نحوه نوشتن بیوگرافی حرفه ای اینستاگرام و جذب دنبال کننده

سعید ناصریسعید ناصریمی 15, 20203min0

بیو اینستاگرام بخشی است که در حدود 2 خط در مورد خود ، شرکت یا نام تجاری خود می گویید و هنگامی که صفحه اینستاگرام خود را ایجاد می کنید ، آن را به سرعت پر کرده و در آخر کاری انجام می دهید که باعث می شود کاربرانتان شما را بهتر بشناسند.

با فرض اینکه می خواهید یک صفحه اینستاگرام حرفه ای برای تجارت خود داشته باشید ، این مقاله را شروع خواهیم کرد و ابتدا شما را به مقاله ای برای نوشتن یک عنوان حرفه ای برای عکس ها در اینستاگرام و بعد از آن ارجاع می دهم. من همچنین به شما کمک می کنم یک بیوگرافی قوی برای صفحه خود بنویسید.

بیو اینستاگرام چیست؟

بیو خلاصه کوچکی از پستهایی است که در زیر نام کاربری شما در صفحه اینستاگرام ظاهر می شود. این بخش می تواند:

یادداشت های مهم
صدای مارک
شماره تلفن
نشانی
امواج
و پیام مارک

بودن. زندگینامه شما می تواند شامل یک لینک خارجی ، هشتگ ها و یک نام کاربری باشد. توجه داشته باشید که این پیغامی که در این بخش می نویسید ، تأثیر بسیاری بر کاربران دارد و می تواند آنها را جذب کند. البته فقط شما مجاز به نوشتن 150 کاراکتر و قرار دادن آنها در بیوگرافی هستید.

آنچه باید در مورد اهمیت بیو در اینستاگرام بدانید

بیو اساساً بخشی است که در اولین قدم برای آشنایی با صفحه شما تصویری از برند شما را در ذهن مخاطبان قرار می دهد. اگر این تصویر به درستی ایجاد شده باشد و در ذهن مخاطب باقی بماند ، می تواند نتایج زیادی را برای شما به ارمغان آورد. یكی از مهمترین اهداف بیو اینستاگرام انتقال اطلاعات كلیدی در مورد برند شما به کاربران است و به آنها بگویید كه آیا این برای آنها مفید است یا نه! اینجاست که دنبال کنندگان شما اضافه می شوند ، یا ممکن است آنها بدون هیچ گونه واکنشی صفحه شما را ترک کنند.

علاوه بر اینکه شما می خواهید چه تأثیری در کاربران با استفاده از بیوگرافی در اینستاگرام داشته باشید ، در جدول زیر محتوای این مقاله خلاصه شده است تا بتوانید این مقاله را با دید واضح تر و هدف خاص تری ادامه دهید:

چرا باید بیوگرافی حرفه ای داشته باشید
7 عنصری که زندگی نامه اینستاگرام شما را تشکیل می دهند
چگونه بهترین بیو را برای اینستاگرام ایجاد کنیم
ایده های بیوگرافی اینستاگرام: (15 مورد برتر Instagram Bio)
سوالات و پاسخ های سریع برای نوشتن یک بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام

چرا نوشتن بیوگرافی در اینستاگرام ضروری است؟

ممکن است با خودتان فکر کنید که مشخصات شما همه چیزهایی را که مخاطبان باید بدانند به شما می گوید! بنابراین چه نكته ای برای نوشتن زیست نامه با این همه وسواس و حساسیت دارد؟

بیوگرافی حرفه ای:

اطلاعات ضروری در مورد شغل و نام تجاری خود را که می توانید دستکاری کنید نشان می دهد.
حاوی اطلاعاتی است که کاربران را به شما متصل می کند و می تواند از طریق آن با شما ارتباط برقرار کند
نام تجاری و هویت خود را نشان می دهد.
ارزش برند شما را به کاربران معرفی می کند
این برنامه کاربران را به انجام اقدامات ارزشمندی از جمله خرید از سایت ، مشاهده مقالات ، حضور در رویدادها و موارد دیگر دعوت می کند

نکات حرفه ای زیر به شما کمک می کند تا از این بیو به عنوان یک دستیار قدرتمند استفاده کنید و از فرصت های بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت کار خود استفاده کنید و البته فروش و شهرت تجاری خود را نیز افزایش دهید.

7 بخش بیو اینستاگرام

قبل از شروع نوشتن بیو اینستاگرام ، این ایده خوبی است برای آشنایی با مؤلفه های زیست شناختی و دانستن اینکه برای هر بخش باید چه کاری انجام دهیم.

عکس پروفایل

یک تصویر نمایه اولین چیزی است که کاربران به محض ورود به صفحه اینستاگرام شما متوجه آن می شوند. اگر به موارد زیر توجه کنید ، یک عکس خوب جلوه خوبی خواهد داشت:

درک آسان
کیفیت بالا
ماهیت نام تجاری خود را نشان دهید
با شبکه های اجتماعی دیگر همراه باشید

برای مشاغل ، انتخاب عالی برای عکس پروفایل ، یک عکس آرم است. توجه داشته باشید که این تصویر باید دارای وضوح 110 در 110 باشد و حداکثر اندازه آن در ابعاد 200 است.

نام و نام کاربری

نام کاربری یکی از مهمترین بخش های بیو در اینستاگرام است. این بخش در بالای بیو قرار دارد و تعیین می کند کاربران برای جستجوی شما به دنبال چه چیزی هستند.

در صورت امکان از نام تجاری خود برای نام کاربری خود استفاده کنید. اگر نام کاربری شما قبلاً توسط کاربر دیگری گرفته شده است ، حتما در ابتدای عبارت از یک نام مرکب با نام تجاری یا نام تجاری خود استفاده کنید.

اما اگر کسی به دنبال مشاغلی مانند مال شماست ، شانس یافتن آنها افزایش می یابد.

شرح

توضیحات کل زندگی نامه ای است که توسط شخصیت ها نوشته شده و پیام را منتقل می کند. این بخش 150 کاراکتر به طور کلی شامل منطقه توضیحات است که هدف آن افزایش توجه کاربران است.

URL قابل کلیک

پیوند قابل کلیک در هیچ کجای اینستاگرام ربطی ندارد و قابل استفاده نیست ، جز در بخش زیست و دقیقاً در جایی که اینستاگرام به شما اجازه داده است آدرس سایت خود را اضافه کنید. در این بخش می توانید آدرسهایی را اضافه کنید که به ارزشمندتر شدن تجارت شما کمک می کند.

دسته بندی مشاغل

دسته بندی مشاغل شما در زیر نام کاربری شما نمایش داده می شود. در این بخش ، شما اساساً دسته بندی مشاغل خود را با کمک پیوند فیس بوک خود که در صفحه خود ایجاد کرده اید ، نمایش می دهید. این به کاربر کمک می کند محصولات و خدمات شما را بهتر بشناسد.

دکمه های CTA (تماس با عمل)

دکمه های CTA بخش مهمی از بیوگرافی خوب اینستاگرام هستند. وقتی افراد از نمایه شما بازدید می کنند ، ممکن است بخواهید راهی آسان برای ارتباط آنها با شغل خود پیدا کنید. بسته به نوع شغلی که دارید ، می توانید چندین دکمه CTA مختلف اضافه کنید:

ایمیل: برای ارسال ایمیل توسط کاربر توسط شما
برنامه ریزی: برای رزرو قرار ملاقات
آدرس: آدرس دفتر یا شرکت خود را بنویسید
شماره تماس: برای برقراری ارتباط با دفتر یا همراه خود
تهیه بلیط: برای رزرو بلیط برای یک رویداد مربوط به شغل خود

برجسته های داستان

وقتی داستانی را ایجاد می کنید ، می توانید آن را با یک پروفایل جذاب برجسته کنید و آن را در صفحه اصلی خود نمایش دهید. این نکات برجسته در زیر بخش زیست و در بالای عکس های پست نمایش داده می شود. حتی می توانید بایگانی از داستان های خود ایجاد کنید.

نکات برجسته از دو بخش تشکیل شده است:

جلد برجسته: داستانهای شخصی و محتوای داستان
نام برجسته: عبارتی که بیانگر موضوع برجسته سازی است

چگونه بهترین بیو را برای اینستاگرام ایجاد کنیم

از آنجا که تعداد محدودی از کاراکترهای موجود در بخش زیستی را دارید ، برای اینکه تصور خوبی داشته باشید باید در کدام بخش ها اولویت بندی کنید تا بیشترین برجسته را داشته باشید و در زندگی نامه بنویسید.

به خودت بگو كي هستي

اولین کاری که باید در زندگی نامه اینستاگرام خود بنویسید این است که بگویید شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید و چه کسی برای شما کار می کند. یک کاربر اینستاگرام باید در مورد کارهایی که برای آنها انجام می دهید و آنچه می توانید برای بهبود اوضاع ، زندگی و نیازهای آنها انجام دهید ، روشن باشد.

مانند سایر شبکه های اجتماعی ، این واقعیت که کاربران تحت تأثیر قرار می گیرند باید در کمترین زمان ممکن اتفاق بیفتد و کاربر مدت طولانی برای تصمیم گیری نداشته باشد ، بنابراین شما باید این بخش را به گونه ای بنویسید که کاربران به سرعت نسبت به آن واکنش نشان دهند. . دادن. (باید جذاب ، مفید و کوتاه و تعاملی باشد تا کاربر بلافاصله بتواند دکمه زیر را لمس کند)

به عنوان مثال ، مارک Knix به سادگی گفت: "چه کسی کامل است و البته چه کسی کامل است؟"

شما لازم نیست که کل زندگی نامه خود را با متن و کاراکترها پر کنید. گاهی اوقات می توانید با چنین امواج تعامل بیشتری برقرار کنید:

LingoJam به شما امکان ایجاد فونت های جالب را می دهد. فقط درون بیو کپی و چسب بزنید
از عناصری مانند. برای افزایش صمیمیت
استفاده کنید. برای جلب توجه به یک موضوع خاص ، مانند تماس تلفنی یا مسیر زیستی.

از برچسب های قابل کلیک استفاده کنید

برچسب های قابل کلیک بخش دیگری است که صفحات اینستاگرام و افراد را به هم وصل می کند. می توانید از این گزینه برای نمایش هشتگ شغلی خود استفاده کنید یا صفحه مکمل خود را در معرض دید دیگران قرار دهید.

بنابراین علاوه بر پیوندها ، هشتگ ها و برچسب ها می توانند کاربران شما را به بخش های ثانویه کار شما در bio متصل کنند.

فراخوانی برای اقدام

تماس با عمل (CTA) در Bio می تواند گزینه ای ارزشمند برای کاربران شما باشد. با این کار آنها دقیقاً می دانند که چه کاری می خواهند انجام دهند و می دانند چه کاری انجام می دهند.

چه چیزی برای تجارت شما ارزشمندتر است؟ آن را به عنوان CTA تنظیم کنید. در اینجا چند نکته آورده شده است:

واضح راهنما: به عنوان مثال: برای مشاهده فروشگاه روی این لینک در بیو کلیک کنید
تشویق: به عنوان مثال: لطفاً از هشتگ #EEEEEEE برای پست استفاده کنید
یک پیشنهاد ویژه تهیه کنید: به عنوان مثال: حتما از فروش جمعه سیاه ما دیدن کنید
ایجاد یک رقابت: به عنوان مثال: از چالش برند ما دیدن کنید

فرقی نمی کند از چه نوع CTA استفاده می کنید. این مهم است که بتوانید آن را به صورت حرفه ای بنویسید و در اینجا باید چند نکته را در خاطر داشته باشید:

در آخر زیستی به بالاترین اولویت CTA بچسبید
اگر به اطلاعات روشن نیاز دارید ، آن را بنویسید
از فعل برای CTA خود استفاده کنید (خرید – ببینید – بنویسید)

زیستی شما نباید همیشه پیامی داشته باشد. ممکن است بخواهید یک نمایشگاه فصلی ایجاد کنید. در چنین شرایطی طبیعی است که زندگی نامه را کاملاً تغییر داده و به طور موقت ضبط اطلاعات نمایشگاه و این رویداد را ثبت کنید.

از بیوتیک بیشترین استفاده را کنید

پیوندی که شما در بیوگرافی قرار داده اید باید کاملاً هدفمند باشد. این بدان معنی است که می توانید به راحتی از این فرصت برای افزایش ترافیک به سایت یا حتی افزایش فروش با هدایت ترافیک به فروشگاه خود استفاده کنید.

بسیاری از مارک های موجود در این بخش فقط کاربران را به صفحه اصلی سایت خود هدایت می کنند.

برندهایی که کالای خاصی را ارائه می دهند ترجیح می دهند لینک محصول خود را در بیو قرار دهند. به هر حال هرکسی هدفی دارد و شما باید زندگی خود را مطابق با هدف خود تکمیل کنید.

بهترین پیشنهادات برای گرفتن لینک در بیو

آخرین محصولات را به عنوان بخشی از اینستاگرام بازاریابی و تلاش های خود برای به دست آوردن کاربران نمایش دهید و & # 39؛ توجه
یک صفحه راهنمای پیوند برای تبلیغ مجموعه ای از لینک های مفید برای کاربران
برای ارسال ایمیل ، شرکت در دوره ها و رویدادها با ما تماس بگیرید یا ثبت نام کنید
صفحات مقالات یا فیلم ها (اگر مقالات قلب شما تجارت شما است)

اگر پیوند شما طولانی است یا مشکلات دیگری در این رابطه وجود دارد ، می توانید از کوتاه کننده لینک استفاده کنید.

اطلاعات تماس را بنویسید

این طبیعی است که کاربران بلافاصله با دیدن صفحه شما و البته ارزش و مارک شما بلافاصله با شما تماس گرفته و برای شما پیام مستقیم ارسال می کنند.

اما شاید مهمتر از همه. در چنین مواردی ، داشتن فرصتی برای ارسال ایمیل ، تماس یا حتی ملاقات حضوری می تواند برای آنها با ارزش تر باشد.

نوشتن برخی از اطلاعات تماس در مورد زیستی به آنها کمک می کند تا با شما راحت تر ارتباط برقرار کرده و از کمک شما و ارزش برند شما سود ببرند.

این اطلاعات تماس شامل موارد زیر است:

تلفن
نشانی
کاربرد
پست الکترونیک

او اشاره کرد

داستانهای هدفمند را برجسته کنید

نکات برجسته داستان یکی از مهمترین قسمتهای کار شماست. در این بخش می توانید داستان های خاصی را که حاوی اطلاعات مفید و فرصت های ویژه (مانند تخفیف – شرایط ویژه و غیره) است برای صفحه اصلی خود نمایش دهید.

در مقاله قبلی ما نحوه برجسته کردن در اینستاگرام را به شما یاد دادیم که طبق دستورالعمل ها باید قدم به قدم آن را دنبال کنید.

موضوعات مهم برای برجسته سازی در اینستاگرام

آنچه در نکات برجسته استفاده می کنید مهم است زیرا این باید چیزی باشد که ارزش تجارت شما را بالا ببرد. این ایده ها عبارتند از:

از محتوای تولید شده توسط کاربران خود استفاده کنید
معرفی محصولات
طرز تهیه محصولات
در مورد پست ها اطلاعات کسب کنید
ویژگی های محصول یا نکات برجسته پرفروش ها
اخبار و اطلاعیه ها

معرفی کوپن های سفارشی برای صفحه خود در Bio

یکی از بهترین فرصت ها برای تشویق و ایجاد انگیزه برای مشتریان و کاربران ، تهیه کوپن از طریق صفحه خود برای کاربران است. برای این کار می توانید برای اولین خرید کاربران و لینک خرید تخفیف در اینستاگرام بیو قرار دهید.

هنگامی که از این کوپن ها با لینک های خاص استفاده می کنید ، نه تنها برنامه های جذب مشتری را به خوبی اجرا می کنید ، بلکه این فرصت را دارید که دقیقاً بدانید که فرصت های تبدیل و نرخ تبدیل شما به چه صورت است. کدام کانالهای اجتماعی بیشترین فروش را دارید؟

ممکن است چندین کد تخفیف داشته باشید. برای محاسبه فروش واقعی صفحه خود می توانید از کد تخفیف Bio Instagram بطور اختصاصی و انحصاری استفاده کنید.

15 ایده برای نوشتن bio کاربر پسند و جذاب

در ادامه این آموزش ، به نمونه های موفق صفحات که در جذب دنبال کننده ها و تبدیل ها بسیار عالی عمل کرده اند ، اشاره خواهیم کرد. برای انتخاب راحت تر شما ، گروههای جداگانه ای را برای دسته های مختلف ایجاد کرده ایم. به عنوان مثال ، ما تعداد اولیه این لیست 15 را به مد و مابقی را برای دسته های بعدی اختصاص داده ایم.

ایده های Bio Instagram برای صفحات مد و لباس

W Strkin Stiffs

Würkin Stiffs لباس و لوازم جانبی مردانه را به فروش می رساند. بایو اینستاگرام برای این صفحه بسیار ساده است ، اما صدای برند و هویت برند به خوبی در آن مشاهده می شود. از طرف دیگر ، با وجود پیوند به وب سایت ، دارای اطلاعاتی است که در کانال های دیگر شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته می شود.

مانیتوباه مکلوز

Manitobah Mukluks شروع به کار روی محصولات کفش مانند کفش کرده است و از صفحه نمایش خود از هماهنگی خاصی استفاده می کند. برای اینکه برندینگ خوب شود ، از یک تم رنگ خاص برای نشان دادن برند خود استفاده کرده اند. شما می توانید این ویژگی را حتی در نکات برجسته این صفحه مشاهده کنید. امواج سرگرم کننده ، هشتگ ها و پیوندها برای شرکت در این مسابقه از دیگر ویژگی های این بیوگرافی است که باعث شده است که ورود به شبکه های اجتماعی اینستاگرام برای آنها بسیار عالی باشد.

KaiKini Bikinis

KaiKini Bikinis ، که برای محصولات لباس زنانه کار می کند ، تمام تلاش خود را می کند تا از لباس های برجسته استفاده کند و نمای خوبی برای لباس ایجاد کند. این نکات برجسته شامل آموزش نحوه انتخاب محصولات برای افراد است. آنها همچنین در مورد محصولات آینده خود صحبت کرده و کاربران را ترغیب به خرید می کنند.

وجود برخی از عناصر مشترک مانند پیوندها در این زیستی نیز کاملاً طبیعی و بدیهی است و نیازی به گفتن نیست.

کیک کیک جانی

جانی کیک کیک نمونه دیگری از یک برند است که در زمینه لباس فعالیت می کند که با عکس های خاص روی آن واقعا بی نظیر است. در این صفحه همیشه نکات برجسته ثابت وجود دارد و با عکس های ارائه شده ، تلاش شده است تا رابطه شخصی با کاربران برقرار شود و پست هایی را تنظیم کند تا کاربران بتوانند هر روز این برند را با خود به ارمغان بیاورند.

iHeartRaves

iHeartRaves همچنین در زمینه لباس فعالیت می کند و محصولات خود را با کمک داستانهای جوانی که تولید می کند ، برای کاربران توضیح می دهد. وجود امواج ، پیوندها در بیوگرافی و توضیحات کامل به همراه تصاویر و ادبیات دوستانه جوانان از ویژگی های این برند است که در بیوگرافی اینستاگرام خود نمایش داده می شود.

زیور آلات

طرح های پاتریک آدیر

اولین چیزی که در صفحه اینستاگرام Patrick Adair Designs مشاهده می کنید ، فلاشهایی است که به طور ظریف چشم کاربر را هدایت می کند تا روی عناصر خاصی کلیک کند.

Storytelling همچنین ابزاری عالی برای برند است تا بتواند جواهرات جدید و دست ساز خود را به نمایش بگذارد.

بث مکری

نام تجاری Beth Macri ، دقیقاً مانند آنچه برای صفحه و مارک قبلی گفته شد ، سعی دارد کاربران را ترغیب به انجام کاری به روشی بسیار خاص کند که تنها با کلیک کردن روی لینک ها ، این امر باعث تقویت برند و نام تجاری شما می شود! بث مکری همچنین دارای هشتگ است که از کاربران می خواهد تا روی یک CTA تمیز کلیک کنند تا به اهداف بازاریابی خود برسند.

زیبایی / مراقبت از پوست

بلوم

Blume به طور خاص کاربران در Bio را ترغیب می کند که فقط به صورت حضوری در فروشگاه بخرند. بلوم همچنین زیبایی بصری خود را با رنگ ها و سبک های موجود در مارک بیان می کند. علاوه بر این ، پیوندی در بیو وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا به سایت مراجعه کنند و اهداف بازاریابی و فروش این برند را احیا کنند. البته هدف این برند خرید حضوری است ، اما امکان فروش آنلاین کاربران نیز برای این امکان وجود دارد.

پو-پوري

Poo-Pourri سعی کرده است تا صفحه خود را با نمادی که همیشه برای کاربران آشنا است ، تکمیل کند ، که آن هم Po! این نماد باعث شده تا کاربران بیشتری این مارک و صفحه را به خاطر بسپارند. البته این ممکن است مورد پسند بسیاری نباشد ، اما در نگارش زیست نامه ، صدا و هویت برند را به خوبی منتقل کرده اند. همچنین داشتن پیوندی برای هدایت کاربران به سایت باعث شده است تا این برند به خوبی در اهداف بازاریابی خود دست یابد.

شرکت صابون کوه راکی

این برند همچنین به گونه ای عمل کرده است که کاربران با ارائه امواج مخصوص با الهام از طبیعت زیبا ، احساس یکتایی را با طبیعت احساس می کنند. داشتن پیوند در bio باعث شده تا کاربران بتوانند به لیستی از مطالب اضافی و پیوندهای دیگر دسترسی پیدا کنند و بتوانند محصولات این مارک را با عمق بیشتری مشاهده کنند. البته خرید اینترنتی آنها نیز امکان پذیر است. آنچه اغلب در نکات برجسته ذکر می شود مربوط به تعهد نام تجاری و رویدادهای چهره به چهره فروشگاه و خدمات است.

لوازم آرایشی ColourPop

ColourPop Cosmetics برندی است که از هشتگ استفاده می کند تا کاربران را در زندگی خود درگیر کند تا این برند را معرفی و به اشتراک بگذارد.

یکی از ویژگی های این صفحه آموزش آرایش با کمک محصولات این صفحه این است که آنها همه چیز را به خوبی به کاربران آموزش می دهند. بایگانی این آموزش ها در یک لینک در بیوگرافی قرار دارد.

مو را دوست دارم

در نام تجاری & # 39؛ s bio ، که به محصولات مراقبت از مو می پردازد ، می توانید هر دو مارک & # 39؛ هشتگ خود را پیدا کنید و پیوند ورود به وب سایت را مشاهده کنید! البته نکات برجسته و پست های این صفحه بیشتر شبیه مجموعه هایی است که محصولات و مجموعه های مراقبت از مو را معرفی می کنند.

این صفحه و نکات برجسته گاهی شامل برخی از آموزش های مربوط به مراقبت از مو است.

فناوری / الکترونیک

استاد و پویا

Master & Dynamic از تصاویر خوب در صفحه خود برای مطابقت با کیفیت تصاویر وب سایت خود استفاده می کند. در داخل این بیو ، به راحتی می توانید لینک ورود به سایت را مشاهده کنید ، که برای کاربرانی که می خواهند مطالب فناوری را با جزئیات بیشتری بخوانند ، تعبیه شده است.

اینگونه صفحات کاربران خاص خود را دارند و اکثر نکات برجسته و ارسال آنها ترغیب کاربران به ورود به سیستم و ادامه مطالعه خود در وب سایت است.

لوازم خانگی

بندر رالی

eigh از بیوگرافی اینستاگرام خود برای توصیف آنچه ارائه می دهد از نظر محصولات و همچنین مکانهایی که مشتریان می توانند از آنها بازدید کرده و محصولات خریداری کنند ، استفاده می کند.

اگر نکات برجسته داستانها را باز کنید ، خواهید دید که آنها سؤالات و پاسخهای کاربر و تصاویر محیط محیط فروشگاه را نشان داده اند.

البته کلیپ هایی نیز وجود دارد که برای کاربرانی که به دنبال محصولات برند و محصولات 39 هستند بسیار لذت بخش است و شانس خرید از آنها را افزایش می دهد.

سجده

این برند در بیو اینستاگرام خود اهداف تجاری خود را دنبال کرده است تا کاربران بیشتر از آن آگاه شوند. علاوه بر این ، آنها مرتباً زندگی روزانه را تغییر می دهند تا بتوانند از وقایع روز خود پیگیری کنند. داستان های برجسته همچنین شامل مجموعه محصولات می شوند.

البته مارک های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که به شما کمک می کنند تا بهترین ها را تقلید کنید ، فقط مارک های مرتبط با صنعت خود را جستجو کنید و محبوب ترین آنها را تحلیل کنید. مدل.

سوالات و پاسخ ها درباره Bio Instagram

می توانیم چند شخصیت در Bio Instagram بنویسیم

همشهری که در سالهای 202010 می توان گفت ، نشان کاراکترهای شما ۱۵۰ است. این خدمات مناسب برای نوشتن در حد مجاز است. هر چند فضا محدود است اما انتخاب کلمات سنجی می توان ارزیابی بیو را بالا ببرد.

آیا می توانیم پیوندی را انتخاب کنید در بیوگرافی اینستاگرام خودداری دهیم؟

برای افزودن پیوند به بیوگرافی اینستاگرام خود:

اپلیکیشن موبایلایلی اینستاگرام خود را باز کنید
صفحه مشخصات تان را بازنگری کنید (روی تب حاجی عکس ایده خود را کلیک کنید)
در صفحه صفحه روی ویرایش نمایه را کلیک کنید
آدرس سایت یا لندینگ پیج خود را در بخش وب سایت بازدید کنید
و بعد تنظیمات راه‌اندازی شده

چطور بیوی اینستاگرام رابط ویرایش است؟

برای ویرایش اطلاعات تجاری و کار خود در بیوی اینستاگرام:

شروع به حساب خود بروید
ویرایش نمایه
در زیر بخش اطلاعات کسب و کار عمومی ، می توانید اطلاعات خود را با استفاده از مجموعه مشاغل و اطلاعات تماسی و غیره را تغییر دهید.
بعد از این ، روی انجام شد کلیک کنید تا تنظیم شود

چطور لوکیشن را به بیوی اینستاگرام اضافه شده؟

برای افزودن محل تجاری و کار خود در اینستاگرام:

وارد شده اکانت کاربری خود را آنلاین
روی ویرایش نمایه کلیک کنید
در زیر بخش اطلاعات کسب و کار عمومی به قسمت لوکیشن اجازه داده شده و آن را تنظیم کنید یا ویرایش کنید
در صورت درخواست انجام شد کلیک کنید تا تنظیم شود

هدف این هشتگ تجاری شخصی است؟

شما می توانید برای تعیین شهر خود بیشتر ، خود را مجبور کنید تا بتوانید خودتان را داشته باشید ، بتوانید از آن استفاده کنید ، خود را مجبور کنید تا بتوانید خود را از بین ببرید. این هشتگ به عنوان اختصاصی به کاربرانی که می توانند به شما معرفی کنند محصولات و پست های خود را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانند به شما خدمات داده و از طریق پست های جدید بتوانند به شما اجازه دهند.

با توجه به این واقعیت که با این وجود می توانیم با دیگران برخورد کنیم ، می توانیم با دیگران روبرو شویم. برای یک انتخاب بهتر ، می توانید حدس بزنید و یا وب سایت خود یا کلمه ای کامل ابداعی در آن بگنجانید کنید.

برای ارائه دادن هشتگ چکار امکان؟

کاملاً ساده است. با انتخاب خود می توانید از مقام ارشد خود استفاده کنید و شروع به کار کنید. این که می توانید در حال نوشتن باشید با استفاده از این ویرایش ، امکان ویرایش جدیدی وجود دارد و می توانید آن را انتخاب کنید.

چطور از منشن استفاده از فرصت؟

منشن کردن ، استفاده از یک نام کاربری به همراه علامت @

شما می توانید این کار را در پست ها و در بیو اینستاگرام استفاده کنید. اگر شما می توانید با مراجعه به سایت خود ، با مراجعه به سایت خود تماس بگیرید ، می توانید به صفحات خود دسترسی پیدا کنید ، می توانید در صفحات خود تمدید کنید ، می توانید در بین خود بخوانید و خود را راهنمایی کنید.

نکته اصلی این است که این منشی را دارد که اجازه می دهد صفحه اصلی را مشاهده کنید. با توجه به این سوال و پاسخ در مورد شما امکان پذیر است. برای این که می توانید از وی استفاده کنید ، می توانید از این طریق استفاده کنید ، و همچنین آن را اضافه کنید و به عنوان یک بار دیگر به آن مراجعه کنید.

اگر شما می توانید با استفاده از این گزینه ها ، بتوانید یک بار از این طریق لذت ببرید ، می توانید با استفاده از خدمات خود و بنویسید.

تجربیات ارزشمند خود را با ما در میان دیدید

منبع

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

پانزده − 1 =