پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

سعید ناصریسعید ناصریآوریل 10, 20202min0

مجموعه: ترفندهای اینترنتی

پیوست ایمیل را در Google Drive ذخیره کنید

در حالی که می توانید با باز کردن پیام مرتبط ، به پیوست های Gmail دسترسی پیدا کنید ، خیلی راحت نیست. برای دسترسی به اسناد و تصاویر ذخیره شده به یک مکان مرکزی نیاز دارید. این راهنما به شما نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive را نشان می دهد.

مثال: اگر با یک شرکت کار می کنید برای این کار استفاده کنید و تبادل نامه الکترونیکی شامل برنامه ها و قراردادهای چند طبقه است. پیدا کردن یک پرونده خاص در این ایمیل ها می تواند دشوار باشد. اگر آنها در Google Drive ذخیره شوند ، دیگر لازم نیست صدها پیام را فیلتر کنید تا سند (های) لازم را پیدا کنید.

Gmail در مرورگرهای دسک تاپ:

هنگام دسترسی به Gmail در یک مرورگر دسک تاپ نصب شده در ویندوز ، macOS ، Linux یا سیستم عامل Chrome از این روش استفاده کنید.

ابتدا Gmail را در هر مرورگری باز کنید و ایمیل حاوی پیوست ذخیره شده را پیدا کنید. بعد ، نشانگر ماوس خود را روی پیوست بکشید و روی نماد "ذخیره درایو" کلیک کنید. در این مثال ، تصاویر ایمیل شده را در Google Drive ذخیره می کنیم.

اگر ایمیل شما بیش از یک پیوست را در Google Drive ذخیره کرده است ، روی نماد "Save All to Drive" در سمت راست کلیک کنید.

همه پیوست ها را در Google Drive ذخیره کنید

اگر در حال مشاهده یک پیوست هستید و می خواهید آن را در Google Drive ذخیره کنید ، بر روی نماد "افزودن به درایو من" در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

برای تأیید پیوستهای موجود در Google Drive ، Google Drive را در مرورگر خود باز کنید. پرونده های ذخیره شده شما باید در زیر دسته "دسترسی سریع" و "پرونده ها" ظاهر شوند.

پیوستهای ذخیره شده در Google Drive

برنامه Gmail Mobile Google & # 39:

در صورت دسترسی Gmail از طریق برنامه Android برای Android ، iPhone یا iPad از این روش استفاده کنید.

ابتدا Gmail را بر روی دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و ایمیلی را که حاوی پیوست موردنظر برای ذخیره است ، پیدا کنید. بعد ، به انتهای ایمیل بروید و روی نماد "ذخیره درایو" در زیر تصویر کوچک پیوست ضربه بزنید.

اگر بیش از یک مورد برای ذخیره وجود دارد ، باید این مرحله را برای هر پیوست تکرار کنید.

به My Drive Mobile اضافه کنید

اگر در حال مشاهده پیوست دیگری هستید که می خواهید در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد سه نقطه ای در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. در صورت عدم مشاهده ، روی صفحه ضربه بزنید و نماد ظاهر می شود.

بعد ، از لیست کشویی "ذخیره درایو" را انتخاب کنید.

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

مجموعه: بخش رایانه و اینترنت

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

2 × سه =