چگونه بیوگرافی طولانی در اینستاگرام بنویسیم

سعید ناصریدسامبر 18, 20202min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

نحوه نوشتن بیو طولانی در اینستاگرام

بیاموزید که چگونه یک بیو طولانی در اینستاگرام بنویسید

همانطور که می دانید بیش از 150 حرف در بیوه اینستاگرام قابل نوشتن نیست ، اما ممکن است متوجه شده باشید که برخی از افراد متن های طولانی را در بیوه اینستاگرام خود دارند.

اینستاگرام بستر مناسبی برای ارتباط با مشتریان جدید و تقویت برند شماست. با این وجود محدودیت هایی وجود دارد که از منظر بازاریابی یک کابوس است. یکی از این محدودیت ها محدودیت شخصیت زیستی در اینستاگرام است.

محدودیت های نویسه ای می توانند مشکلات واقعی برای مارک ها و مشاغل ایجاد کنند زیرا خلاصه کردن تجارت و ایجاد انگیزه در پیروان شما فقط با 150 حرف بسیار دشوار است. اما ، مانند اکثر موارد ، چند گزینه وجود دارد که می توانید سعی کنید از حد مجاز عبور کنید.

در این مقاله ، ما ترفندهایی در مورد چگونگی افزایش بیوگرافی اینستاگرام با بیش از 150 کاراکتر به شما ارائه خواهیم داد.

محدودیت های بیوگرافی اینستاگرام چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، محدودیت 150 حرف است. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما می توانید دقیقاً از 150 شخصیت در بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده کنید ، در واقع بسیار پیچیده تر از آن است. بیایید نگاهی بیندازیم دقیقاً نحوه محاسبه حد مجاز بیوگرافی توسط اینستاگرام.

وقتی اینستاگرام شخصیت های شما را می شمارد ، چیزی فراتر از استفاده از حروف را ثبت می کند. "شخصیت" در واقع به همه چیز از جمله علائم نگارشی ، اعداد و مهمتر از همه شکلک ها اشاره دارد!

شکلک ها در BIOS اینستاگرام بسیار زیبا به نظر می رسند اما فضای بیشتری از آنچه تصور می کنید اشغال می کنند. تمام شکلک ها حداقل معادل 2 کاراکتر هستند ، اما برخی از آنها می توانند معادل 3 کاراکتر باشند.

بیوگرافی طولانی در اینستاگرام

کاهش شکلک ها تنها یک راه برای به حداکثر رساندن 150 حرف شماست ، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چگونه اینستاگرام خود را طولانی تر می کنیم!

چگونه می توان بیش از 150 شخصیت در بیوگرافی اینستاگرام خود ایجاد کرد

واقعیت این است که هیچ راهی رسمی برای افزایش یا عبور از حد بیوگرافی اینستاگرام وجود ندارد. با این حال ، راه حل هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پیام برند خود را بدون آنکه زیاد از حد بگذرید ، انتقال دهید.

• پیوندی به بیوگرافی خود اضافه کنید

اگر می خواهید پیروان شما بیشتر از CV درباره کسب و کار شما بدانند ، ساده ترین راه برای این کار افزودن پیوند به CV شماست. این پیوند باید دنبال کنندگان شما را به صفحه بیو گسترده تری مانند "درباره ما" یا "داستان ما" هدایت کند.

همچنین می توانید از سایت های پیوند اینستاگرام مانند Linktree برای انتخاب پیوندهای مختلف به دنبال کنندگان خود استفاده کنید (با نحوه قرار دادن پیوند در اینستاگرام آشنا شوید)

• از پست ها استفاده کنید

اگرچه اینستاگرام از نظر تعداد کاراکترهای بیوگرافی محدودیت دارد ، اما برای پست ها محدودیت بسیار بیشتری وجود دارد. در هر پست ، می توانید از 2200 حرف استفاده کنید و می توانید از این فضا برای کمک به پیروان خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری خود و هدایت آنها به سمت بیوگرافی استفاده کنید.

برخی از اینفلوئنسرها مرتباً CV خود را به روز می کنند و از پست ها برای هدایت افراد به آن استفاده می کنند. این یک روش موثر است ، اما به روزرسانی های منظم زیستی می تواند زمانبر باشد.

• از موارد برجسته داستان استفاده کنید

راه عالی دیگر برای "گسترش" رزومه خود استفاده از یک داستان برجسته است. Story Highlights نسخه بایگانی شده ای از داستانهای 24 ساعته ای است که ارسال می کنید. شما بر روی مطلبی که بایگانی می کنید کنترل کاملی دارید و حتی می توانید برای سهولت مرور آنها را به دسته هایی تقسیم کنید.

متن طولانی را در Bio Instagram بنویسید

موارد برجسته داستان مستقیماً در زیر رزومه شما نمایش داده می شوند و می توانند شامل پیوندهایی به URL های خارجی باشند. بسیاری از شرکت ها از موارد برجسته داستان برای دسترسی سریع پیروان خود به صفحات محصول و اطلاعات برند استفاده می کنند.

تدوین: گروه کامپیوتر و اینترنت

پیشنهاد ویژه

خرید sabzafrooz.ir

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

شانزده + دوازده =