رشد پوشیدنی هوشمند 90٪ در سال 2019؛ بازار در دست اپل و شیائومی است

سعید ناصریسعید ناصریآوریل 15, 20201min0

گزارش جدید نشان می دهد که اپل و شیائومی در سال گذشته بزرگترین فروشندگان وسایل پوشیدنی بودند و پس از آن سامسونگ قرار گرفت.

طبق اعلام شرکت تحقیقاتی IDC ، اپل در سال 2019 با فروش 106.5 میلیون ساعت هوشمند و انواع آیپاد بزرگترین فروشنده اسباب بازی های پوشیدنی بود. این شرکت در سال 2018 48 میلیون اسباب بازی پوشیدنی به فروش رسانده است که 27 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است ، در حالی که از 31.7 درصد در سال 2019 است.

شیائومی با 41.7 میلیون اسباب بازی پوشیدنی ، دومین فروشگاه بزرگ خرده فروشی در سال 2019 شد. سهم این شرکت از بازار پوشیدنی در سال 2019 اندکی از 2018 (13.1٪) به 12.4٪ کاهش یافت.

سامسونگ در سال 2019 30.9 میلیون اسباب بازی پوشیدنی فروخت که 9.2 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص می داد. این شرکت کره ای 6.9 درصد از سهم بازار را در سال 2018 با فروش 12.2 میلیون اسباب بازی های پوشیدنی به خود اختصاص داد و در سال 2019 با عملکرد خوب خود توانست سهم بازار خود را به 9.2 درصد افزایش دهد.

در مجموع 336.5 میلیون اسباب بازی پوشیدنی در سال 2019 فروخته شد که نسبت به سال قبل 178 میلیون دستگاه افزایش یافته است. این رشد چشمگیر به دلیل فروش فوق العاده هدفون های بی سیم مانند Galaxy Badz و AirPads بوده است.

با فروش 170.5 میلیون دستگاه ، هدفون های بی سیم به تنهایی نیمی از بازار اسباب بازی های پوشیدنی را در سال 2019 به خود اختصاص داده اند. در این مدت بیش از 92.4 میلیون ساعت هوشمند و 69.4 میلیون مچ بند هوشمند فروخته شده اند.

در اوایل سال 2019 ، از هدفون های بی سیم Galaxy Badz رونمایی شد و به دلیل طراحی جمع و جور ، شارژ بی سیم و کیفیت صدای خوب ، مورد استقبال خریداران قرار گرفت. سال گذشته سامسونگ همچنین Galaxy Watch Active 2 (بررسی Digito) ، Galaxy Watch LTE ، Galaxy Fit و Galaxy Fit E را راه اندازی کرد.

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

دو × 1 =