اینستاگرام را کاملاً بیاموزید و یک حرفه ای شوید!

سعید ناصریسعید ناصریژوئن 10, 20202min0

ما پیشنهاد می کنیم برای نحوه کار با اینستاگرام به صورت حرفه ای دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.
نمایش مشخصات عمومی اینستاگرام است. عکسهای پیشرفته ای که در این شبکه محبوب قرار داده اید ،
ویرایش کنید تا بازدید کننده بیشتری داشته باشید. همچنین باید بدانید که انتخاب هشتگ نیز در اینستاگرام بسیار مهم است.
در زیر توضیحات کامل تری از این موارد آورده شده است.
نحوه کار با اینستاگرام

این که آیا شما در حال حاضر در شبکه فعال هستید یا در گذشته فعال تر بوده اید ، در اینجا ده نکته و ترفند مورد نظر ما وجود دارد.
در این مقاله اطلاعات زیادی در مورد نحوه کار با اینستاگرام به دست خواهیم آورد.
و از این پس ، از این شبکه اجتماعی نهایت استفاده را خواهید کرد.

1. نسخه اصلی را ذخیره کنید

تصاویر اینستاگرام که در شبکه بارگذاری می شوند و با جهان به اشتراک گذاشته می شوند ، معمولاً 612 x 612 هستند
آنها پیکسل دارند.

اگر می خواهید نحوه کار با Instagram را یاد بگیرید و وضوح بالاتری نسبت به عکس ها داشته باشید ،
(شاید برای آپلود در وب سایت) بنابراین باید آن را در تلفن یا رایانه لوحی خود داشته باشید و آن را پیدا کنید.

در Android ، تصاویر در اندازه کامل و به طور خودکار در پوشه اینستاگرام و گالری دستگاه شما ذخیره می شوند.
در iOS ، تصاویر به رول دوربین اضافه می شوند.

در هر صورت ، باید اطمینان حاصل کنید که نسخه اصلی تصاویر از درون صفحه تنظیمات اینستاگرام ذخیره می شود.
(به طور پیش فرض فعال است).

نحوه کار با اینستاگرام به صورت حرفه ای

به یاد داشته باشید که چگونه با اینستاگرام کار کنید حداکثر وضوح تصویری که اینستاگرام تصاویر را ذخیره می کند 2048 2048 است ،
این پیکسل است (صرف نظر از قابلیت های دستگاه شما).

2. ارسال تصاویر خود را بر روی وب

بعضی اوقات عکسی در اینستاگرام آنقدر الهام بخش و آموزنده است که می خواهید آن را در وبلاگ خود قرار دهید؟
خوب ، یک روش آسان برای انجام این کار وجود دارد. با کلیک بر روی دکمه منو هر عکس (به شکل سه نقطه افقی) ،
و با انتخاب View Photo Page و سپس دوباره انتخاب دکمه منو و باز کردن آن ، با گزینه ای به نام Embed مواجه خواهید شد.

نحوه اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام

نحوه کار با Instagram ، هنگام انتخاب گزینه Embed ، در پنجره کوچک ، پیوند تصویر آن عکس ،
به شما این امکان داده می شود که با قرار دادن آن در هر نقطه ، تصویر اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید.

همچنین برای سایر استریم های اینستاگرام ، این کار به راحتی با تصاویر شخصی شما قابل انجام است.

هرکدام از تعبیهاتی که انجام می دهید پیوندی به همان عکس در وب دارند.
و این پیوند فقط درصورتی انجام می شود که وضعیت حساب آن عکس ها عمومی باشد.
و اگر محتوای حساب به صورت خصوصی تنظیم شده باشد ، به شما امکان نمی دهد به اشتراک بگذارید.

۳- برای ویرایش تصاویر زمان بگذارید

آیا متوجه شدید ماه گذشته اینستاگرام یک ابزار ویرایش تصویر بسیار پیشرفته تر اضافه کرده است؟
این ابزار فقط شامل تنظیم قدرت و سبک هر فیلتر عکس نیست (با ضربه زدن دو بار ،
می توانید روی نام هر فیلتر امتیاز دهید.)

همچنین می توانید در سایر بخش های ویرایش عکس به گزینه های بیشتر ویرایش تصویر دسترسی پیدا کنید.
شما دارید

اگر بخشی از تصویر شما سیاه است ، از گزینه Shadows استفاده کنید یا Saturation را تنظیم کنید ،
برای افزایش یا کاهش قدرت رنگ از تصویر خود استفاده کنید.

یاد بگیرید که چگونه با اینستاگرام کار کنید

یک خط خاکستری زیر سطح وجود دارد که شما درجه ای را برای تعیین مقدار مورد نظر انتخاب کرده اید ،
شیب رنگ کمک بیشتری می کند و اگر نمی خواهید ، به راحتی به رنگ اصلی تصویر برگردید.

4. عکس های مورد علاقه خود را در فضای ابری در Dropbox ذخیره کنید. شما واقعاً باید ابزار IFTTT را تحسین کنید.
زندگی آنلاین با ارائه یک برنامه آنلاین ، زندگی را برای بسیاری از افراد راحت تر کرده است.

عکس های اینستاگرام خود را در شبکه های دیگر به اشتراک بگذارید

IFTTT خدمات و ابزارهای متنوعی را ارائه می دهد و زمینه فعالیت شما را در اینستاگرام فراهم می کند.
با IFTTT می توانید تصاویر خود را به شبکه های اجتماعی دیگر مانند توییتر یا فیس بوک ارسال کنید.
و به طور خودکار مسیری برای این اشتراک گذاری تنظیم کنید ،

فوراً تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط یک شخص خاص را به عنوان تصویر زمینه ، تصاویر ،
به شما ایمیل بفرستید ، عکسها و موارد دلخواه خود را درون دستگاه ذخیره کنید ،

و خدمات و ویژگیهای بیشتری که IFTTT می تواند برای شما بطور خودکار انجام دهد.

اما احتمالاً افزودن تصاویر مورد علاقه اینستاگرام و تصاویر به سرویس Cloudbox Dropbox & # 39؛
یکی از بهترین خدمات IFTTT است ، بنابراین شما فقط می توانید تصاویر مورد علاقه خود را داشته باشید.
و موارد دلخواه (کسانی که دوست دارند یا به اصطلاح قلب شده اند) ،

ارسال به Dropbox به ذخیره می شود تا تمام تصاویر نشان داده شده در این سرویس ذخیره نشوند ،
صرفه جویی در و همچنین انتخاب بسیار خوبی از تصاویر که دوست دارید انتخاب و ایجاد کنید.

همچنین لازم به ذکر است که تصاویر ذخیره شده در حساب Dropbox به ابعاد 640 x 640 هستند.

5. نقشه عکس را مدیریت کنید

هر بار که عکسی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، می توانید عکس را ببینید ،
(پین) اشتراک گذاری شده را به نقشه عکس اضافه کنید.

البته ، همیشه باید هنگام اشتراک محل عکس خود مراقب باشید ، اما به طور کلی این ویژگی ،
برای عکسهای گروهی یا تصاویر یک سفر خاص بسیار مفید و به یاد ماندنی است.

محل عکس

برای مرور و بررسی عکس هایی که قبلاً گزینه موقعیت مکانی را مشخص کرده اند یا برچسب مکان را برای آنها مشخص کرده اند ،
به صفحه نمایه شخصی خود در نماد نقشه ضربه بزنید ،

صفحه بعدی که ظاهر می شود به شما نشان می دهد که تصاویر شما در کدام قسمت قرار گرفته و قرار گرفته است.
و البته در صورت تمایل به شما امکان می دهد اطلاعات مکان را برای هر عکس حذف کنید.

تصاویری را که برچسب جغرافیایی خاصی در صفحه سایت دارند ، به یاد داشته باشید ،
آنها در برنامه اینستاگرام واضح و واضح هستند.

6. هشتگ ها را با دقت انتخاب کنید

همیشه در مورد انتخاب هشتگ تصاویر خود چند بار فکر کنید: آیا دیدن افراد بیشتر است؟
یا آیا می خواهید که آنها ترکیبی از یک حادثه عمومی باشند؟

انتخاب هشتگ اکنون بسیار متداول است و دائماً سیلی می خورند ، بنابراین باید انتخاب کنید.
هشتگ مربوط به تصاویر دیگر شما است و رابطه آنها در کنار صرفه جویی بیشتر در انتخاب عکس ها حفظ می شود.

همچنین لازم است قبل از انتخاب هشتگ به تصاویر نگاه کنید و یک هشتگ مناسب در اینستاگرام ،
در حال حاضر موجود را انتخاب کنید یا ممکن است یک جریان رسمی هش وجود داشته باشد ،

که بیشتر در مورد تصویر شماست و حتی آن را نمی دانید.

به ویژه ، اینستاگرام خود توصیه می کند که تصاویر هنگام غذا خوردن باید مرتبط و هشیار باشند.
انتخاب شود.

7. مشخصات خود را تقویت کنید

پروفایل اینستاگرام

نمایه شما اولین صفحه ای است که یک شخص غریبه در خوراک یا عکس های اینستاگرام شما می بیند ،
موارد مشترک خود را بررسی کنید ، بنابراین باید در وهله اول بتوانید با آن شخص تماس بگیرید.
چند دلیل خوب برای فشار دادن دکمه Follow (در صورت نیاز به دنبال کننده های بیشتر) ، بیان کنید.

در مورد خودتان ، آنچه انجام می دهید و چه نوع تصویری را به اشتراک می گذارید برای ما بگویید (احتمالاً ،
در چند تصویر اول نشان داده شده در فید ، می توانید بگویید).

از وب سایت خود استفاده کنید تا ظاهری کامل تر و جامع تر به نمایش بینندگان ، یا فید توییتر یا هر چیز دیگری داشته باشد.
نشان دهید شخصی که از نمایه شما بازدید می کند ، ارزش وی را دارد.

8. گسترش خراش دادن تصویر

بنابراین ، اینستاگرام می تواند شما را به جهانی بزرگتر از خدمات اشتراک فایل رسانه ای سوق دهد
از پیوندهای اشتراک گذاری در سایر شبکه های اجتماعی و افرادی که هنوز هستند استفاده کنید ،
اینستاگرام نصب نشده است ، قدرت عکسبرداری خود را نشان دهید و نمایش دهید.

البته در نحوه کار با اینستاگرام ، باید مراقب باشید که با به اشتراک گذاشتن تصاویر زیاد ، از این مسیر سبقت نگیرید.
و یک اسپم ایجاد نکنید ،

برای این منظور ، همچنین می توانید گزینه اشتراک هر عکس را به طور جداگانه فعال یا غیرفعال کنید ،
(هنگام اتصال به اینترنت).

متأسفانه ، عکس های اینستاگرام دیگر به عنوان عکس های محلی در توییتر به اشتراک گذاشته نمی شوند.
اما می توانید همین کار را با این کانال IFTTT انجام دهید.
البته ، ادغام این شبکه با فیس بوک بسیار ساده است ، و همانطور که انتظار می رود با پیوند دادن عکس ها از آن انتظار داشته باشید
می توانید این کار را در آلبوم تصویر اینستاگرام انجام دهید.

درباره مزایای استفاده از یک حساب کاربری Instagram Instagram بیشتر بیاموزید

ایجاد یک حساب کاربری قانونی در اینستاگرام

برای ایجاد یک حساب کاربری Instagram ، فقط به منوی Setting رفته و گزینه را انتخاب کنید ،
به حساب کاربری تغییر دهید ، حساب عادی خود را به یک حساب قانونی تبدیل کنید.

البته برای این کار باید یک صفحه فیس بوک برای تجارت خود داشته باشید و آن را به اکانت اینستاگرام خود ارسال کنید.
وصل کنید حساب تجاری Facebook شما در واقع منبع اطلاعات قابل توجهی است.
که در صفحه قانونی اینستاگرام شما نمایش داده می شود.

شما بهتر و بیشتر به نظر می رسید

قبل از معرفی تسهیلات حساب حقوقی ، تنها راه اجازه این کار برای مخاطبان از طریق مشاغل بود.
برای تماس ، روی لینک وب سایت آنها در بخش توضیحات نمایه کلیک کنید.

اما اکنون ، پس از فراهم شدن امکانات و امکاناتی برای حساب های حقوقی توسط اینستاگرام فراهم شده است ، زیرا ،
کاربران می توانند در صورت لزوم برای شما ایمیل بفرستند ، با شما تماس بگیرند ، یا مکان یابی کنند ،
تجارت خود را روی نقشه پیدا کنید ، فقط اطلاعات کسب و کار خود را وارد حساب اینستاگرام خود کنید.

این اولین ویژگی ای است که اینستاگرام برای مشاغل فراهم کرده است.

شما به آمار صحیح دسترسی دارید

به نظر می رسد اینستاگرام یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعی است که دارای قابلیت های آماری به طور خاص ،
برای کاربرانش ارائه شده است قبل از ارائه نسخه اینستاگرام برای مشاغل ،
مشاهده آمار فقط از طریق ابزارهای مختلف امکان پذیر بود.

دسترسی به آمار در اینستاگرام

ابزارهای آماری اینستاگرام برای حسابهای حقوقی موسوم به Insights ممکن است عالی نباشد ، اما یک مرور سریع است.
این امر به شما در مورد وضعیت فعالیت اینستاگرام خود رأی می دهد. در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه ،
هر حساب حقوقی اینستاگرام دارای دکمه ای است که شما را با یک آمار کلی از وضعیت حساب خود به صفحه می برد.

در بخش Insights ، آماری درباره تعداد دفعات مشاهده پست ها به طور کلی ، تعداد دفعات مشاهده ،
تعداد بازدیدهای بی نظیر ، تعداد دفعات مشاهده صفحه پروفایل خود و تعداد دفعات کلیک روی آدرس سایت خود ،
قابل مشاهده است البته این آمار فقط زمانی محاسبه می شود که حساب شما به وضعیت قانونی تبدیل شده باشد.

علاوه بر این ، پستهای برتر شما در این صفحه مرتب می شوند ، که می توانید مرتب سازی کنید ،
فیلترهای مورد نظر را بررسی کنید و در صورت تمایل ، آمار هر یک را جداگانه مشاهده کنید.

همچنین در زیر هر پست ، بخش Insights قابل مشاهده است.

در پایین نمایه Insights ، همچنین می توانید اطلاعاتی درباره پیروان پیدا کنید. از گروه سنی و جنسیت آنها ،
آنها را به شهر (مکان) ببرید و تصاویر آنها را تماشا کنید. البته در این بخش نیز همینطور است.
با استفاده از فیلترها می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فارنت ، آزمایشگاه رسانه ای

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

هفده − 6 =