اطلاع از نوشتن شرح تصاویر با نرخ تبدیل بالا در اینستاگرام

سعید ناصریسعید ناصریجولای 10, 20202min0

اگر یک تجارت کوچک یا حتی یک مجموعه بزرگ دارید ، هرگز نمی توانید بدون قدرت اینستاگرام باشید. این شبکه ماهانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد. بنابراین برای افزایش مشتری خود باید بخشی از مشاغل خود را در این شبکه قرار دهید.

شاید در این حالت ، شما هر روز پست های زیادی را در این شبکه منتشر می کنید. اما بسیاری از پست ها همیشه از طریق زیرنویس ها و زیرنویس های حرفه ای خود به شما سود می رسانند و دیگران را به تجارت خود متصل می کنند. به هر حال امروز & # 39؛ متر اینجا هستم تا همه چیزهایی را که برای نوشتن یک شرح نیاز دارید به شما یاد می دهم.

جدول مطالب مورد بحث در این مقاله به شرح زیر است:

یک عنوان با ارزش در اینستاگرام چیست !؟
هدف کمپین شما این است که اولین قدم را برای نوشتن یک عنوان حرفه ای بردارید
نحوه نوشتن یک عنوان حرفه ای در اینستاگرام
نمونه ای از زیرنویس های قابل تبدیل برای مارک های معتبر
نکات ، ترفندها و نکاتی برای نوشتن شرح بهتر

حال ، ما سعی خواهیم کرد که این بخش ها را تا حد امکان برای شما روشن تر کند.

اهمیت یک شرح زیر در اینستاگرام چیست؟

ما با اهمیت زیرنویس ها شروع می کنیم. هنگام تمرکز روی الگوریتم های اینستاگرام ، باید بدانید که زیرنویس ها نقش بسیار مهمی دارند. الگوریتم ها توجه زیادی به زیرنویس ها می کنند. این یکی از مهمترین قسمت های اینستاگرام است که در واقع در پس زمینه اجرا می شود و عملکرد آن ، غیر از زیرنویس ، مربوط به شما به عنوان مدیر صفحه و رسانه ای نیست که منتشر می کنید.

اما یک عنوان خوب اگر درست و صریح نوشته شود ، می تواند مخاطب را مجاب کند

از چه خدماتی استفاده می کنید؟
چه خدماتی ارایه میدهید؟
چه مزایایی برای دیگران دارید؟
چه خروجی و علاقه ای برای کاربر دارید؟
و غیره

به عبارت دیگر ، هنگامی که زیرنویس خوبی را در اینستاگرام می نویسید ، با این عنوان ، شما برتری و سودمندی خود را از نظر محصولات یا خدمات به کاربران ارائه می دهید.

براساس اتفاقی که در بروزرسانی جدید اینستاگرام رخ داده است ، پست های شما دیگر به تناسب شدت دنبال کننده ها رتبه ای نخواهند داشت و به کاربر نمی رسند ، اما شدت حضور واقعی کاربران تعیین کننده این ویژگی است.

با توجه به آنچه در اینستاگرام گفته بود ، گفتن اینکه اولین پستهایی که در فید شما می بینید مربوط به صفحاتی است که بیشترین ارتباط را با آنها دارید.

این بدان معناست که فقط تایپ کردن بیوگرافی در بالای صفحه کافی نیست و برای جذب هرچه بیشتر کاربران ، باید با گرفتن آنها ، آنها را در صفحه خود مشغول نگه دارید.

بر اساس هدف کمپین ، یک شرح اینستاگرام قوی بنویسید

قبل از شروع به تایپ زیرنویسها در زیر هر پست ، باید به هدف کمپین خود نگاهی بیندازید.

هدف کمپین شما چیست؟

بازدید کنندگان را افزایش داده و آگاهی از برند را افزایش می دهید؟
فروش بیشتر را تبلیغ کنید – محصول جدیدی را معرفی کنید؟
محتوای جدیدی را توسط کاربران با هشتگ های خود ایجاد کنید؟

اگر از یک حساب کاربری اینستاگرام استفاده می کنید ، می توانید هزینه پرداخت پست خود را دقیقاً در اختیار مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید.

اما اگر از یک صفحه معمولی برای پیشرفت و بازاریابی خود استفاده می کنید و نمی خواهید از تبلیغات استفاده کنید ، اقدامات یا CTA شما باید بر اساس دو عامل زیر تنظیم شود:

شما باید پیروان و خوانندگان پست خود را تشویق کنید تا عنوان را بخوانند و در آخر بر روی پیوند فعال خود در بیوگرافی کلیک کنید.
آنها را تشویق کنید با علاقه ، اظهار نظر یا اشتراک گذاری در پست های شما شرکت کنند.

توجه داشته باشید که هرگز نمی توانید پیوند فعال را در زیرنویس قرار دهید. اینستاگرام فقط پیوندی فعال را برای شما فراهم می کند ، و این در بیو است.

نحوه نوشتن یک عنوان قوی برای یک پست در اینستاگرام

برای جمله‌ی اول سخت تلاش کنید

می توانید متن بلند را در زیرنویس خود بنویسید ، اما کاربران فقط در لحظه اول می توانند یک یا دو خط اول محتوای شما را ببینند.

خط اول به طور کامل برای مخاطب نمایش داده می شود ، و خطوط بعدی برای و کوتاه تر نمایش داده می شود.

بنابراین چیزی که باعث می شود کاربر به خواندن کل عنوان توجه کند این است که این جمله اول توجه او را به خود جلب می کند.

در حقیقت ، این جمله اول باید قلاب شما باشد تا کاربران بتوانند & # 39؛ توجه این در مورد انواع ابزارهای بازاریابی صادق است. در عنوان اینستاگرام و شماره 39 در بازاریابی اینستاگرام ، این قلاب اولین جمله ای است که می تواند کاربر را جذب یا فرار کند.

برای هر پست یک CTA داشته باشید

CTA یعنی Call To Action! این همان چیزی است که باعث می شود کاربر کاری را برای پیام شما انجام دهد.

این براساس هدف شما در نوشتن یک نوشته و زیرنویس است. هدف شما در هنگام ایجاد پست چیست؟

آیا می خواهید به وب سایت خود مراجعه کنید؟
آیا می خواهید پست را دوست داشته باشید و نظر دهید؟
آیا هدف شما برای به اشتراک گذاشتن پست است؟
آیا می خواهید در یک مسابقه کاربر شرکت کنید؟

اهداف شما ممکن است بسیار گسترده تر باشد ، اما شما می توانید cts های خاصی را در پست ایجاد کنید تا کاربران خود را دنبال کنند.

هدف اصلی cta در اینستاگرام ترغیب کاربران به مشارکت بیشتر و ایجاد الگوریتم های اینستاگرام است که می دانند که پست شما به ویژه محبوب شده است.

وقتی کاربران تعداد بیشتری از پست های شما را ارسال می کنند ، احتمالاً آنها ابتدا عکسی از پست های شما را در فید خود می بینند.

برخی جملات دلگرم کننده در زیرنویس برای مشارکت کاربر

روی پیوند موجود در بیوگرافی کلیک کنید
به این سؤال پاسخ دهید (نظر شما چیست؟)
دوستان خود را برچسب بزنید (بهترین استراتژی برای افزایش دسترسی به شما)
پستی را بر اساس هشتگ خاص و تجاری خود ارسال کنید

اگر همین حالا به برخی از پست های اینستاگرام نگاه کنید ، می بینید که آنها فقط برای همین منظور ایجاد شده اند. این پست ها گاهی سرگرم کننده هستند و هیچ ارزش ذاتی ندارند ، اما صفحات و سایر پست ها را محبوب تر می کنند.

ارزش خود را به پست های خود اضافه کنید

ایجاد ارزش می تواند معانی مختلفی داشته باشد ، اما پرکاربردترین حالت محبوب که هنوز هم کار می کند ، آموزش و افزایش سطح مهارت کاربران است.

مطالب آموزشی را بنویسید و چند تصویر برای تصاویر بنویسید که می تواند چیزی را به کاربران یاد دهد و یاد بگیرد که چگونه این مقدار را توسط آنها کنترل کنید.

این واقعا برای هر نوع رسانه در اینستاگرام کار می کند.

از دیدگاه انسانی بنویسید ، نه یک ربات!

علاقه مندان به جستجوگرها شاید این سخنان را بارها شنیده باشند که گوگل به مطالب اعطا می کند که فقط از دیدگاه انسانی نوشته شده است ، نه برای موتورهای جستجوگر گوگل!

این شماره اکنون خود را در الگوریتم های اینستاگرام نشان می دهد.

خود واقعی شما مهمترین است ، بنابراین خود را در اینستاگرام خود قرار دهید و دقیقاً همانطور که می گویند و نظر دهید بنویسید. دقیقاً چطور می توانید وقتی با دوستان خود گپ می زنید یا صحبت می کنید ، این کار را انجام دهید؟ همین کار را در اینستاگرام انجام دهید. طبیعی بودن بیشترین تأثیر را بر کاربران دارد.

این جایی است که بسیاری از مارک ها می دانند که چگونه کپی کردن شرح تصاویر از افراد دیگر ، یا حتی کپی کردن نوشتن شرح تصاویر مربوط به آنها ، می تواند باعث آتش سوزی شود.

یک داستان بگویید

بعضی از پست ها فقط شامل جملاتی برای CTA هستند. اما کاربر برای تحریک حواس خود به CTA توجه می کند. یکی از متخصصان اینستاگرام می گوید: "من همیشه در عنوان های خود حداقل از سه کلمه استفاده می کنم." این سه کلمه در قالب جملات خاص بیان شده است که داستانی ماندگار را در ذهن ها گنجانیده است.

بنابراین مطالب خود را به گونه ای بنویسید که بتوانید آن را در چارچوب مشخصی در ذهن کاربر قرار دهید و با چاشنی احساس و چیزهایی که مخاطب شما از آن یاد می کند ، آن را در ذهن خود نگه دارید.

از امواج استفاده کنید

با کمک انواع مختلفی از امواج می توانید CTA های جالب تری ایجاد کنید. همچنین می توانید برای افزایش تأثیر کلمه از کلمات خاصی به همراه برخی از کلمات استفاده کنید یا متن خود را کمی جذاب تر کنید.

البته به اهمیت زیرنویس و جدی بودن فعالیت خود فکر کنید. به عنوان مثال ، جالب نیست که اخبار خود را با مجموعه ای از موج ها برای یک پست جدی منتشر کنید که بیانگر محصول شگفت انگیز شما است که سالهاست در آن کار می کنید. همیشه هر کلمه را در جایی و هر نکته در ذهن خود نگه دارید.

اگر می خواهید از ایموجی ها برای افزایش تاکید و تمرکز روی CT استفاده کنید ، می توانید

👆 💥 🔗 🎯 📌

استفاده کنید.

به طول شرح توجه داشته باشید

مانند هر استراتژی بازاریابی ، کیفیت همیشه مهمتر از کمیت است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که زیرنویس شما می تواند شامل چند جمله و اصطلاح باشد که در حال حاضر بیشترین مزایا و توجه را به برند شما منتقل می کند.

هیچ وقت یک متن طولانی برای شرح وجود ندارد تا ارزش افزوده را برای کاربر تضمین کند. هنگامی که کاربر پست را مفید یافت ، هرجا که برای انتقال آن ارزش باشد ، آن را دنبال کنید.

بنابراین بیشتر به کیفیت از کمیت توجه کنید و سعی کنید زیرنویسهای طولانی را به حداقل برسانید تا واقعاً ارزشمند باشد.

از هشتگ استفاده کنید

با هشتگ های مورد استفاده در صنعت و برند خود آشنا شوید و از آنها استفاده کنید. همچنین ، سعی کنید هشتگ های سفارشی ایجاد کنید تا در دراز مدت به مخاطب مورد نظر خود برسید.

نمونه های زیرنویس با ارزش در مارک های معروف

در ادامه ایده ها و ترفندهای مارک های معروف را که در عنوان اینستاگرام آنها گنجانده شده است آورده ایم و نرخ تبدیل بالاتری برای آنها آورده ایم:

عنوان کوتاه از روش موفقیت آمیز نام تجاری Sill & # 39؛

نوشتن یک شرح کوتاه و شیرین! بهتر است وقتی یک عکس همه چیز را به تنهایی می گوید. این مدل زیرنویس به زیبایی در The Sill دیده می شود. این مارک در زمینه خانه داران فعالیت دارد. آنها در صفحه خود نمونه هایی از عکس هایی را نشان می دهند که افراد با خرید گل و گیاه ، خانه ها و اتاق های خود را با پرسلن تزئین می کنند.

2 Things Sill در زیرنویس ها خود را انجام می دهد

یک عکس حرفه ای ، زیبا و سازنده از محیط زندگی کاربران و خریداران محصولات خود ، با یک شرح کوتاه ، به آنها اجازه می دهد تا در مورد مردم اظهار نظر کنند یا دوستان خود را تگ کنند.
برای اعتبار بیشتر خود از منوهای کامنت استفاده کنید

زیرنویس های بلند سبک Soko Glam در اینستاگرام

فروشگاه Soko Glam صفحه دیگری است که باعث می شود کاربران آن به خوبی در اینستاگرام شرکت کنند. نوشتن زیرنویسها یکی از روشهای آنهاست. وقتی می خواهید چیزی را آموزش دهید یا داستان پشت عکس و رسانه مورد نظر را بنویسید نوشتن یک عنوان طولانی در این شبکه مناسب است.

Soko Glam یک فروشگاه محصولات زیبایی است که در واقع نوشتن عکسی و نحوه تماس با شما برای خرید محصولات در زیرنویس بسیار راحت است و همه چیز را تمام می کند! اما این برند از نقطه درد مشتری استفاده خوبی می کند و ضمن توضیح در مورد آن ، به راحتی توضیح می دهد که چه چیزی در عکس و مزایای آن برای مشتری وجود دارد.

این فروشگاه به خوبی با نوشتن عنوان می تواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

ترفندهای سوکو گلم در زیرنویس های طولانی چیست؟

Soko Glam در زیرنویس ها به طور طبیعی قدمهایی را که یک محصول می تواند برای کاربرانش با ارزش باشد ، توصیف می کند.

هر ارسال و محصولی که توسط سوکو گلم در این شبکه معرفی شده است دارای هشتگ های معروف مربوط به آن موضوع است.

یک CTA با ارزش و قابل توجه وجود دارد که به آنها می گوید در صورت استفاده از لینک و خرید ، 15٪ تخفیف دریافت خواهید کرد.

روش نوشتن شرح فصلی در اینستاگرام توسط Letterfolk

نوشتن زیرنویس فصلی راهی هوشمندانه برای ترکیب بازاریابی اینستاگرام با اهداف خاص فصلی و فصلی است تا کاربران بیشتر و بیشتر به آن اختصاص دهند. نمونه هایی از این کار را در زیر می توانید مشاهده کنید.

زیرنویس در تابستان

ما در مثال پست های این مارک به وضوح دیده ایم که در همراهی برخی افراد و برچسب گذاری ها عملکرد خوبی داشته است. در این مدل از پست ها ، به کاربر خطاب شده است که همه دوست دارند منتظر بمانند تا تابستان تمام شود و برای پوشیدن لباس گرم و بافت ، پاییز را وارد کنید. آیا دوستانی مثل این دارید؟ او را برچسب بزنید.

البته ، شما می توانید چنین مطالبی را در پست های بسیاری از صفحات ایرانی به طرز فکری مشاهده کنید ، که در واقع باعث می شود کاربران به خوبی مشارکت کنند.

نکات و ترفندهایی برای نوشتن یک عنوان حرفه ای در اینستاگرام

قبل از شروع فکر کردن در مورد نوشتن شرح تصاویر در اینستاگرام ، مطمئن شوید که این ترفندهای نوشتن را یاد گرفته اید تا بتوانید تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارید.

در محتوای محتوای عنوان اینستاگرام فضای اضافه کنید

سریعترین و آسان ترین راه برای ایجاد فضا در نوشتن نوشتن استفاده از نمادهای بیشتر هنگام نوشتن است. مهمترین نکته در مورد این فضا اینست که هشتگ و سایر موارد اضافی را در قسمت More ایجاد می کنید.

برای درک فضا و افزودن این عنصر به عنوان ، نکات زیر را در نظر بگیرید:

عنوان خود را در محیط زیرنویس در اینستاگرام تایپ کنید
برای رفتن به خط بعدی از کلید Enter یا Return استفاده کنید
در ابتدای خط بعدی یک نماد ایجاد کنید. معمولاً مردم از نقطه نظر خارج هستند. یا – استفاده کنید.
برای فضای بیشتر تکرار کنید.

چه مدت مجاز به طولانی کردن زیرنویس ها هستیم؟

اینستاگرام رسما به شما امکان می دهد تا حداکثر 2200 کاراکتر را با یک عنوان بنویسید. همچنین ، شما مجاز به استفاده از بیش از 30 هشتگ نیستید. بنابراین اگر می خواهید زیرنویس های طولانی تولید کنید ، سعی کنید آن را در قالب حدود 2000 کلمه و 30 هشتگ قرار دهید.

چک لیست برای اضافه کردن بهترین زیرنویس ها در اینستاگرام

قبل از ارسال پست خود در اینستاگرام ، به این لیست چک توجه کنید تا چیزی از دست ندهید:

آیا عنوان شما حاوی اطلاعات مفیدی است که کاربر را به شما متصل می کند؟
آیا این عنوان ویژگی ها و صدای برند شما را منعکس می کند یا خیر؟
آیا برای تشویق کاربر به انجام کاری از CTA با ارزش در زیرنویس استفاده کرده اید؟
آیا با امواج و ترفندهای "پایداری کاربر روی صفحه" از نظر زیبایی شناسی ، لذت بخش است؟
آیا عنوان شما الهام بخش است یا ارزش افزوده ای دارد؟
آیا در ارسال سفارش خاص (از جمله پست های روزانه و غیره) را دنبال کرده اید؟

سعی کنید از یک دستورالعمل خاص استفاده کرده و از زمان کاربر برای گذراندن دقیقه های ارزشمند از طریق پست های خود ، ارزش خود را بکار بگیرید.

به این ترتیب می توانید به بهترین شکل یک عنوان حرفه ای را برای محصولات و خدمات خود بنویسید تا کاربران بیش از هر زمان دیگری به آن روی آورند. در همین راستا ، این تست ها را بر روی زیرنویس خود انجام دهید و در مورد نظرات منحصر به فرد آن در بخش نظرات Goya IT به ما اطلاع دهید.

منبع

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

20 + 16 =