تأثیر Corona & # 39 در بازار مسکن.

سعید ناصریسعید ناصریمارس 26, 20201min0

روند تبلیغات تبلیغات از ابتدای ماه مارس امسال رو به کاهش است. با این حال ، تبلیغاتی که توسط مالکان خانه به طور زنده ارسال می شود ، پس از یک هفته کاهش بار دیگر در حال افزایش است.

در گزارشی که با بررسی آگهی های موجود در سکوهای تبلیغاتی در دو هفته گذشته بهمن و دو هفته اول اسفند منتشر شد ، رادار ملک سیستم به این نتیجه رسیده است که روند ad-hoc به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. به نظر می رسد این کاهش در هر دو آگهی توسط صاحبان خانه و صاحبان خانه دیده می شود ، اما در هفته دوم اسفند ، صاحبان خانه & # 39؛ تبلیغات دوباره افزایش یافته است ، و تبلیغات مشاوره در مورد املاک و مستغلات همچنان در حال کاهش است. .

اگرچه نمی توان کاهش تعداد آگهی ها را فقط به شیوع تاج ویروس در کشور نسبت داد و عوامل مختلفی از جمله پایان سال در این امر نقش داشته اند ، اما در پایان بررسی های املاک رادار نشان می دهد که در ابتدا هفته مارس ، تبلیغات منتشر شده توسط مالکان ، بیش از 2 مورد کمتر از هفته گذشته فوریه بود. در همین زمان ، تبلیغات مشاوره املاک و مستغلات بیش از 4 درصد کاهش یافته است.

اما در هفته دوم اسفند ، صاحبان خانه & # 39؛ تبلیغات دوباره افزایش یافت و به هفته سوم بهمن رسید ، که تبلیغات مشاوره ای و املاک همچنان در حال کاهش است. بنابراین ، کل مراحل تبلیغات داخلی در استانهای تهران ، البرز و خراسان از ابتدای اسفند کاهش یافته است و این کاهش را می توان به گسترش کوراو ویروس در ایران ، لیست سیاه FATF و همچنین لیست سیاه FATF نسبت داد. به پایان سال نزدیک می شد.

صاحبخانه هفته گذشته اعلام کرد که برای کمک به مشاوران املاک و شهروندان ، تا پایان سال مددجویان خود را آزاد می کند. بنابراین مشاوران املاک و مستغلات می توانند بدون ترک خانه و حضور در آژانس های املاک و مستغلات فعالیت خود را ادامه دهند.

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

1 × پنج =