امنیت وب سایت موضوعی بسیار مهم است که باعث فروش بیشتر در اینترنت می شود

سعید ناصریسعید ناصریمارس 10, 20201min0

با گسترش فضای کسب و کار آنلاین و فروش آنلاین ، امنیت سایت به ویژه فروشگاه آنلاین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همه افراد درگیر در فرآیند خرید آنلاین نگران امنیت هستند. اهمیت این امر در مورد صاحبان مشاغل و مدیران برجسته تر است. در اصل ، بیشتر شرکت ها و مشاغل نیز بصورت آنلاین و آنلاین خرید می کنند ، و کارمندان آنها بیشترین فعالیت های مربوط به مشاغل را از طریق کارت اعتباری شرکت انجام می دهند.
به عنوان مثال ، شرکای تجاری که در خرده فروشان آنلاین خرید می کنند به مرحله سبد خرید مجازی می رسند و تمام اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد خطوط پرداخت می کنند ، بنابراین آنها واقعاً حق دارند که از امنیت سایت ها و فروشگاه های آنلاین نگران باشند. در حقیقت ، موضوع امنیت از نظر خریداران و صاحبان مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار است.

امنیت وب سایت تجاری

خرید مشتریان از وب سایت شما بسیار مهم است. از آنجا که اطلاعات کاربر حساس است و نباید افشا شود ، باید تدابیری برای کوتاه کردن دسترسی کاربران سودمند اتخاذ شود. اعتماد مشتری اعتبار شماست. موارد زیر می تواند در افزایش امنیت مناطق خرید مؤثر باشد:

برای وارد کردن نشانک ها ، روباتیک ، فرم ها ، قوانین اطلاع رسانی خاص کاربر و نکات مربوط به اتمام خودکار ، از صفحه کلید ویژه استفاده کنید.

اگر در خرید خود مشکلی وجود داشته باشد ، اعتبار وب سایت و اعتبار شما نیز مورد سوال خواهد بود. بنابراین برای افزایش مشتریان ، مانع از امنیت سایت شوید.

چرا امنیت سایت برای موتورهای جستجو اولویت دارد؟

تحقیقات توسط کارشناسان و شرکتهای IT در سراسر جهان نشان می دهد که 24٪ از خریداران آنلاین در سراسر جهان به دلیل عدم اعتماد به نفس در امنیت سایت یا خرید آنلاین روند خرید آنلاین را رد می کنند. آنها تسلیم می شوند کسب اعتماد به نفس مشتری شامل بازدید از وب سایت ، بررسی اطلاعات مربوط به محصول ، بررسی نمادهای اعتماد آنلاین فروشگاه و موارد دیگر است.
خریداران نسبت به امنیت سایت بسیار محتاط هستند تحقیقات نشان می دهد که حداقل یک چهارم از خریداران قبل از خرید ، امنیت فروشگاه و تحقیقات را بررسی می کنند. این موضوع در فروشگاه های اینترنتی رو به رشد فراوان است زیرا آنها هنوز در ابتدا هستند و اعتبار ندارند.

امنیت اعتبار شماست

هنگامی که یک کاربر به وب سایت شما مراجعه می کند ، ابتدا از تمام بخش های سایت سؤال می کند و سپس ویژگی های محصول را با دقت مشاهده می کند. حتی ممکن است بینش های زیر را بخواند! او به دنبال چیزهایی است تا از عملکرد و کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کند. شما می توانید مواردی را فراهم کنید که اعتماد کاربر را به دست آورد. مثلا

توضیحات کاملی از محصولات را درج کنید. اعتماد الکترونیکی را در سایت خود وارد کنید. ارائه محصولات با کیفیت. قبل از خرید با مشتریان مشورت کنید …

تمام این فعالیت ها با هدف جلب اعتماد خریداران انجام می شود. در کلیه فروشگاه ها و مشاغل ، شهرت برند اولین سیگنالی است که خریداران می توانند به رفتار و تصمیم خود و حتی برای خرید اعتماد کنند. سیگنال دوم نماد قفل زرد در نوار آدرس مرورگر و در کنار آدرس سایت است که وضعیت پروتکل HTTPS و گواهی ssl را فعال می کند. وجود یک قفل سبز نشان می دهد که شما از رمزگذاری داده SSL (Secure Sockets Layer) (SSL) استفاده می کنید و انتقال داده ها با امنیت بیشتر انجام می شود. شرکت هایی که هنوز SSL خود را فعال نکرده اند باید نسبت به این موضوع اقدام کنند زیرا این گواهینامه موتور جستجو نیز مشهور است. وب سایت های امن تمرکز موتورهای جستجو است. هر مدیری که به امنیت سایت اهمیتی نمی دهد ، اعتبار ویژه ای کسب نمی کند و بنابراین محدوده مشتری آنها محدود خواهد بود.

مصرف کنندگان و خریداران از ارائه اطلاعات صریح خودداری می کنند ، بنابراین برای دستیابی به اعتماد و جذابیت مشتری ، باید در مورد سوالات مشتری شفاف و باز باشید. سعی کنید در ابتدای کار توضیحی جامع و دقیق از محصول خود ارائه دهید. داشتن پشتیبانی یا چت آنلاین می تواند کمک کننده باشد. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای مرحله به مرحله زیر مراجعه کنید.

در آخر ، همیشه به خاطر داشته باشید که هنگام انجام یک فرایند خرید آنلاین ، مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که خرید آنها به اتمام رسیده است و در صورت عدم دریافت محصول ، چه کاری می توانند انجام دهند. همه این موارد باید واضح و روشن بیان شود.
توجه به فن آوری های رو به رشد
چشم انداز امنیت فروشگاه های آنلاین به طور مداوم در حال تحول است ، به عنوان یک صاحب فروشگاه برای در نظر گرفتن نحوه فروش نباید از ارائه امنیت لازم برای خریدارانی که از تلفن همراه استفاده می کنند غافل شود. شما باید اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت کاربران موبایل یا سیستم عامل خود انجام دهید. امنیت و اعتبار فروشگاه باعث می شود تا تفاوت آن با رقبا متفاوت باشد.
یکی دیگر از موضوعات قابل توجه تکنولوژی ، امنیت کارتهای پرداخت در نقطه خرید است. همانطور که یان بارکر در BetaNews خاطرنشان کرد ، چارچوب و استانداردهای امنیتی صنعت کارت پرداخت (PCI) به طور مداوم در حال تحول است. استانداردهای امنیتی برای داده های کارت پرداخت معروف به PCI DSS در حال گسترش است. شرکتها در تبعیت از PCI DSS مؤثرتر هستند ، شرکتهایی که از استانداردهای لازم پیروی نمی کنند ، خود و مشتریان خود را در معرض خطر قرار می دهند.

نتیجه

مهمان نوازی برای امنیت لازم در هر فروشگاه اینترنتی نتایج بسیار خوبی از جمله:

برای به دست آوردن اعتماد به نفس بیشتر مشتری تجربه خوبی کسب کنید

بر این اساس ، ما همیشه تأکید می کنیم که امنیت در رأس کار شما قرار دارد. موفق باشید.

یک نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت گذاری شده اند *

7 + سیزده =