این است که موفقیت از یک مسیر دشوار و پر پیچ و خم عبور می کند که برای رسیدن به این موفقیت باید طی شود.

استراتژی انگیزشی برای کارآفرینان به عنوان یکی از مهمترین بخشهای آموزش موفقیت آنها. آنچه در این مقاله (40 استراتژی انگیزشی برای کارآفرینان) ارائه شده است ، توصیه مهم کارآفرینان موفقی است که طی چند کلمه موفقیت خود را به شما داده اند. ما همچنین این نکات را به زبان روان برای شما ترجمه کرده ایم تا بتوانید با این راهکارها ، نکات و جملات انگیزشی به روش صحیح پیدا کنید و حرکت کنید.

کدام بیانیه تجاری را شنیده اید که واقعاً در موفقیت شما مفید واقع شود؟ آن را در قسمت نظرات بنویسید.

منبع

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

چهار − دو =