Nvidia AI فقط با تماشای Pac-Man آن را دوباره بازی کرد

سعید ناصریسعید ناصریجولای 25, 20201min0

Packet-Man که 40 سال پیش وارد بازار شد ، دارای طراحی رکورددار و زمان کدگذاری بود. 17 ماه طول کشید ، اما اکنون هوش مصنوعی Nvidia & 39 با نام GameGAN AI تنها با تماشای یک بازی AI دیگر ، فقط در 4 روز توانسته است آن را بازیابی کند.

Nvidia AI با جفت کردن دو شبکه عصبی ، ژنراتور و جداکننده کار می کند. ژنراتور با حجم زیادی از اطلاعات تمرین می کند و سپس برای تهیه تصویر بر اساس آنچه می بیند آموزش می یابد. پس از تولید تصویر ، اسپلیتر آن را با پایگاه داده قبلی مقایسه می کند تا ببیند چقدر مشابه هستند. با تکرار این چرخه ، Nvidia AI می تواند با گذشت زمان تصاویر واقعی تری ایجاد کند.

برای تولید Pek-Man ، ژنراتور GameGAN AI آموزش داده شد تا از 50،000 دوره بازی استفاده کند و سپس به او گفته می شود که همه چیز را از ابتدا تولید می کند. کل این روند روی کارت گرافیک GP100 صورت گرفت و AI به کد یا موتور بازی دسترسی نداشت. در واقع ، GameGAN فقط با مشاهده آن توانست یک بازی کامل AI را ایجاد کند.

انویدیا روز جمعه در یک پست از این هوش مصنوعی خبر داد:

GameGAN مانند یک بازیکن مصنوعی در یک بازی ایجاد شده توسط GAN (شبکه تولید کننده متقابل) نسبت به فعالیت های بازیکن و عکس العمل واکنش نشان داد و به طور هم زمان فریم های جدید محیطی را ایجاد کرد. "GameGAN اگر با اسکریپت بازی با چند مرحله یا نسخه آموزش داده شود ، می تواند لایه هایی از بازی را که قبلاً آن را ندیده است ، تولید کند."

از اواخر دهه 1970 روشی مشابه برای تولید استفاده شده است ، اما هوش مصنوعی انویدیا بسیار کارآمدتر است. GAN می تواند تمام قوانین بازی را فقط با تماشای یادگیری بیاموزد. فناوری به کار رفته در این هوش مصنوعی می تواند پیشرفت فناوری های خودرو را بهبود بخشد.

انویدیا تابستان جدید Game-Pack جدید را عرضه خواهد کرد و افراد و پردازنده ها می توانند آن را اجرا کنند.

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

چهارده − 9 =