6 مشکلات رایج در بارگیری و نصب Mac Catalina و چگونگی حل آنها

سعید ناصریسعید ناصریجولای 5, 20201min0

آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که Mac Catalina را بارگیری کرده اید اما نمی دانید چگونه آن را نصب کنید؟ یا فهمیدید که بعد از نصب موفقیت آمیز برای شما خوب کار نکرده است؟ اخیراً اپل macOS Catalina را به عنوان جایگزینی برای macOS Mojave منتشر کرد. اما این نسخه جدید و فناوری گلی ، مورد توجه بسیاری از مردم قرار نگرفته است! به نظر می رسد این روزها با بروزرسانی های خود ، این برنامه مشکلات بیشتری را ایجاد می کند.

در اینجا شش مشکل آشکار در مورد کاتالینا و چگونگی حل آنها وجود دارد.

مشکلات مربوط به بارگیری Mac Catalina را حل کنید

قبل از بارگیری کاتالینا حتماً همه چیز را بدانید که در مورد این نسخه از سیستم عامل بدانید. بعد از کسب اطلاعات در مورد شرایط و شرایط ، به فروشگاه App Mac بروید و برای بارگیری Catalina ترتیب دهید. ممکن است هنگام بارگیری و نصب با مشکلاتی روبرو شوید که رایج ترین آنها در زیر ذکر شده است:

مشاهده خطای بارگیری MacOS Catalina انجام نشد

بارگیری MacOS Catalina شکست خورده است به این معنی که بارگیری کاتالینا شکست خورده است. دو دلیل اصلی برای این وجود دارد:

سرعت بارگیری و شبکه Wi-Fi شما کند است
مشکلی در سرورهای Apple & # 39 وجود دارد

بسته به اینکه مشکل واقعی کجاست ، می توانید ارتباطات را بهبود بخشید و Catalina را به شرح زیر بارگیری کنید:

راه اندازی مجدد مودم WiFi

برای شروع تعمیرات ، ابتدا یک بار مودم خود را خاموش کنید و بعد از چند ثانیه آن را روشن کنید. این معمولاً منجر به بارگیری سریعتر می شود. اگر فکر می کنید مودم شما ذاتاً مشکل ساز است و به اینترنت با کیفیت دسترسی ندارید ، بارگیری را در یک مرکز پر سرعت انجام دهید.

برای اتصال از کابل اترنت استفاده کنید

Wi-Fi به دلیل توزیع پهنای باند ، می تواند یک منبع محدود در دسترس شما باشد. بنابراین وقتی متوجه شدید که باید یک فایل بزرگ را با قدرت بیشتر بارگیری کنید ، از کابل اترنت برای اتصال و بارگیری استفاده کنید.

استفاده از کابل از وقفه جلوگیری می کند و همچنین سرعت بارگیری را افزایش می دهد.

اتصال شبکه از بین رفت

اتصال شبکه از بین رفت همچنین خطایی است که در این حالت صادر می شود. یکی از دلایلی که ممکن است این پیام خطا را مشاهده کنید به دلیل نقص در سرور اپل است.

می توانید وضعیت زنده را در وب سایت Apple & بررسی کنید تا ببینید خطای بار واقعاً به دلیل خرابی سرور است. برای انجام این کار اینجا را کلیک کنید. اگر مشکل واقعاً اپل است ، شما چاره ای جز صبر کردن تا رفع مشکل ندارید.

مشکل رفع خطای دروازه به پایان رسیده است

هنگام بارگیری سیستم عامل Mac Catalina ، ممکن است متوجه شوید که چرخه بارگیری در چیزی مانند 511.5 مگابایت باقی مانده است.

این باعث می شود مشکل با خطایی شبیه به "دروازه بد" یا "دروازه به پایان رسیده" نمایش داده شود. برای حل این مشکل ، شما باید از حالت امن در Mac استفاده کرده و مک را مجدداً راه اندازی کرده و مجدداً بارگیری را در این حالت امن انجام دهید.

مشکلات نصب MacOS Catalina

پس از گذراندن مرحله دشوار بارگیری کاتالینا ، زمان آن فرا رسیده است که آن را نصب کنید. در این مرحله معمولاً 3 مشکل وجود دارد. این سه موضوع را در زیر بدانید و آنها را حل کنید:

Catalina در سیستم شما قابل تأیید نیست

اگر در حین نصب ، متوجه شدید که پیغام MacOS در رایانه شما تأیید نشده است ، به این معنی است که نصب کننده فضای کافی برای به روزرسانی این سیستم عامل در سیستم شما پیدا نکرده است. این روش را با روش های زیر برطرف کنید.

از Disk Utility استفاده کنید

قبل از انجام هر کار دیگری ، نصب را ببندید.
برنامه Disk Utility را باز کنید.
پارتیشن مورد نیاز خود را حذف کنید

سیستم عامل را دوباره به زمان قبل ریست کنید

اگر مرتبا از مکینت خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید ، قبل از نصب MacOS Catalina باید آن را به زمان دیگری برگردانید. هنگامی که یک به روزرسانی قبلی را بازیابی می کنید ، پرونده هایی را که دیگر نیازی به آن ندارید حذف کنید ، سپس دوباره MacOS Catalina را نصب کنید.

راه اندازی مجدد سیستم در حالت SAFE MODE

همچنین می توانید مکالمه خود را با خیال راحت بوت کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد حافظه نهان خود را پاک کنید ، برخی از فایل ها را پاک کنید و فضای بیشتری برای نصب سیستم عامل جدید ایجاد کنید.

سیستم عامل Mac را تنظیم کنید

پس از موفقیت آمیز نصب ، باید پیام تنظیم شده Mac خود را مشاهده کنید. پس از انجام تنظیمات لازم ، باید بدون تأخیر زیاد بتوانید به این قسمت برسید. اگر احساس می کنید بعد از تنظیمات باز که به آن پایان نرسیدید ، به یک حلقه نامحدود افتادید ، یا اینکه اصلاً پیام را نمی بینید ، روی دکمه پاور ضربه بزنید تا دوباره راه اندازی شود. سیستم.

مشکلات ورود به سیستم

پس از نصب سیستم عامل جدید ، رایانه شخصی خود را مجدداً راه اندازی کنید. هنگامی که سیستم بوت می شود ، از شما خواسته می شود وارد شوید. اگر فهمیدید که می توانید وارد شوید یا از سیستم خارج شوید ، این مراحل را دنبال کنید:

1. مک خود را مجدداً راه اندازی کنید و کلیدهای Command + S را روی صفحه کلید خود نگه دارید.

هنگامی که کادر Command Prompt ظاهر می شود ، موارد زیر را تایپ کنید:

/ sbin / Mount -uw /

سپس بر روی Enter ضربه زده و عبارت زیر را دوباره وارد کنید:

rm /var/db/.applesetupdone

اکنون دوباره Enter را فشار داده و سیستم خود را مجدداً راه اندازی کنید.

این مرحله لازم است و از شما خواسته می شود یک نام کاربری مدیریت ایجاد کنید.

به این ترتیب می توانید مشکلات مربوط به کاتالینا را حل کنید. اگر هنوز نتوانسته اید این مشکل را برطرف کنید ، نگران نباشید ، اپل به شما اطمینان داده است که تمام مشکلات را با بروزرسانی های متعدد برطرف می کند. با این وجود برای هر سرویس نرم افزاری جدید مشکلات مشابهی وجود دارد و البته قابل توجه و قابل حل است.

اگر سؤال یا راه حلی دارید ، آنها را در بخش نظرات بنویسید.

منبع

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

بیست − 7 =